malutki83
Sat, 13 Jan 2018 - 16:05
cześć
macie może jakieś doświadczenia z wagami tych aut:
generalnie 1,8T , silnik.
Zastanawiam się co będzie najlepsze do kjs i upalania
b3 niska waga,
b4 z tyłu lepsze zawieszenie
b5 ponoć na wielowachaczu prowadzi się fantastycznie.
marszall
Sun, 14 Jan 2018 - 11:39
A4 jest troche lzejsze od b4. Tylne zawieszenia niemalze te same zza to ptzod w ar wiadomo wielowachacz. I powiem szczerze ze moja obnizona i uywardzona b4 nie priwadzi sie tak w zakretach jak bylejaka seryjna a4.
Tylko co na takie upalanie powiedza aluminiowe wahacze?
Linarr
Sun, 14 Jan 2018 - 12:59
nic nie powiedzą, bo nie jeździsz po dziurach tylko torze
malutki83
Sun, 14 Jan 2018 - 16:14
Auto wlasnie ma jezdzic w kjs czyli po dosc dziurawych odcinkach
Al Ed Upek
Sun, 14 Jan 2018 - 18:28
B3 wygrywa masą, bo czterocylindrowa waży 1150 kg. Sam taką upalam na torze i na mocno zmotanym zawieszeniu nawet znośnie się prowadzi.
Fighter001
Sun, 14 Jan 2018 - 20:22
Bierz A4 różnice w masie nadrobisz mocą. B3 prowadzi się słabo B4 jeszcze gorzej, A4 też szału nie robi ale jednak czuć różnice. Miałem tylko sedany więc takie budy porównuję. Najlepiej jeździło mi się po zakrętach B2 ale teraz to już raczej youngtimer niż tani wóz do kjs.
malutki83
Sun, 14 Jan 2018 - 20:51
Jest b2 vipera z 4.2 pod maska
marszall
Sun, 14 Jan 2018 - 20:52
Rożnica w masie b3 a b5 spora wiec i moc do nadrobienia spora. A jeździ ktoś wogóle na aluminium w kjs?
malutki83
Sun, 14 Jan 2018 - 23:01
Widzialem kilka a4 i powiem ze gonia sie ostro z subarakami i lancerami
Leo
Sun, 14 Jan 2018 - 23:24
zawieszenia w b3/b4 nie zrobisz nigdy tak jak a4 w serii.... niestety. Można iść w audi sport, ale... tą kasę lepiej przeznaczyć na nowszy model.
Linarr
Sun, 14 Jan 2018 - 23:29
malutki83
Sun, 14 Jan 2018 - 23:41
CYTAT(Leo @ Sun, 14 Jan 2018 - 23:24)
zawieszenia w b3/b4 nie zrobisz nigdy tak jak a4 w serii.... niestety. Można iść w audi sport, ale... tą kasę lepiej przeznaczyć na nowszy model.
Generalnie a4 z 1.8 t sa tansze niz b3 czy b4 z tymi motorami a poziom swapow czasem przeraza jyz po pierwszych zdjeciach.
Leo
Mon, 15 Jan 2018 - 00:45
no co zrobić. do A4 b5 jeszcze jest sporo części sportowych dostępnych w dość dużych ilościach.
uki82
Mon, 15 Jan 2018 - 07:48
a4 b5 quattro z 1.8T - w dowodzie wbite mam 1450 kg. Muszę sprawdzić ile rzeczywiście waży, ktoś ważył b5 quattro ?
marszall
Mon, 15 Jan 2018 - 09:34
Sedan moze tyle miec.
Co do zawieszenia jeszcze to jak to jest z camberami w A4?
Bo w B4 jest duze pole do popisu przynajmniej a jak na wielowahaczu?
uki82
Mon, 15 Jan 2018 - 09:43
Ja nie jestem na tym etapie, ale w przypadku a4 b5 to chyba stosuje się regulowane wahacze górne w celu zmiany kąta pochylenia koła.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.