![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 13 July 2004 Skąd: WuWuA ![]() |
Witam,
zastanawiam się nad kupnem. Wersja przedliftowa. Miał ktoś, jeździł? Na co zwrócić uwagę przy kupnie? Jako że to wolnossak to silnik raczej nie do zarżnięcia? Czy może się mylę? Potrzebuję czegoś takiego bo mam dość już Forestera. V10 gnojowóz odpada bo podobno megawaryjny, v6 za mułowaty. A w tym moc jest ![]() Dzięki za ewentualna pomoc i uwagi -------------------- 13,67 ET
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Random (WR) ![]() |
Za wiele na forum nie było o W12:
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=76009 Tu przewijają sie info o W12: http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=60928 -------------------- www.audiklub.org
Pozdrawiam Mirek |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#3
|
![]() |
lepiej kupuj V8
W12 to trochę taki wynalazek o masakrycznych cenach części, który nie przyjął się za bardzo na rynku |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
http://www.racingforum.pl/Silnik-W8-t82262.html Tutaj tez troche info znajdziesz
Celowałbym j.w. V8 - obcykany i wystarczająco mocny - przetestuj jakiegos jak masz pod ręką http://www.autoauto.pl/show_car.php5?id=39...=&price_to= Na ostrobramskiej powinien stać -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 27 January 2010 Skąd: Częstochowa ![]() |
Też polecam V8, W12 szczelnie wypełnia komorę silnika i jakakolwiek czynność serwisowa to dramat, przy aucie 6 - 7 letnim zaczynają się awarie osprzętu i szarpanie silnika żeby np wymienić rozrusznik to bezsensowne koszty. W12 to trochę sztuka dla sztuki.
-------------------- RRS SDV6, Tesla M3LR, Tesla S 100D, Lexus GX460 offroad
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 13 July 2004 Skąd: WuWuA ![]() |
No to mnie otrzeźwiliście. Dzięki za rady. Tylko ten V8 nie jedzie
![]() -------------------- 13,67 ET
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Jak Touareg nie jedzie to moze Cayenne
![]() -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 13 July 2004 Skąd: WuWuA ![]() |
Nie lubię tego samochodu. No i zdaje się sporo droższy chyba?
-------------------- 13,67 ET
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 24 March 2011 Skąd: ZG ![]() |
Cayenne nie jest drozsze napewno niz W12 .... ale niz v8 owszem
![]() Cayenne S - 340KM Cayenne Turbo - 450KM jesli nie jezdzisz w teren to fajna opcja to cayenne gts ![]() -------------------- Bylo: A4 b5 1.9tdi, TT 1.8T, S6 C5 manual 4.2, S6 C6 5.2, A8 d3 4.2
Jest: Corvette C6 6.0 |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 20 March 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
wszystko zaraz porażka
![]() kolega kupił V10 TDI, zrobił czipa w Jetroniku / comsport i smiga touaregiem... po jakim zaoranym polu w zime upalał, noge ma ciezką, duzo kilometrów robi i jezdzi jak ktoś kupuje auto V10 lub V12 tej klasy i liczy na koszty utrzymania golfa czy passata to potem moze sie zdziwić utrzymanie i naprawy aut tej klasy kosztują bo tarcza nie jest 280/22 tylko 354/35, cylindrów wiecej, oleju wiecej itd W12 pewnie jest taki sam awaryjny jak każdy inny silnik, pewnie że bedą awarie osprzętu, bo takie auto jest naszpikowane elektroniką ale IMO silnik raczej bedzie sobie radził, w koncu 6L pojemności - 2 silniki VR6 po 3 litry w układzie V ![]() taka sama sztuka dla sztuki jest W12 biturbo w bentley czy w16 w veyronie ![]() jakbym miał kase na takiego touarega to brałbym W12, skoro przedliftowy to chyba nie trzeba wszystkiego w ASO za kosmiczne kwoty naprawiać ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Albo Range Rover Sport...oczywiscie Supercharged
![]() -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 13 July 2004 Skąd: WuWuA ![]() |
jak ktoś kupuje auto V10 lub V12 tej klasy i liczy na koszty utrzymania golfa czy passata to potem moze sie zdziwić utrzymanie i naprawy aut tej klasy kosztują bo tarcza nie jest 280/22 tylko 354/35, cylindrów wiecej, oleju wiecej itd jakbym miał kase na takiego touarega to brałbym W12, skoro przedliftowy to chyba nie trzeba wszystkiego w ASO za kosmiczne kwoty naprawiać ? To jest oczywista oczywistość. Ale przyznasz że cena np. samego alternatora na poziomie 8 tys plus żeby to założyć trzeba wyjąc cały silnik - jest lekką przesadą? A na miłość boską to przecież tylko volkswagen..... za 8 tysi to zakuwam cały silnik w evo x.... Chodzi o to żeby ten samochód własnie nie sprawiał za dużych problemów bo ja się w życiu już najeździłem komunikacją miejską bo samochód stał w warsztacie. A z tego co widzę te wersje silnikowe które mnie interesują jednak są upierdliwe niestety :/ -------------------- 13,67 ET
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 24 January 2010 ![]() |
cowboy - kupując auto którego cena zaczyna się od dajmy na to 100tyś euro chciałoby się pewnego poziomu bezawaryjności...
Moje doświadczenia z phaetonem (lekki OT, ale może będzie przestrogą), są takie, że w zeszłym roku wymieniałem skrzynię (jakoś między 12 a 15 tyś zł), a teraz auto stoi kolejny tydzień w serwisie na wymianie sprzęgła hydrokinetycznego (szacowany koszt ok 5 tyś zł). Nie wspominam oczywiście o drobnostkach typu padnięte czujniki położenia zawiasu pneumatycznego (koło tyś za sztukę), czy ciągła walka z alarmem. Do tego serwisy które nie mają ani wiedzy, ani doświadczenia z tym samochodami. A pod spodem touareg i phaeton to prawie to samo.... LETKAS - świetnie się tym samochodem jeździ, ale jeśli szanujesz swój czas i portfel, nie kupuj VW. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
To jest oczywista oczywistość. Ale przyznasz że cena np. samego alternatora na poziomie 8 tys plus żeby to założyć trzeba wyjąc cały silnik - jest lekką przesadą? A na miłość boską to przecież tylko volkswagen..... za 8 tysi to zakuwam cały silnik w evo x.... Chodzi o to żeby ten samochód własnie nie sprawiał za dużych problemów bo ja się w życiu już najeździłem komunikacją miejską bo samochód stał w warsztacie. A z tego co widzę te wersje silnikowe które mnie interesują jednak są upierdliwe niestety :/ 1. jak pisałem trzeba być ignorantem żeby wymienać w kilkuletnim Touaregu alternator w ASO za 8 tys PLN dodam że pewnie ten alternator można kupic na allegro za kilka stówek, a wymiane w zaprzyjażnionym warsztacie zrobić za 1,5 tys PLN - tak strzelam nie chce mi sie sprawdzać w etce numerów ale pewnie to ten sam alternator co w kazdym innym toruaregu 2. Czy słyszałeś coś o padających alternatorach w touaregach W12 ? czy w V8 nie moze sie uszkodzić alternator ? 3. jesli Cie przerazają koszty eksploatacji to nie kupuj auta za 200 tys cowboy - kupując auto którego cena zaczyna się od dajmy na to 100tyś euro chciałoby się pewnego poziomu bezawaryjności... Moje doświadczenia z phaetonem (lekki OT, ale może będzie przestrogą), są takie, że w zeszłym roku wymieniałem skrzynię (jakoś między 12 a 15 tyś zł), a teraz auto stoi kolejny tydzień w serwisie na wymianie sprzęgła hydrokinetycznego (szacowany koszt ok 5 tyś zł). Nie wspominam oczywiście o drobnostkach typu padnięte czujniki położenia zawiasu pneumatycznego (koło tyś za sztukę), czy ciągła walka z alarmem. Do tego serwisy które nie mają ani wiedzy, ani doświadczenia z tym samochodami. A pod spodem touareg i phaeton to prawie to samo.... LETKAS - świetnie się tym samochodem jeździ, ale jeśli szanujesz swój czas i portfel, nie kupuj VW. jak pod spodem touareg i phaeton to to samo to nie ma sensu dyskutować, bo równie dobrze mozna napisac że cayenne i Q7 to tez to samo ![]() tak sie zwykle konczy, ktoś się pyta o touarega a padają odpowiedzi ze znajomemu padła skrzyania w phaetonie bo tez W12 ![]() ps. nie kupuj VW , to dobre było, moze ma kupić auto z Twojego avatara ![]() z moje strony EOT -------------------- |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 24 January 2010 ![]() |
cowboy - pewnie masz rację z tym alternatorem,ale ... Wymieniałeś kiedyś takowy w tym aucie? Ja nie, więc nie będę zgadywał ile to kosztuje. Mój znajomy też był zaskoczony, kiedy okazało się, że do wymiany świec trzeba mu z samochodu wyjąć silnik
![]() Przedstawiłem swoje doświadczenia (osobiste) i LETKAS jako duży chłopiec pewnie wyciągnie z nich równie swoje, osobiste wnioski - tylko tyle ![]() CYTAT ps. nie kupuj VW , to dobre było, moze ma kupić auto z Twojego avatara wink.gif Może Ty z kolei napiszesz coś na podstawie swoich doświadczeń, zamiast krytykować? Gdybym uważał, że subaru spełni jego oczekiwania, zaproponowałbym je. Nie dopowiadaj sobie ![]() P.S. Pracujesz jako diler VW? ![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
crazy_ivan:
co mają twoje osobiste doswiadczenia osobiste z phaetonem i jego skrzynią biegów do touarega ? gdyby tam jeszcze skrzynia biegów była taka sama to jeszcze miałoby to sens... ale nawet jesli ten phaeton jest tez w12 to skrzynie biegów ma zupełnie inną pisanie na tej podstawie nie kupuj VW jest co najmniej smieszne -------------------- |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#18
|
![]() |
cowboy, koszty są cholernie istotne...
głupie A8 D2 3.3 TDI V8 turbinka k03.. w każdym innym silniku wymiana jej to nie problem w tym 3.3 to wyjmowanie silnika.. i nie bardzo kto chce się tego podjąć jak już znajdziesz to cena jest taka że skóra na dupie się marszczy mam touarega 3.0 TDI więc coś mogę napisać o kosztach... |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
bezduszny ale ja nie pisze ze koszty nie są wazne
tylko że jak sie ma ochote na drogie auto, to trzeba takie koszty przyjmować i zdawać sobie z nich sprawe albo kombinować naprawy samemu taniej kolega wymyslił sobie touarega V10 TDI no i niestety koszta np samego remapu softu sa 2krotrnie wieksze niz np A6 3.0 TDI które by zrobił nop na jakims grupwym chipowaniu ![]() ![]() idąc tym tokiem rozumowania, nikt nie kupiłby ferrari czy veyrona 3.3 TDI V8 to akurat jest wynalazek bo bardzo mało tego było wiec straszny egzotyk, szedł tylko w A8 ! http://www.audiklub.org/silniki/-/all/3.3/...c/index/on.html ale np w12 juz nie jest taką rzadkością: http://www.audiklub.org/silniki/-/all/6.0/...c/index/pb.html co do wyjmowania silnika, to warto miec w tej kwestii jakiś zaprzyjaźniony warsztat który sie nie wystraszy jak usłyszy hasła wyjęcie silnika, przecież to nie rocket science najważniejsze to tez kupić odpowiednio serwisowane auto, bo czesto takie fury są sciagane po taniosci po jakiś przygodach, potem eksloatowane i okazuje sie ze cos pada i jest ZONK jak trzeba w ASO naprawiać, bo tam od razu wymieniają wszystkie zaworki, wyciągają silnik i stawki sa takie ze jak piszesz sie skóra gdzie niegdzie marszczy w W12 nie ma turbiny to nie padnie, zadałem pytanie jak czesto pada alternator bo moze to wada w sumie nie ma teraz auta w którym by cos nie padało, czy to VAG czy BMW itd tyle że w tych mega topowych modelach ceny czesci są rzeczywiście z kosmosu, no cóż trzeba płacić ![]() w 2.5 TDI trzeba pruć pas przedni żeby zmienić rozrząd, w nowych silnikach V to chyba wszedzie jest rozrząd juz od strony skrzyni i cokolwiek z nim to trzeba wywalac silnik - nie ma lekko, w V6 TDI tez hałasują zdaje sie napinacze chodzi mi tylko o to ze nie ma auta nie psującego sie, a jak sie komuś cos psuje to zaraz umieszcza żale w necie i stad idą pewne stereotypy najlepiej gdyby sie znalazł własciciel dokładnie takiego auta, albo jakas statystka z serwisu tego modelu -------------------- |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#20
|
![]() |
dlatego kupowanie używanego wynalazku (o ile nie jest to coś kolekcjonerskiego, co z wiekiem zyskuje a nie traci na wartości)....
jest błędem i strzałem we własne kolano z touarega nie zrobi się wyścigówki.. jak ktoś potrzebuje takiego pojazdu to Jeep GC SRT8 dużo lepiej się nadaje do tego |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 05:43 |