Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> VW polo 9n3 gti 1.8t BJX ~270km
Nervvous
post Mon, 27 Jan 2020 - 15:38
Post #1


Rookie
Dołączył: Mon, 27 January 2020





Witam,
Jak w temacie, posiadam Polo 9n3 gti z BJX 150km
Chce wystroić go na 270km. Oczywiście wiem ze cały osprzęt trzeba zmienić czyli:
Wtryski
Turbo
DP
Tip
Fmic
Pompa
Regulator na 4 bar
Na koniec strojenie. Pytanie jakie turbo potrzebuje żeby osiągnąć taki wynik? Aktualnie jest K03s, robić z niego hybrydę czy pchać k04-023 z s3?
Bede wdzięczny za odpowiedz lub jakies pomysły podpowiedzi jak chodzi o osprzęt i np firmę gdzie dostanę sprawdzone turbo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 27 Jan 2020 - 15:38
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Mis
post Mon, 27 Jan 2020 - 17:15
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Nie potrzebujesz regulatora ciśnienia paliwa innego, wystarczą wtryski 430stki Boscha.
Turbo zrób hybrydę k03s u Peruna/TC-Turbo/TurboSpeca tylko nie zapomnij o mocniejsza gruszce. wink.gif


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nervvous
post Mon, 27 Jan 2020 - 18:07
Post #3


Rookie
Dołączył: Mon, 27 January 2020





430cc? To te z końcówką 012 co podobno są chińskie? Rozmawiałem z tunerem to polecał 630 bosch-a tylko wlansie sie zastanawiałem po co takie duże. Myślisz ze 430 ogarną? Nie chciałbym żeby sie okazało ze przy strojeniu nie da sie ustawić korekt.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nba
post Thu, 30 Jan 2020 - 15:48
Post #4


Frequent User
Dołączył: Sat, 25 February 2017
Skąd: SR





Po hybryde uderz do Geremiego. Dużo osób je ma na grupie fb i każdy chwali, oferuje z tego co wiem 3 lub 4 rodzaje hybryd K03. Pompa jest dobra pierburg 63.0, wydajność do 300hp, ale nie wiem czy wchodzi do kosza w Polo. Jest 4 barowa, ale zostaw na seryjnym FPR 3 barowym.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nervvous
post Thu, 30 Jan 2020 - 22:25
Post #5


Rookie
Dołączył: Mon, 27 January 2020





Juz wszedłem w k04 hybrydę teraz potrzebuje przewodów zasialania olej+ woda do turbo. Nie ma ktoś na zbyciu jakichś?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
srbenda
post Thu, 30 Jan 2020 - 22:27
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 September 2005
Skąd: Katowice / Banja Luka





Mam ~270KM na 430ccm Boscha. Paliwa jest spory zapas.


--------------------
#włoszczyzna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Thu, 30 Jan 2020 - 23:56
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(nba @ Thu, 30 Jan 2020 - 15:48) *
Po hybryde uderz do Geremiego.

Jasne, ale pamiętaj, że trzeba się upomnieć samemu i dopłacić za mocniejszą gruszkę, bo inaczej jest szansa, że dostaniesz nadal fabryczną i to ustawioną słabiej od fabryki, a poza tym nie wierz w moce 300hp+ z hybrydy k03s na benzynie, bo do tego trzeba idealny motor, niefabryczny kolektor wydechowy, mocne strojenie, przelotowy głośny wydech i optymistyczną hamownię. wink.gif


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nba
post Fri, 31 Jan 2020 - 00:28
Post #8


Frequent User
Dołączył: Sat, 25 February 2017
Skąd: SR





Ano 300+ na K03H to abstrakcja troche biggrin.gif Jak tak obserwuję to na takie setupy wchodzi już 064

BTW co daje mocniejsza gruszka? Na logike wydaje mi się, że może chodzić o uchylanie wastegate przez ciśnienie spalin w podrasowanych silnikach oraz łatwiejsze sterowanie WG przez N75, bo przy zadanym boost tak z 1,3-1,5b sterowanie seryjnym WG, który otwiera sie przy 0,4b może być troche kłopotliwe.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nervvous
post Mon, 03 Feb 2020 - 15:56
Post #9


Rookie
Dołączył: Mon, 27 January 2020





Problem z turbo został rozwiązany wpadło k04 hybryda od tc turbo i wtryski 630cc. Pytanie teraz brzmi w jakim rozmiarze zrobić cały układ intercoolera bo tip jest 3” z zejściem na 51mm ale nie wiem czy robić orurowanie do ic 57mm czy 63mm? Wypowiedzcie sie bo jestem ciekaw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Tue, 04 Feb 2020 - 09:51
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT(Nervvous @ Mon, 03 Feb 2020 - 15:56) *
Problem z turbo został rozwiązany wpadło k04 hybryda od tc turbo i wtryski 630cc. Pytanie teraz brzmi w jakim rozmiarze zrobić cały układ intercoolera bo tip jest 3” z zejściem na 51mm ale nie wiem czy robić orurowanie do ic 57mm czy 63mm? Wypowiedzcie sie bo jestem ciekaw


Tip nie ma nic do dalszego orurowania. Jakie masz wyjście z turbo a jakie wejście do icka?


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nervvous
post Tue, 04 Feb 2020 - 09:57
Post #11


Rookie
Dołączył: Mon, 27 January 2020





Wyjście z turbo jest na 54mm a ic na 63
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Tue, 04 Feb 2020 - 11:20
Post #12


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Ja zrobiłym turbo --> ic 57mm i ic --> przepustnica 63mm.

Mocniejsza gruszka powoduje możliwość utrzymania doładowania górą oraz stabilność sterowania przez niższe wypełnienia n75.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nba
post Tue, 04 Feb 2020 - 14:21
Post #13


Frequent User
Dołączył: Sat, 25 February 2017
Skąd: SR





CYTAT(Mis @ Tue, 04 Feb 2020 - 11:20) *
Mocniejsza gruszka powoduje możliwość utrzymania doładowania górą oraz stabilność sterowania przez niższe wypełnienia n75.

Czyli mniej więcej to co miałem na myśli. Cały problem w tym żeby dobrać odpowiednią gruszkę i ogarnięty tuner, który poświęci sporo czasu, bo to znacznie bardziej skomplikowane niż podniesienie limiterów.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Tue, 04 Feb 2020 - 14:43
Post #14


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Odpowiednią gruszkę dobiera osoba, która przerabia turbo - do k03/k03s najczęściej to powoduje bazowy boost 0,45-0,7bar. Bez osoby wiedzącej jak się zająć tym w ecu pierwszy log nabija 2,0bar bez odpowiednich ustawień n75. biggrin.gif


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nervvous
post Tue, 04 Feb 2020 - 16:35
Post #15


Rookie
Dołączył: Mon, 27 January 2020





A gdybym zrobił całość na 63mm? Od turbo do ic 63 i z ic do przepustnicy 63? Co myślicie panowie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 07:00