Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: VW Lupo
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Chcę kupić auto, kupiłem auto
endzik
Witam

Może ma ktoś informacje apropo tego małego bolidu i byłby skory się nimi podzielić.
Głównie interesuje mnie czy jest możliwość wrzucenia do owej budy któregoś z VAGowskich 1.9tdi bez większej rzeźby?

Jak patrzę po zdjęciach, to miejsca dość mało ale może znajdzie ktoś doświadczony w temacie.

I jak z dostępnością gratów do tego modelu? Jak pobieżnie rzuciłem okiem na aledrogo to np w kwestii zawieszenia nie ma za dużego wyboru (gwint m-technik ohmy.gif )

Myślę, że taki bzyczek z tidiajem o mocy ok 150km i niemałym momencie mógłby być ciekawym autkiem smile.gif
machon
Kiedyś pojawiało się takie lupo z ARL'emi (chyba nawet vtg w nim maczało palce) i jak na tamte czasy można by rzecz, że szło ogniem więc jest to możliwe wink.gif
K@rol
Wybór gwintów chyba jest, nie raz widać ostro zglebione wilczki.

Może po prostu zainteresuj się Lupo GTI, no chyba,że zalezy ci na dieslu.

1.4 TDI pewnie da się dłubnąc też wink.gif
Raceboy
CYTAT(K@rol @ Tue, 04 Jan 2011 - 00:30) *
Wybór gwintów chyba jest, nie raz widać ostro zglebione wilczki.

Może po prostu zainteresuj się Lupo GTI, no chyba,że zalezy ci na dieslu.

1.4 TDI pewnie da się dłubnąc też wink.gif



Brat mojego kolegi ma Polo 1.4TDI po programie w UPsolute Germany. 114KM/265Nm, jak na silnik brzmiący jak napęd kosiarki i opony 215/40R17 jeździ całkiem żwawo.

endzik
zalezy mi na dieslu, a trzycylindrowiec jakoś do mnie nie przemawia wink.gif

myślałem o silniku ASZ + program na początek, muszę ogarnąć co ze skrzynią, zawieszeniem silnika

dzięki za odzew
MikeB
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=32784 Jest w tym temacie posta Mastersa, który trochę Ci rozjaśni o co kaman.
PiurielSR
CYTAT(Raceboy @ Tue, 04 Jan 2011 - 00:40) *
114KM/265Nm, jak na silnik brzmiący jak napęd kosiarki i opony 215/40R17 jeździ całkiem żwawo.



Mogę to potwierdzić...

Autko mega zacne mimo tak małych parametrów.

Ps. Nie jestem bratem Raceboya biggrin.gif
mihas66
Dobra a jak to jest z tymi lupo 3L? one są lżejsze czy jak bo gdzieś czytałem że mają dużo z aluminium
spoon
CYTAT(mihas66 @ Tue, 04 Jan 2011 - 10:38) *
Dobra a jak to jest z tymi lupo 3L? one są lżejsze czy jak bo gdzieś czytałem że mają dużo z aluminium


Buda jest aluminiowa to fakt.
Sam ostatnio sie zastanawialem nad 3L. Ale problemy ze skrzynia mnie zniechecily.
Raceboy
3L waży 830kg. Drzwi, maska, pokrywa bagażnika to aluminium. Blok silnika podobnie. Nie ma w nim zapasówki, tylko zestaw naprawczy. Są cieńsze szyby i aluminiowe elementy zawieszenia. Pewnie coś tam jeszcze pozmieniali, jak lekkie felgi z oponami o mniejszych oporach toczenia i jakieś duperele wewnątrz.

Dla porównania Lupo GTI waży 980kg.
endzik
CYTAT(Raceboy @ Tue, 04 Jan 2011 - 10:59) *
3L waży 830kg. Drzwi, maska, pokrywa bagażnika to aluminium. Blok silnika podobnie. Nie ma w nim zapasówki, tylko zestaw naprawczy. Są cieńsze szyby i aluminiowe elementy zawieszenia. Pewnie coś tam jeszcze pozmieniali, jak lekkie felgi z oponami o mniejszych oporach toczenia i jakieś duperele wewnątrz.

Dla porównania Lupo GTI waży 980kg.


brzmi kusząco rolleyes.gif

ale czy np te aluminiowe elementy zawieszenia nie okażą się mniej wytrzymałe, w aucie od czasu do czasu używanym do upalania.

ciekawe jak ze skrzynią (tam jest tiptronic) a ja bym chciał wrziucić tą z golfa 4 z ASZtem
vRS
CYTAT(endzik @ Tue, 04 Jan 2011 - 17:50) *
brzmi kusząco rolleyes.gif

ale czy np te aluminiowe elementy zawieszenia nie okażą się mniej wytrzymałe, w aucie od czasu do czasu używanym do upalania.

ciekawe jak ze skrzynią (tam jest tiptronic) a ja bym chciał wrziucić tą z golfa 4 z ASZtem



Ja bym poszedł w coś co seryjnie miało ASZ i przekonwertował to na ARL+. Najmniejsze co wychodziło z ASZ z fabryki to (wg rzadkości występowania) Fabia RS, Polo (chyba GTI) i Ibiza FR. Najłatwiej będzie kupić Ibizę często już zrobioną. A jeżeli nawet nie to konwersja Ibi ASZ na ARL+ to tylko FIMC z Cupry, turbo z ARL i SW. Proste jak budowa cepa, wszystko masz P&P. Jak się coś wysra to jedziesz do sklepu i kupujesz nowe graty.

Moim zdaniem przekładanie silnika jest przerostem formy nad treścią i stratą kasy.

Powyższe piszę jako użytkownik podobnego setupu w Fabii RS przez ostatnie 5 lat. Teraz, dalej bezawaryjnie, pomyka nią mój kolega z pracy cool.gif


BTW, Proszę nie piszcie że Polo 1.4 TDI 114KM jeździ całkiem żwawo wink.gif
siewcu
CYTAT(Raceboy @ Tue, 04 Jan 2011 - 00:40) *
Brat mojego kolegi ma Polo 1.4TDI po programie w UPsolute Germany. 114KM/265Nm, jak na silnik brzmiący jak napęd kosiarki i opony 215/40R17 jeździ całkiem żwawo.

Nie jeździ żważo, tylko jeździ całkiem żwawo biorąc pod uwagę silnik i opony.
mihas66
Zwykłe Lupo 980kg?? o panie to ile tam cegieł wsadzili... Myślałem że to z 700kg waży...
Patee
czy GTI to takie zwykłe? bo o GTI była mowa...
Raceboy
Zwykłe Lupo 1.0 waży 890kg.
tdik
nie wiem ile ma moja arosa kuca po programie CS, jak to stwierdził Pat "są mocne nastawy" ale golfy 4 asz lecze wiec cosik tam sie taka kosiarka kula. Ktos keidys mowił nie wie ile w tym prawdy ze asz na skrzyni 5tce wchodzi praktycznie p&p
Czacza
CYTAT(mihas66 @ Fri, 07 Jan 2011 - 20:42) *
Zwykłe Lupo 980kg?? o panie to ile tam cegieł wsadzili... Myślałem że to z 700kg waży...


750 to waży mój Seicento Van 1,1.
sadam55
swap do lupo/polo 6n2 silnika 1.9 jest klopotliwe.trzeba rzezbic sciane grodziowa i podluznice.juz lepiej szukac fabii tdi ibizy i polo 9n bo sa na tej samej plycie i czesci sa latwo dostepne.bedzie taniej i niezawodniej.a z ATD w zwyklej fabii tez latwo i niezawodnie da sie podjechac pod 180 koni.
i zawias tez bedzie znalezc latwiej.ja kiedys regulowane koni i sprezyny obnizajace w uzywce kupilem za 400zl wink.gif
tomikk81
Nie kupisz tanio Luposzczaka 3L.W kraju wroga ceny sa dosc wysokie wiem ze silnik bedzie out ale projekt bylby bardzo pyszny z ARLem na pokladzie.
k1991
CYTAT
swap do lupo/polo 6n2 silnika 1.9 jest klopotliwe


Przecież w Polo seryjnie siedzi 1.9. Pisząć 6N2 masz na myśli polo po 99r ?

Piszecie, o swapie diesla. Jak jest ze swapowaniem benzyny do lupo ? Mam na myśli 1.8T ze skrzynia 5b. Będą te same problemy co z TDi ?
specu
Lupo 3l dodatkowo różni sie silnikiem ma 1.2 TDI smile.gif 61 rczych koników
tdik
na allegro jest takie lupo z 1,8t do sprzedania. gto to podobano robił aczkolwiek trzebaby je troche odhamic z wygladu smile.gif
sadam55
CYTAT(k1991 @ Tue, 01 Feb 2011 - 11:55) *
Przecież w Polo seryjnie siedzi 1.9. Pisząć 6N2 masz na myśli polo po 99r ?

Piszecie, o swapie diesla. Jak jest ze swapowaniem benzyny do lupo ? Mam na myśli 1.8T ze skrzynia 5b. Będą te same problemy co z TDi ?


tak, siedzi, ale turbo nie ma sie gdzie podziac dlatego trzeba rzezbic.kiedys badalem temat, mastersa tez podpytywalem i mowil ze rzezba z polosiami, lapami i wiazka jest spora i szkoda zachodu i lepiej w nowsza bude zainwestowac.
endzik
nie musi być koniecznie "kraj wroga"

http://otomoto.pl/volkswagen-lupo-3l-C14403055.html

myślę że właściciel jest wystarczająco zdesperowany, by sprzedać za małe pieniądze - a dla mnie, jeśli buda prosta i wszystko na miejscu to oferta jak znalazł
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.