Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: VW polo 9n3 gti 1.8t BJX ~270km
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
Nervvous
Witam,
Jak w temacie, posiadam Polo 9n3 gti z BJX 150km
Chce wystroić go na 270km. Oczywiście wiem ze cały osprzęt trzeba zmienić czyli:
Wtryski
Turbo
DP
Tip
Fmic
Pompa
Regulator na 4 bar
Na koniec strojenie. Pytanie jakie turbo potrzebuje żeby osiągnąć taki wynik? Aktualnie jest K03s, robić z niego hybrydę czy pchać k04-023 z s3?
Bede wdzięczny za odpowiedz lub jakies pomysły podpowiedzi jak chodzi o osprzęt i np firmę gdzie dostanę sprawdzone turbo.
Mis
Nie potrzebujesz regulatora ciśnienia paliwa innego, wystarczą wtryski 430stki Boscha.
Turbo zrób hybrydę k03s u Peruna/TC-Turbo/TurboSpeca tylko nie zapomnij o mocniejsza gruszce. wink.gif
Nervvous
430cc? To te z końcówką 012 co podobno są chińskie? Rozmawiałem z tunerem to polecał 630 bosch-a tylko wlansie sie zastanawiałem po co takie duże. Myślisz ze 430 ogarną? Nie chciałbym żeby sie okazało ze przy strojeniu nie da sie ustawić korekt.
nba
Po hybryde uderz do Geremiego. Dużo osób je ma na grupie fb i każdy chwali, oferuje z tego co wiem 3 lub 4 rodzaje hybryd K03. Pompa jest dobra pierburg 63.0, wydajność do 300hp, ale nie wiem czy wchodzi do kosza w Polo. Jest 4 barowa, ale zostaw na seryjnym FPR 3 barowym.
Nervvous
Juz wszedłem w k04 hybrydę teraz potrzebuje przewodów zasialania olej+ woda do turbo. Nie ma ktoś na zbyciu jakichś?
srbenda
Mam ~270KM na 430ccm Boscha. Paliwa jest spory zapas.
Mis
CYTAT(nba @ Thu, 30 Jan 2020 - 15:48) *
Po hybryde uderz do Geremiego.

Jasne, ale pamiętaj, że trzeba się upomnieć samemu i dopłacić za mocniejszą gruszkę, bo inaczej jest szansa, że dostaniesz nadal fabryczną i to ustawioną słabiej od fabryki, a poza tym nie wierz w moce 300hp+ z hybrydy k03s na benzynie, bo do tego trzeba idealny motor, niefabryczny kolektor wydechowy, mocne strojenie, przelotowy głośny wydech i optymistyczną hamownię. wink.gif
nba
Ano 300+ na K03H to abstrakcja troche biggrin.gif Jak tak obserwuję to na takie setupy wchodzi już 064

BTW co daje mocniejsza gruszka? Na logike wydaje mi się, że może chodzić o uchylanie wastegate przez ciśnienie spalin w podrasowanych silnikach oraz łatwiejsze sterowanie WG przez N75, bo przy zadanym boost tak z 1,3-1,5b sterowanie seryjnym WG, który otwiera sie przy 0,4b może być troche kłopotliwe.
Nervvous
Problem z turbo został rozwiązany wpadło k04 hybryda od tc turbo i wtryski 630cc. Pytanie teraz brzmi w jakim rozmiarze zrobić cały układ intercoolera bo tip jest 3” z zejściem na 51mm ale nie wiem czy robić orurowanie do ic 57mm czy 63mm? Wypowiedzcie sie bo jestem ciekaw
pinin
CYTAT(Nervvous @ Mon, 03 Feb 2020 - 15:56) *
Problem z turbo został rozwiązany wpadło k04 hybryda od tc turbo i wtryski 630cc. Pytanie teraz brzmi w jakim rozmiarze zrobić cały układ intercoolera bo tip jest 3” z zejściem na 51mm ale nie wiem czy robić orurowanie do ic 57mm czy 63mm? Wypowiedzcie sie bo jestem ciekaw


Tip nie ma nic do dalszego orurowania. Jakie masz wyjście z turbo a jakie wejście do icka?
Nervvous
Wyjście z turbo jest na 54mm a ic na 63
Mis
Ja zrobiłym turbo --> ic 57mm i ic --> przepustnica 63mm.

Mocniejsza gruszka powoduje możliwość utrzymania doładowania górą oraz stabilność sterowania przez niższe wypełnienia n75.
nba
CYTAT(Mis @ Tue, 04 Feb 2020 - 11:20) *
Mocniejsza gruszka powoduje możliwość utrzymania doładowania górą oraz stabilność sterowania przez niższe wypełnienia n75.

Czyli mniej więcej to co miałem na myśli. Cały problem w tym żeby dobrać odpowiednią gruszkę i ogarnięty tuner, który poświęci sporo czasu, bo to znacznie bardziej skomplikowane niż podniesienie limiterów.
Mis
Odpowiednią gruszkę dobiera osoba, która przerabia turbo - do k03/k03s najczęściej to powoduje bazowy boost 0,45-0,7bar. Bez osoby wiedzącej jak się zająć tym w ecu pierwszy log nabija 2,0bar bez odpowiednich ustawień n75. biggrin.gif
Nervvous
A gdybym zrobił całość na 63mm? Od turbo do ic 63 i z ic do przepustnicy 63? Co myślicie panowie?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.