![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 04 July 2010 ![]() |
Witam
Może ma ktoś informacje apropo tego małego bolidu i byłby skory się nimi podzielić. Głównie interesuje mnie czy jest możliwość wrzucenia do owej budy któregoś z VAGowskich 1.9tdi bez większej rzeźby? Jak patrzę po zdjęciach, to miejsca dość mało ale może znajdzie ktoś doświadczony w temacie. I jak z dostępnością gratów do tego modelu? Jak pobieżnie rzuciłem okiem na aledrogo to np w kwestii zawieszenia nie ma za dużego wyboru (gwint m-technik ![]() Myślę, że taki bzyczek z tidiajem o mocy ok 150km i niemałym momencie mógłby być ciekawym autkiem ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 20 December 2003 Skąd: wawa ![]() |
Kiedyś pojawiało się takie lupo z ARL'emi (chyba nawet vtg w nim maczało palce) i jak na tamte czasy można by rzecz, że szło ogniem więc jest to możliwe
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
Wybór gwintów chyba jest, nie raz widać ostro zglebione wilczki.
Może po prostu zainteresuj się Lupo GTI, no chyba,że zalezy ci na dieslu. 1.4 TDI pewnie da się dłubnąc też ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
Wybór gwintów chyba jest, nie raz widać ostro zglebione wilczki. Może po prostu zainteresuj się Lupo GTI, no chyba,że zalezy ci na dieslu. 1.4 TDI pewnie da się dłubnąc też ![]() Brat mojego kolegi ma Polo 1.4TDI po programie w UPsolute Germany. 114KM/265Nm, jak na silnik brzmiący jak napęd kosiarki i opony 215/40R17 jeździ całkiem żwawo. -------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 04 July 2010 ![]() |
zalezy mi na dieslu, a trzycylindrowiec jakoś do mnie nie przemawia
![]() myślałem o silniku ASZ + program na początek, muszę ogarnąć co ze skrzynią, zawieszeniem silnika dzięki za odzew |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 16 November 2009 Skąd: Lublin ![]() |
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=32784 Jest w tym temacie posta Mastersa, który trochę Ci rozjaśni o co kaman.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 November 2007 Skąd: Łódź ![]() |
114KM/265Nm, jak na silnik brzmiący jak napęd kosiarki i opony 215/40R17 jeździ całkiem żwawo. Mogę to potwierdzić... Autko mega zacne mimo tak małych parametrów. Ps. Nie jestem bratem Raceboya ![]() -------------------- ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Dobra a jak to jest z tymi lupo 3L? one są lżejsze czy jak bo gdzieś czytałem że mają dużo z aluminium
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
3L waży 830kg. Drzwi, maska, pokrywa bagażnika to aluminium. Blok silnika podobnie. Nie ma w nim zapasówki, tylko zestaw naprawczy. Są cieńsze szyby i aluminiowe elementy zawieszenia. Pewnie coś tam jeszcze pozmieniali, jak lekkie felgi z oponami o mniejszych oporach toczenia i jakieś duperele wewnątrz.
Dla porównania Lupo GTI waży 980kg. -------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 04 July 2010 ![]() |
3L waży 830kg. Drzwi, maska, pokrywa bagażnika to aluminium. Blok silnika podobnie. Nie ma w nim zapasówki, tylko zestaw naprawczy. Są cieńsze szyby i aluminiowe elementy zawieszenia. Pewnie coś tam jeszcze pozmieniali, jak lekkie felgi z oponami o mniejszych oporach toczenia i jakieś duperele wewnątrz. Dla porównania Lupo GTI waży 980kg. brzmi kusząco ![]() ale czy np te aluminiowe elementy zawieszenia nie okażą się mniej wytrzymałe, w aucie od czasu do czasu używanym do upalania. ciekawe jak ze skrzynią (tam jest tiptronic) a ja bym chciał wrziucić tą z golfa 4 z ASZtem |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 06 February 2006 Skąd: Warszał ![]() |
brzmi kusząco ![]() ale czy np te aluminiowe elementy zawieszenia nie okażą się mniej wytrzymałe, w aucie od czasu do czasu używanym do upalania. ciekawe jak ze skrzynią (tam jest tiptronic) a ja bym chciał wrziucić tą z golfa 4 z ASZtem Ja bym poszedł w coś co seryjnie miało ASZ i przekonwertował to na ARL+. Najmniejsze co wychodziło z ASZ z fabryki to (wg rzadkości występowania) Fabia RS, Polo (chyba GTI) i Ibiza FR. Najłatwiej będzie kupić Ibizę często już zrobioną. A jeżeli nawet nie to konwersja Ibi ASZ na ARL+ to tylko FIMC z Cupry, turbo z ARL i SW. Proste jak budowa cepa, wszystko masz P&P. Jak się coś wysra to jedziesz do sklepu i kupujesz nowe graty. Moim zdaniem przekładanie silnika jest przerostem formy nad treścią i stratą kasy. Powyższe piszę jako użytkownik podobnego setupu w Fabii RS przez ostatnie 5 lat. Teraz, dalej bezawaryjnie, pomyka nią mój kolega z pracy ![]() BTW, Proszę nie piszcie że Polo 1.4 TDI 114KM jeździ całkiem żwawo ![]() -------------------- Michał [vRS]
Manual Devil |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Zwykłe Lupo 980kg?? o panie to ile tam cegieł wsadzili... Myślałem że to z 700kg waży...
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 23 October 2003 Skąd: Białystok ![]() |
czy GTI to takie zwykłe? bo o GTI była mowa...
-------------------- Renault Talisman Grandtour TCe200 EDC
Honda S2000 AP1 - płakałem jak sprzedawałem |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
Zwykłe Lupo 1.0 waży 890kg.
-------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
nie wiem ile ma moja arosa kuca po programie CS, jak to stwierdził Pat "są mocne nastawy" ale golfy 4 asz lecze wiec cosik tam sie taka kosiarka kula. Ktos keidys mowił nie wie ile w tym prawdy ze asz na skrzyni 5tce wchodzi praktycznie p&p
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
Zwykłe Lupo 980kg?? o panie to ile tam cegieł wsadzili... Myślałem że to z 700kg waży... 750 to waży mój Seicento Van 1,1. -------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
swap do lupo/polo 6n2 silnika 1.9 jest klopotliwe.trzeba rzezbic sciane grodziowa i podluznice.juz lepiej szukac fabii tdi ibizy i polo 9n bo sa na tej samej plycie i czesci sa latwo dostepne.bedzie taniej i niezawodniej.a z ATD w zwyklej fabii tez latwo i niezawodnie da sie podjechac pod 180 koni.
i zawias tez bedzie znalezc latwiej.ja kiedys regulowane koni i sprezyny obnizajace w uzywce kupilem za 400zl ![]() -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 26 February 2010 Skąd: München ![]() |
Nie kupisz tanio Luposzczaka 3L.W kraju wroga ceny sa dosc wysokie wiem ze silnik bedzie out ale projekt bylby bardzo pyszny z ARLem na pokladzie.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 04:21 |