Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: W213 a konkurencja
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Mercedes AMG
lemoncjo
Cześć!

Temat może nie dotyczy stricte AMG, ale aktualnej E klasy. Szukam dla siebie daily driver'a. Mam fajną ofertę na nowe S213 (w grę wchodzi tylko kombi). Czy macie może jakieś doświadczenia z tym modelem? Jakieś opinie, w czym jest lepsze, gorsze od konkurentów z Ingolstadt i Monachium? smile.gif Wygląd zewnętrzny i wewnętrzny jest dla mnie akceptowalny, nie jest to dla mnie szczególnie ważne. Przymierzam się do 400d na pneumatyce. Auto ma być praktyczne, w miarę żwawe i żeby nie prowadziło się jak lotniskowiec. Silniki tylko 6 cylindrowe i raczej diesel. Każda opinia o nowej E klasie mile widziana smile.gif

MB PLUSY
+ oferta $$$ wink.gif
+ nowy silnik diesel R6 340 koni
+ nowość jaką byłby dla mnie MB

MB MINUSY
- jeździłem tylko jakąś bidną 220d i nie wiem jak to się prowadzi na pneumatyce
- lifting pod koniec 2019
- nie jestem przekonany co do sportowego fotela i tapicerki -> połączenie sztucznej skóry po bokach i alkantary (dinamica) po środku

G31
+świetne auto, ale odpada gdyż jeżdżę bardzo często G30, które mam w rodzienie
- zawieszenie pasywne M sportowe ciut zbyt twarde (chyba, że na 18"), pozostałe niezbyt się nadają

A6 C8
+ świetny wygląd
- bardzo drogi
- beznadziejnie skastrowany programowo silnik i skrzynia z wielkim lagiem
pawel934
Nie odpowiem na główne pytanie, bo nie jeździłem ani G31, ani A6 C8. Ale przed zamówieniem koniecznie przejedż się jakimś MB na pneumatyce. Jeździłem trochę W213 coupé i W222 z airmatikiem, nie wiem dlaczego ale żadne z tych aut nie prowadziło się dobrze przy wyższych prędkościach autostradowych (180+). Jadąc 200 nie czułem się w tych autach pewnie, auta były bardzo nerwowe, nie jechały „jak przyklejone”. O ile w jakimś pontoniastym kompakcie jest to do zaakceptowania, to mocny diesel klasy wyższej chyba właśnie do takiej jazdy służy.

Z silnikiem 400d miałem do czynienia w innym modelu i polecam, fajnie jedzie, kulturalnie pracuje i mało pali.

P.S. Chyba kilka lat temu kupowałem od Ciebie 130i smile.gif
Rufios
Jeździłem na pneumatyce, co prawda wersja All terrain E220d.
Genialnie przejeżdża koleiny i inne nierówności, nawet przy większych prędkości 120-140.
Predkosci autostradowe nie sprawdzałem.
Silnik 194KM, był za słaby do tej budy.
Jeździłem CLS 400d, silnik typowy autostradowy półykacz kilometrow
lemoncjo
Paweł oczywiście, że Ciebie pamiętam smile.gif. Nawet w zeszłym tygodniu z kumplem wspominałem 130i, to był bardzo fajny wóz!! smile.gif Dzięki za informację, trochę to dziwne bo mój passat B8 przy 200kmh prowadzi się bardzo pewnie.

jeździłem kiedyś trochę S211 320cdi na pneumatyce. wrażenie pozytywne smile.gif. 400d na razie tylko słuchałem na postoju w S klasie. mój kolega również ma CLS 400d i mam się umówić z nim na jazdy jeśli będę chciał iść w kierunku mietka.

największe obawy mam właśnie jak to auto jeździ, czy to nie będzie zbytnia kanapa smile.gif. trzeba będzie zrobić rajd po salonach przed podjęciem decyzji...
Lincoln e30ix
Z nowym silnikiem od MB bym uważał, trochę wody musi upłynąć zanim dopracują jednostki.
Te plastikowe rury wydechowe jak w C8 przy tej cenie nie odpychają Cię???
lemoncjo
oczywiście jest to w miarę nowa jednostka, ale jako że jest to jakby 6 cylindrowa wersja silnika 220d, który zadebiutował w 2016 mam nadzieję że będzie ok. nawiasem mówiąc słyszałem same pozytywne opinie o powrocie Mercedesa do rzędowych silników.

odpycha mnie to, że atrapy wydechów są chromowane nawet przy pakiecie night. więc wrzuciłbym czarne atrapy z wersji 43amg jak poniżej wink.gif

To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.