![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 04 December 2010 ![]() |
cześć
macie może jakieś doświadczenia z wagami tych aut: generalnie 1,8T , silnik. Zastanawiam się co będzie najlepsze do kjs i upalania b3 niska waga, b4 z tyłu lepsze zawieszenie b5 ponoć na wielowachaczu prowadzi się fantastycznie. -------------------- E36 Compact 1,8 IS -Jest
Audi 80 coupe 2,2 Turbo AAN - Było |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
A4 jest troche lzejsze od b4. Tylne zawieszenia niemalze te same zza to ptzod w ar wiadomo wielowachacz. I powiem szczerze ze moja obnizona i uywardzona b4 nie priwadzi sie tak w zakretach jak bylejaka seryjna a4.
Tylko co na takie upalanie powiedza aluminiowe wahacze? |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 25 January 2015 Skąd: Żyrardów ![]() |
nic nie powiedzą, bo nie jeździsz po dziurach tylko torze
![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 04 December 2010 ![]() |
Auto wlasnie ma jezdzic w kjs czyli po dosc dziurawych odcinkach
-------------------- E36 Compact 1,8 IS -Jest
Audi 80 coupe 2,2 Turbo AAN - Było |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Tue, 11 January 2011 ![]() |
B3 wygrywa masą, bo czterocylindrowa waży 1150 kg. Sam taką upalam na torze i na mocno zmotanym zawieszeniu nawet znośnie się prowadzi.
-------------------- Z pozdrowieniami,
Szymon |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: wrocław ![]() |
Bierz A4 różnice w masie nadrobisz mocą. B3 prowadzi się słabo B4 jeszcze gorzej, A4 też szału nie robi ale jednak czuć różnice. Miałem tylko sedany więc takie budy porównuję. Najlepiej jeździło mi się po zakrętach B2 ale teraz to już raczej youngtimer niż tani wóz do kjs.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 04 December 2010 ![]() |
Jest b2 vipera z 4.2 pod maska
-------------------- E36 Compact 1,8 IS -Jest
Audi 80 coupe 2,2 Turbo AAN - Było |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
Rożnica w masie b3 a b5 spora wiec i moc do nadrobienia spora. A jeździ ktoś wogóle na aluminium w kjs?
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 04 December 2010 ![]() |
Widzialem kilka a4 i powiem ze gonia sie ostro z subarakami i lancerami
-------------------- E36 Compact 1,8 IS -Jest
Audi 80 coupe 2,2 Turbo AAN - Było |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
zawieszenia w b3/b4 nie zrobisz nigdy tak jak a4 w serii.... niestety. Można iść w audi sport, ale... tą kasę lepiej przeznaczyć na nowszy model.
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 25 January 2015 Skąd: Żyrardów ![]() |
chyba najlepsze b5 jakie widziałem
https://www.youtube.com/watch?v=hehi_puZ6Lc |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 04 December 2010 ![]() |
zawieszenia w b3/b4 nie zrobisz nigdy tak jak a4 w serii.... niestety. Można iść w audi sport, ale... tą kasę lepiej przeznaczyć na nowszy model. Generalnie a4 z 1.8 t sa tansze niz b3 czy b4 z tymi motorami a poziom swapow czasem przeraza jyz po pierwszych zdjeciach. -------------------- E36 Compact 1,8 IS -Jest
Audi 80 coupe 2,2 Turbo AAN - Było |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
no co zrobić. do A4 b5 jeszcze jest sporo części sportowych dostępnych w dość dużych ilościach.
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 11 June 2007 Skąd: WG ![]() |
a4 b5 quattro z 1.8T - w dowodzie wbite mam 1450 kg. Muszę sprawdzić ile rzeczywiście waży, ktoś ważył b5 quattro ?
-------------------- A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
Sedan moze tyle miec.
Co do zawieszenia jeszcze to jak to jest z camberami w A4? Bo w B4 jest duze pole do popisu przynajmniej a jak na wielowahaczu? |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 11 June 2007 Skąd: WG ![]() |
Ja nie jestem na tym etapie, ale w przypadku a4 b5 to chyba stosuje się regulowane wahacze górne w celu zmiany kąta pochylenia koła.
-------------------- A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 04:41 |