![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 27 January 2020 ![]() |
Witam,
Jak w temacie, posiadam Polo 9n3 gti z BJX 150km Chce wystroić go na 270km. Oczywiście wiem ze cały osprzęt trzeba zmienić czyli: Wtryski Turbo DP Tip Fmic Pompa Regulator na 4 bar Na koniec strojenie. Pytanie jakie turbo potrzebuje żeby osiągnąć taki wynik? Aktualnie jest K03s, robić z niego hybrydę czy pchać k04-023 z s3? Bede wdzięczny za odpowiedz lub jakies pomysły podpowiedzi jak chodzi o osprzęt i np firmę gdzie dostanę sprawdzone turbo. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Nie potrzebujesz regulatora ciśnienia paliwa innego, wystarczą wtryski 430stki Boscha.
Turbo zrób hybrydę k03s u Peruna/TC-Turbo/TurboSpeca tylko nie zapomnij o mocniejsza gruszce. ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 27 January 2020 ![]() |
430cc? To te z końcówką 012 co podobno są chińskie? Rozmawiałem z tunerem to polecał 630 bosch-a tylko wlansie sie zastanawiałem po co takie duże. Myślisz ze 430 ogarną? Nie chciałbym żeby sie okazało ze przy strojeniu nie da sie ustawić korekt.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 25 February 2017 Skąd: SR ![]() |
Po hybryde uderz do Geremiego. Dużo osób je ma na grupie fb i każdy chwali, oferuje z tego co wiem 3 lub 4 rodzaje hybryd K03. Pompa jest dobra pierburg 63.0, wydajność do 300hp, ale nie wiem czy wchodzi do kosza w Polo. Jest 4 barowa, ale zostaw na seryjnym FPR 3 barowym.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 27 January 2020 ![]() |
Juz wszedłem w k04 hybrydę teraz potrzebuje przewodów zasialania olej+ woda do turbo. Nie ma ktoś na zbyciu jakichś?
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka ![]() |
Mam ~270KM na 430ccm Boscha. Paliwa jest spory zapas.
-------------------- #włoszczyzna
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Po hybryde uderz do Geremiego. Jasne, ale pamiętaj, że trzeba się upomnieć samemu i dopłacić za mocniejszą gruszkę, bo inaczej jest szansa, że dostaniesz nadal fabryczną i to ustawioną słabiej od fabryki, a poza tym nie wierz w moce 300hp+ z hybrydy k03s na benzynie, bo do tego trzeba idealny motor, niefabryczny kolektor wydechowy, mocne strojenie, przelotowy głośny wydech i optymistyczną hamownię. ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 25 February 2017 Skąd: SR ![]() |
Ano 300+ na K03H to abstrakcja troche
![]() BTW co daje mocniejsza gruszka? Na logike wydaje mi się, że może chodzić o uchylanie wastegate przez ciśnienie spalin w podrasowanych silnikach oraz łatwiejsze sterowanie WG przez N75, bo przy zadanym boost tak z 1,3-1,5b sterowanie seryjnym WG, który otwiera sie przy 0,4b może być troche kłopotliwe. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 27 January 2020 ![]() |
Problem z turbo został rozwiązany wpadło k04 hybryda od tc turbo i wtryski 630cc. Pytanie teraz brzmi w jakim rozmiarze zrobić cały układ intercoolera bo tip jest 3” z zejściem na 51mm ale nie wiem czy robić orurowanie do ic 57mm czy 63mm? Wypowiedzcie sie bo jestem ciekaw
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Problem z turbo został rozwiązany wpadło k04 hybryda od tc turbo i wtryski 630cc. Pytanie teraz brzmi w jakim rozmiarze zrobić cały układ intercoolera bo tip jest 3” z zejściem na 51mm ale nie wiem czy robić orurowanie do ic 57mm czy 63mm? Wypowiedzcie sie bo jestem ciekaw Tip nie ma nic do dalszego orurowania. Jakie masz wyjście z turbo a jakie wejście do icka? -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 27 January 2020 ![]() |
Wyjście z turbo jest na 54mm a ic na 63
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Ja zrobiłym turbo --> ic 57mm i ic --> przepustnica 63mm.
Mocniejsza gruszka powoduje możliwość utrzymania doładowania górą oraz stabilność sterowania przez niższe wypełnienia n75. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 25 February 2017 Skąd: SR ![]() |
Mocniejsza gruszka powoduje możliwość utrzymania doładowania górą oraz stabilność sterowania przez niższe wypełnienia n75. Czyli mniej więcej to co miałem na myśli. Cały problem w tym żeby dobrać odpowiednią gruszkę i ogarnięty tuner, który poświęci sporo czasu, bo to znacznie bardziej skomplikowane niż podniesienie limiterów. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Odpowiednią gruszkę dobiera osoba, która przerabia turbo - do k03/k03s najczęściej to powoduje bazowy boost 0,45-0,7bar. Bez osoby wiedzącej jak się zająć tym w ecu pierwszy log nabija 2,0bar bez odpowiednich ustawień n75.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 27 January 2020 ![]() |
A gdybym zrobił całość na 63mm? Od turbo do ic 63 i z ic do przepustnicy 63? Co myślicie panowie?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 07:00 |