![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
Kiedyś żeby przekroczyć 350KM w 1.8T robiło się stroker, odprężanie, kucizne itd.
Teraz w 1.8TSI wystarczy sprężarka IS38 odetkany wydech i cooler (które w 1.8T też się robiło) i wychodzi 350-370KM Co takiego zmieniło się w tych silnikach że mogą spokojnie jeździć na dużo większym stopniu sprężania, że wytrzymują dużo większego niuta itd.? Wiem że generalnie to wszystko ![]() Ale co ma największy wpływ na obecne osiągi? Wtrysk? Wydajniejsze lekkie turbiny? Coś innego? -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
to tak jak stare 2.0 TFSI EA113 a nowe 2.0 TSI które po hybrydzie coolerze i wydechu ma 450+
W 2.0 TSI sa 2 zmienne fazy do tego same wałki zmieniaja krzywki (przesuwaja sie) itd. generalnie technologia poszła do przodu ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff ![]() |
W nieprzypadkowej kolejności wg moich obserwacji: zmienne fazy rozrządu, lepsze turbosprężarki, bezpośredni wtrysk, wiedza oraz sprzęt/soft dłubaczy/strojących.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Tue, 08 May 2007 Skąd: Mielec ![]() |
IMO bezpośredni wtrysk to gamechanger (ale nie umiem tego uzasadnić, to tylko z obserwacji)
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 25 February 2017 Skąd: SR ![]() |
Na 350KM w 1.8T nie potrzebujesz strokera tylko odpowiednio wydajne turbo które ma swój kolektor wydechowy które ma dobry przepływ spalin albo turbo bez kolektora z odpowiednio wyrzeźbionym customowym.
Druga sprawa 1.8T ma słabe korbowody na szczęście u majfriendów można kupić tanio kucizne. Trzecia sprawa 1.8T ma co najwyżej dwustanową zmiane fazy jednego wałka co ma wpływ tylko na to jak turbo wstaje (ori soft AMK/BAM) |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Odgrzebie kotleta, mam Octavie III 1.8 Tsi 4x4 DSG DQ250.
Auto ma 180k przebiegu i seryjny IS12 wyrzuca błąd o nie doładowaniu, jako, że brak mi mocy to nie chcę jej ratować i chcę IS38, czy może mi ktoś pomóc które turbo muszę nabyć? Czym różni się po lift i czy mogę je wziąć mając przed lift? Part number/s pre facelift turbocharger IS38, 9VA04, F51CEG-SR023 Part number(s) Facelift turbocharger IS38, 9VA05, F51CEG-SR024 Comparison number/s Pre-facelift turbocharger 06K145874N 06K145874F 06K145722T 06K145722P 06K145722H 06K145722A 06K145702N 06K145702M 06K145702J 06K145702H Comparison number/s Facelift turbocharger 06K145874G 06K145722S 06K145722N 06K145874P -------------------- Skoda Octavia III 1.8 TSI 4x4 DQ250
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff ![]() |
Odgrzebie kotleta, mam Octavie III 1.8 Tsi 4x4 DSG DQ250. Auto ma 180k przebiegu i seryjny IS12 wyrzuca błąd o nie doładowaniu, jako, że brak mi mocy to nie chcę jej ratować i chcę IS38, czy może mi ktoś pomóc które turbo muszę nabyć? Czym różni się po lift i czy mogę je wziąć mając przed lift? Part number/s pre facelift turbocharger IS38, 9VA04, F51CEG-SR023 Part number(s) Facelift turbocharger IS38, 9VA05, F51CEG-SR024 Comparison number/s Pre-facelift turbocharger 06K145874N 06K145874F 06K145722T 06K145722P 06K145722H 06K145722A 06K145702N 06K145702M 06K145702J 06K145702H Comparison number/s Facelift turbocharger 06K145874G 06K145722S 06K145722N 06K145874P Bez istotnych zmian montażowych przed/polift przy upgradzie z IS12. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Bez istotnych zmian montażowych przed/polift przy upgradzie z IS12. Dzięki za odpowiedź! Gdzie najlepiej kupić nowe turbo? W ASO pewno miliony, a tak do 4000? -------------------- Skoda Octavia III 1.8 TSI 4x4 DQ250
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Oczywiście że bezpośredni wtrysk (kontrola spalania detonacyjnego) plus wysoka precyzja
Spalanie warstwowe (kontrola spalania detonacyjnego) Elektroniczne nastawniki turbin (kontrola spalania detonacyjnego) Rozbudowane zmienne fazy rozrządu Benzyna 98 oktanowa (kontrola spalania detonacyjnego) No i ostatecznie E85 (kontrola spalania detonacyjnego) -------------------- Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny. Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
User Dołączył: Fri, 02 April 2010 Skąd: WK ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
User Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Inter Cars ma na stanie normalnie Patrzyłem tam, ale 0 sztuk? https://intercars.pl/produkty/g085dt-turbosprezarka-9va05 -------------------- Skoda Octavia III 1.8 TSI 4x4 DQ250
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
zapytaj na FB.
Masz MQB Performance PL i MQB Performance PL - Market -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
User Dołączył: Fri, 02 April 2010 Skąd: WK ![]() |
Patrzyłem tam, ale 0 sztuk? https://intercars.pl/produkty/g085dt-turbosprezarka-9va05 Moto Remo? |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
User Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Moto Remo? Dzięki, udało się dorwać osatnią sztukę w intercars. Teraz ciekawszy problem to, że nikt nie ma czasu tego poskładać, więc jak ktoś chętny z wwy, to zaprszam do kontaktu. -------------------- Skoda Octavia III 1.8 TSI 4x4 DQ250
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
DM motors?
-------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
User Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
DM motors? Dzięki, ewentualnie coś bliżej Gocławia? Byłem już w Mdm serwis, u Coobcia, Kreator Mocy (nie robią TSI...) i jeszcze pewno w 2 miejsach w okolicy Pragi Płd, wszyscy mają się odzywać, męczę ich z tydzień a potem odpuszczam, jest ktoś kto chcę robić i ma terminy? -------------------- Skoda Octavia III 1.8 TSI 4x4 DQ250
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
Dzięki, ewentualnie coś bliżej Gocławia? Byłem już w Mdm serwis, u Coobcia, Kreator Mocy (nie robią TSI...) i jeszcze pewno w 2 miejsach w okolicy Pragi Płd, wszyscy mają się odzywać, męczę ich z tydzień a potem odpuszczam, jest ktoś kto chcę robić i ma terminy? ale ty chcesz turbo wymienic czy stroić? Czy jedno i drugie na raz? Bo jak chcesz od razu wystroic do jedź do Witka Tylko wiesz ze tam jeszcze IC i DP trzeba zrobić? -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
User Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
ale ty chcesz turbo wymienic czy stroić? Czy jedno i drugie na raz? Bo jak chcesz od razu wystroic do jedź do Witka Tylko wiesz ze tam jeszcze IC i DP trzeba zrobić? Założyć turbo, downpipe, fmic, a potem wystroić. -------------------- Skoda Octavia III 1.8 TSI 4x4 DQ250
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
Założyć turbo, downpipe, fmic, a potem wystroić. No to Witek ogarnie, a jak zechcesz co Ci jeszcze CJS na CJX wymieni ![]() -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 07:14 |