![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 08 March 2011 ![]() |
Witam wszystkich biorę się właśnie za uturbianie tego silnika. Mam zamiar upalać go w drifcie, nie w zawodach tylko dla siebie... Chciałbym wykrzesać coś koło 300hp i teraz mam do was parę pytań.
Chce użyć Holseta hx35 do tego, nie będzie za późno wstawał ? Jak przerobić lub kto przerobi mi pompe wtryskową? Ewentualnie czy ta z w210 będzie pasować p&p i czy wyda ? Hmm to chyba na tyle myślę, nie mogę zbytnio na polskich forach tego znaleźć bo mało osób się tym interesuje... Z góry dzięki za info ![]() Pozdro. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 27 September 2010 Skąd: Poznań ![]() |
-------------------- Fiat 126p 650 Turbo
Peugeot 205 1.6 16v Turbo |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Tue, 03 January 2012 ![]() |
Też mam(właściwie to bratan) to w planach i nawet zakładałem pdoobny temat na tym forum-ja bym odpuścił utrubnianie NA i pakowął się odrazu w om-603 z turbo(albo 605/606, on ma nowszy osprzęt i chyba lepsza głowice, ale za to swap trudniejszy) do tego skrzynia z wolnossaka i heja.... Zastanów się bo uturbnianie NA najczęściej wychodzi drożej niż kupno nowego silnika z turbo. Do tego tak jak mówisz holset, pompa "rozwiercona" na tłoczek 8mm i powinno trochę niutków zrobić
![]() Mój temat: http://www.racingforum.pl/W124-m103-swpa-n...03-t101853.html |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 08 March 2011 ![]() |
chodzi o to że ja już mam na stanie ten silnik cały kompletny ze skrzynią manualną i poprostu chce coś z tego zrobić
![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 08 March 2011 ![]() |
Wie ktoś czy pompa z w210 będzie pasować P&P ? Bo nie mogę doczytać
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 28 November 2011 ![]() |
Pasować będzie, tylko jak chcesz ogarnąć gaszenie auta i "ssanie"?
Szukaj pompy z 603 turbo ze 124. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 October 2012 Skąd: ŁDZ ![]() |
Witam wszystkich biorę się właśnie za uturbianie tego silnika. Mam zamiar upalać go w drifcie, nie w zawodach tylko dla siebie... Chciałbym wykrzesać coś koło 300hp i teraz mam do was parę pytań. Chce użyć Holseta hx35 do tego, nie będzie za późno wstawał ? Jak przerobić lub kto przerobi mi pompe wtryskową? Ewentualnie czy ta z w210 będzie pasować p&p i czy wyda ? Hmm to chyba na tyle myślę, nie mogę zbytnio na polskich forach tego znaleźć bo mało osób się tym interesuje... Z góry dzięki za info ![]() Pozdro. Hej, dzwoniłem wczoraj o most do w124 i jakoś tak mi zeszło w rozmowie na robienie 300km+ w om603;D Gość, z którym gadałem siedzi w MB i niejednego om603 rozkładał. Wg niego om603 turbo ma: kute tłoki (!), chłodzenie tychże natryskiem oleju od dołu i tyle zapamiętałem. Skądinąd wiem, że również kształt tłoków jest inny (turbo pewnie bardziej odpężone). Jak chcesz mieć 100% pewności podzwoń do gości, którzy wystawiają na allegro kawałki 603 i popytaj o różnice. Powodzenia! -------------------- - What is Turbina?
- Turbina is spinning! |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 30 December 2007 ![]() |
a jak z tlokami 605/606??? wie ktoś czy tez sa kute?
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Ludzie spójrzcie prawdzie w oczy!!!
Panowie czy to silnik turbo czy wolnossak to jeden karabin bo kol wydechowy trzeba zrobić jak i pompę więc o czym gadka? o kutych tłokach? 90% ma po części kute-wysadź ten silnik a raczej zakatuj EGT wsadzaj następny i jazda w drifie licz min jeden silnik na sezon wiec nie wiem po co swap ma być tanio i mocno... -------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 August 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Nismo1 poczytaj MB Forum i bedziesz wiedział, że:
- bazą do modów są motory OM603, OM605 i OM606 ale tylko w wersjach turbo. - 300 KM lekki pierdem uzyskujesz z OM606 po paru modyfikacjach mechanicznych (pompa, kolektory, wastegate, wydech, chłodnica oleju, duży IC, zamach), - problemem będzie sprzęgło i skrzynia - musisz szukac Getraga z 190 2,3-16, skrzyni ręcznej z W124 3.0 24V, dużego tylnego mostu, być może powalczyc z półośkami, - gotowa pompa na takie moce to 1200-1500E, - Holset HX35 to idealne turbo pod taki setup pod warunkiem doboru odpowiedniego żeliwa - pod 300 KM najlepiej małe 9cm2 Za parę dni odpalony będzie OM605 w wersji z mechaniczną pompą robioną za granicą, nastawnym ALDA, dużym IC, wydechem, mniejszym jak HX30W turbem - celowane jest w ok. 45KM/cylinder i możliwie szybki moment z dołu bo to nie maszyna do driftu a ciągłej cięzkiej pracy. Zobaczymy jak to bedzie chodzić.... -------------------- Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...
Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w .... |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 02 July 2017 ![]() |
witam i jak projekt z om 605
pytam bo sam mam c klase z pompą własnej kąstrukcji sekcje 7 mm ustawioną na 110 ml zasuwa bardzo dobrze ale turbo serja i niewiem jakie załadować większe pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 18 December 2007 Skąd: Mazowieckie ![]() |
Jest ktoś kto podejmie sie zrobienia om605 na 300ps tak żebym to wsadził do w903?
Auto typu daily. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 18:08 |