![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 09 December 2017 ![]() |
Cześć.
Od jakiegoś czasu jestem właścicielem Forda S-max 2.0TDCI 140KM z 2008 roku. Jest to auto krajowe, więc szczęśliwie nie ma w nim DPF. Dokucza mi w tym aucie niewystarczająca moc, fakt niechęci do wkręcania się na wysokie obroty i (ale to już tak właściwie bez większego znaczenia) wysokie spalanie oleju napędowego (przesiadłem się do niego ze 175-konnego Passata B6 BMR) Chodzi za mną bardzo mocno chęć podniesienia mocy, spowodowania chęci żwawego wkręcania na obroty powyżej 4RPM i spadek spalania. Czego mogę się spodziewać po tuningu, u kogo w Warszawie to zrobić (chodzi przy okazji o jakąś fajną cenę - mam rozrzut pomiędzy 800 a 1500zł z programem indywidualnym i hamownią) |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 05 June 2009 Skąd: W-wa ![]() |
Najpierw pojedź do Mayak z forum FocusKlubPolska na wgranie oryginalnego softu z wersji 163KM i dopiero rób chipa.
-------------------- FWD 560Nm - było
400KM 1.8T + Das iSt Gówno |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 30 November 2014 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Dla tunera nie ma znaczenia czy siedzi tam soft 140 czy 163km i niby czemu dopiero po zmianie na mocniejszy soft może robić chipa? Uzasadnij to proszę...
-------------------- FF2 ST + EMU & Lotus 7 Zetec 1.8T + DET3, ubity seryjny tłok przy 330Nm -> swap V6 Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 09 December 2017 ![]() |
z tego co pamiętam to wgranie mapy z wersji 163KM jest możliwe w poliftach.
poza tym zależy mi na programie indywidualnym z hamownią - gdybym chciał gotowca zrobiłbym to za 600zł w przynajmniej 3 miejscach - w tym w przynajmniej dwóch które mają program od heko. PS: mayak jest też na forum Forda. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Na Twoim miejscu pojechałbym w miejsca gdzie wgrywają ten soft od GCSa, byle zrobili diagnostykę przed i zlogowali Twoje auto po sofcie, tak żeby to miało ręce i nogi.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 16 July 2010 Skąd: Kraków ![]() |
dopiero od 2010r. w poliftach jest nowszy silnik z mapami 115, 140 i 163KM które można naprzemiennie kodować
![]() dla przedlifta w dobrym stanie 170-180KM 400 Nm to standard -------------------- Stinger 3.3t 480+
_https://www.facebook.com/GCSTuning wypożycz F RS 3 już od 450zł. :) _https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 09 December 2017 ![]() |
G-CSheko, a powiedz mi jeszcze o co chodzi z proponowanym przez przynajmniej dwóch forumowiczów z fordclubpolska.org wgrywaniem Twoich programów i kalibrowaniem podczas jazdy (bez hamowni) - podobno dostają od Ciebie program, wgrywają go, robią jazdę próbną i proszą Cię o ewentualne korekty programu i wgrywają go ponownie.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
A nie lepiej zrobić sobie przedłużony weekend w Krakowie? W końcu miasto fajne, knajpy tanie, atrakcji wokół kilka też jest.
Wydaje mi się że robienie bez hamowni to trochę dziadostwo. -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 16 July 2010 Skąd: Kraków ![]() |
zdecydowanie polecam "zabawę"na rolkach
![]() zazwyczaj podczas ferii zimowych, mam pełno klientów z Wawy...w drodze do Zakopca ![]() -------------------- Stinger 3.3t 480+
_https://www.facebook.com/GCSTuning wypożycz F RS 3 już od 450zł. :) _https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 09 December 2017 ![]() |
As_, teoretycznie (i praktycznie) to ja jestem z Katowic (tzn. pracuję cały tydzień w Katowicach i w Jaworznie) - czyli godzinkę od heko, ale doświadczenie z poprzednim dłubanym autem 300km od domu (okolic Warszawy, czyli miejsca, gdzie auto spędza 95% czasu) pokazuje, że tuningować trzeba tam, gdzie auto najczęściej przebywa (bo inaczej może być problem z diagnostyką błędów).
Poza tym Kraków to ja widzę właściwie 1-2 razy w miesiącu - zapiekanki w Okrąglaku, kiełbasa z Nyski czy w końcu sauna z widokiem na Wawel skutecznie mnie przyciągają G-CSheko, ja też wolę zabawę z hamownią - z ciekawości tylko pytam jak to jest z tymi "gotowcami" od Ciebie... |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 16 July 2010 Skąd: Kraków ![]() |
mam tego nawalone cały dysk
![]() nie przesadzając, zrobiłem ich z 300 sztuk ![]() pod okrąglakiem zanim zamówisz bagietkę, wgram ze 3 wersje ![]() ![]() -------------------- Stinger 3.3t 480+
_https://www.facebook.com/GCSTuning wypożycz F RS 3 już od 450zł. :) _https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 09 December 2017 ![]() |
Tylko że ja jeżdżę na Śląsk do pracy Pendolino... Nie mam zdrowia, cierpliwości i chęci na męczenie się samochodem na "gierkówce"...
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Raz można zrobić wyjątek, o czym ta dyskusja, przecież Heko do Ciebie nie przyjedzie z litości.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 09 December 2017 ![]() |
Dlatego wiem, że muszę temat ogarnąć w Warszawie - i o polecany adres jest moje pytanie.
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Zapytaj w R-Performance, robią indywidualnie i z diagnostyką też diesle poza grupą VAG.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
kremator na stówe robi fordy
-------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 December 2011 ![]() |
W tym motorze to bym najpierw sprawdził jak z jego kondycją. Końcówki wtryskiwaczy są bardzo podatne na wypłukanie i auta w serii plują znacznie więcej niz powinny. Często na serii potrafi przez to wypalić tłoki, więc przed modem solidna diagnostyka bardzo wskazana. A sam przebieg momentu mają niestety niekorzystny i niewiele z tym zrobisz.
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
A polecasz Kreatora Mocy? Nic mądrego tu nie powiem. Po prostu wiem ze robia i tyle. Swoje samochody wozilem na Mineralną. -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
A polecasz Kreatora Mocy? W sumie czemu nie? To zwykły soft. Tego to oni robią kilkanaście sztuk dziennie, reklamacji wcale tak dużo nie ma. Sam mam 3 auto z softem od nich, bo jest to sprawdzone i działa. Jak chcesz robić mega projekty, gdzie bijesz się o każdego konia, to zły adres. Jeśli chcesz soft do dupowozu, to można tam jechać. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 05:32 |