![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 March 2010 ![]() |
Cześć. Pytanie jak w temacie- jakie turbo które zrobi 300km w silniku 1,4 8v o niskim stopniu sprężania (7,8:1) i przy tym wstanie przyzwoicie, powiedzmy full boost ok 4,5k obrotów? Czy istnieje w ogóle coś takiego?
![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka ![]() |
Cóż to za silnik i czy wytrzyma 300+? Jaki budżet na sprężarkę?
-------------------- #włoszczyzna
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 March 2010 ![]() |
Punto gt stara 8 zaworówka. Aktualnie wytrzymuje 1.8bara pompowane z gt28rs chinola na seryjnym słupku i popsuć sie nie chce, ale chodzi mi po głowie zmiana turbo na cos lepiej wstającego i nie za miliony monet najlepiej
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka ![]() |
U mnie T-jet na lajtowych 1,15bar z GT2256S dało 270KM, przy dość szybkim wstawaniu. Tylko że sprawność silnika trochę wyższa. GT2260S z BMW powinno nadmuchać 300+, ale nie wiem jak to będzie wstawać w PGT. Są dostępne w rozsadnych pieniądzach.
-------------------- #włoszczyzna
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 March 2010 ![]() |
Przy jakich obrotach masz 1,15bar? I w jakich autach siedziała ta gt2256s?
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka ![]() |
Turbo z BMW N63B44.
U mnie jest 1bar @ 3800, 1,2bar @ 4200, 1,15bar trzyma do odcinki (7200). Można było dmuchnąć więcej ale auto jest na codzień. -------------------- #włoszczyzna
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 March 2010 ![]() |
Całkiem fajnie to wygląda, dzięki srbenda
![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
TD05 z Evo z kolektorem twinscroll.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Td04-20t?
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 March 2010 ![]() |
Td05 fajne ale trzeba by spawać kolektor ts a to podnosi znacznie koszta operacji natomiast td04 chyba są jakies z flanszą t25 czy sie mylę?
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Bez twin scroll to nie ma sensu jeśli na dobrze wstać.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka ![]() |
Td04hl-19t z SAAB jest na T25
-------------------- #włoszczyzna
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Tu masz przykładowe wykresy na td04 dwulitrowej
https://scontent.fwaw8-1.fna.fbcdn.net/v/t1...amp;oe=5E47D1AF https://m.facebook.com/turbolpg/photos/pcb....3&source=49 -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 01 October 2015 ![]() |
B03G z A45, do tego kolektor TS i wstaje lepiej niż każde.TD05. W 1.6 przy 4000 miałem 1.5bar. Jedynym minusem tej dmuchawy są gabaryty
-------------------- EG4 D16T AWD 380+ >>
MK4 VRT 4motion >> 80 B4 V8TT |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 ![]() |
Szukał bym raczej czegoś mniejszego niż B03g, gt2260 już chyba było by lepsze (też jest to TS). Do tej mocy to raczej coś pokroju turbawki z 308gti i tym podobnych... (1.6l /270 km)
A i tak najlepiej wstanie e-turbo z SQ7 ![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
jeszcze jedną z lepszych alternatyw jest td05-16g z subaru , starcza na jakieś 320koni , rozkręca sie dużo lepiej niż td05-16g6 z evo , pewnie porównywalnie z B03G z A45 , a w porównaniu z tymi dwoma na twin scrolu ma mikroskopijne gabaryty w sam raz do upchania w fiacie
no i jest fabryczna , nie żaden chińczyk , czy hybrydy , z których to jakością i parametrami jest różnie |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Ile masz teraz KM z tej GT28RS? Jakie mody w silniku? głowica? zawory? wałek? kolektor ssący seria?
-------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 March 2010 ![]() |
Dzięki panowie za taki odzew, trochę opcji jest więc jest o czym myśleć
![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Panowie TD04 nie zniesie 1,8bar, to poza mapą sprawności, nie wróżę temu przyszłości, TD05 lubi takie doładowania bardziej.
Koniecznie twinscroll jak ma być wstawanko. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
Ile masz teraz KM z tej GT28RS? Jakie mody w silniku? głowica? zawory? wałek? kolektor ssący seria? ale to chinskie gt28rs , wiec pewnie na ślizgowych z bliżej nie określoną mapą , nie wiadomo nawet przy jakim doładowaniu ma największą sprawność wałkiem Świątka (ale nie wiem jaki model) dobrze by było gdybyś wiedział jaki to wałek , ale na pewno przydało by sie regulowane kółko , żeby ten wałek ustawić , bo nie umniejszając inżynier świątka to niestety ale czasy rozrządu to mają one rozjechane w ch*lerę |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 07 August 2025 - 08:32 |