![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 07 February 2015 ![]() |
Cześć!
Temat może nie dotyczy stricte AMG, ale aktualnej E klasy. Szukam dla siebie daily driver'a. Mam fajną ofertę na nowe S213 (w grę wchodzi tylko kombi). Czy macie może jakieś doświadczenia z tym modelem? Jakieś opinie, w czym jest lepsze, gorsze od konkurentów z Ingolstadt i Monachium? ![]() ![]() MB PLUSY + oferta $$$ ![]() + nowy silnik diesel R6 340 koni + nowość jaką byłby dla mnie MB MB MINUSY - jeździłem tylko jakąś bidną 220d i nie wiem jak to się prowadzi na pneumatyce - lifting pod koniec 2019 - nie jestem przekonany co do sportowego fotela i tapicerki -> połączenie sztucznej skóry po bokach i alkantary (dinamica) po środku G31 +świetne auto, ale odpada gdyż jeżdżę bardzo często G30, które mam w rodzienie - zawieszenie pasywne M sportowe ciut zbyt twarde (chyba, że na 18"), pozostałe niezbyt się nadają A6 C8 + świetny wygląd - bardzo drogi - beznadziejnie skastrowany programowo silnik i skrzynia z wielkim lagiem |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Nie odpowiem na główne pytanie, bo nie jeździłem ani G31, ani A6 C8. Ale przed zamówieniem koniecznie przejedż się jakimś MB na pneumatyce. Jeździłem trochę W213 coupé i W222 z airmatikiem, nie wiem dlaczego ale żadne z tych aut nie prowadziło się dobrze przy wyższych prędkościach autostradowych (180+). Jadąc 200 nie czułem się w tych autach pewnie, auta były bardzo nerwowe, nie jechały „jak przyklejone”. O ile w jakimś pontoniastym kompakcie jest to do zaakceptowania, to mocny diesel klasy wyższej chyba właśnie do takiej jazdy służy.
Z silnikiem 400d miałem do czynienia w innym modelu i polecam, fajnie jedzie, kulturalnie pracuje i mało pali. P.S. Chyba kilka lat temu kupowałem od Ciebie 130i ![]() -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Wed, 12 November 2008 Skąd: znad morza ![]() |
Jeździłem na pneumatyce, co prawda wersja All terrain E220d.
Genialnie przejeżdża koleiny i inne nierówności, nawet przy większych prędkości 120-140. Predkosci autostradowe nie sprawdzałem. Silnik 194KM, był za słaby do tej budy. Jeździłem CLS 400d, silnik typowy autostradowy półykacz kilometrow |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 07 February 2015 ![]() |
Paweł oczywiście, że Ciebie pamiętam
![]() ![]() jeździłem kiedyś trochę S211 320cdi na pneumatyce. wrażenie pozytywne ![]() największe obawy mam właśnie jak to auto jeździ, czy to nie będzie zbytnia kanapa ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Z nowym silnikiem od MB bym uważał, trochę wody musi upłynąć zanim dopracują jednostki.
Te plastikowe rury wydechowe jak w C8 przy tej cenie nie odpychają Cię??? |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 07 February 2015 ![]() |
oczywiście jest to w miarę nowa jednostka, ale jako że jest to jakby 6 cylindrowa wersja silnika 220d, który zadebiutował w 2016 mam nadzieję że będzie ok. nawiasem mówiąc słyszałem same pozytywne opinie o powrocie Mercedesa do rzędowych silników.
odpycha mnie to, że atrapy wydechów są chromowane nawet przy pakiecie night. więc wrzuciłbym czarne atrapy z wersji 43amg jak poniżej ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 07:41 |