![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 12 May 2005 Skąd: Jaworzno ![]() |
Witam. Probowal ktos zalozyc caly tyl ( wozek , wahacze , polosie , piasty , dyfer ze szpera ) z m3 e46 do zwyklej e46 ? Czy taki zestaw mozna zlozyc ze skrzynia i walem z 330ci ? Czy trzeba rowniez zakladac wal z m3 e46 ?
Drugie pytanie czy do piast tyl m3 e46 da sie zalozyc bez rzezby zaciski jarzma i tarcze z 330ci ? -------------------- usunieto sygnature komercyjną
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
U mnie jeździ taki zestaw. Temat był poruszany kilka razy. Trzeba przełożyć dyfer, wózek, półosie. Wał został mój z 330i tylko został skrócony i wyważony. Wahacze i piasty zostają oryginalne jedynie trzeba zamontować podkładki pod czujniki ABS bo półosie z M3 mają większą średnicę. Nie można zapomnieć o jeszcze jednej ważnej rzeczy a mianowicie i stabilizatorze z mocowaniami od M3, który też jest niezbędny do wózka z M3. Jeżeli chcesz tylne hamulce z M3 to wystarczy, że zamontujesz jarzma i tarcze na piastę z 330i. Teraz jeszcze o minusach (dla zwykłych kierowców) takiej operacji prędkość max spada do 210km/h przy 6500obr/min na 5 biegu. Na I biegu max -50km/h na II -80km/h na III -130 Warto pomyśleć o 6-biegowej skrzyni jeżeli chce się wyskoczyć w trasę.
-------------------- SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 26 November 2007 Skąd: Szczecin ![]() |
Dosc ciekawy temat
![]() ![]() |
|
|
gość_M-Technic_* |
![]()
Post
#4
|
![]() |
A przypadkiem szpera w e46 nie byla sterowana przez system asc?? Czyli jeslisie nie myle to przelozenie tego zestawu jest bezsensu bo szpera nie dziala bez sterowania??Jesli sie myle to mnie poprawcie
![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
mylisz się asc to asc a szpera to szpera
-------------------- SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa |
|
|
gość_M-Technic_* |
![]()
Post
#6
|
![]() |
Oki juz wiem jak to hula poprostu w e46 bylo nowe rozwiazanie a ja przeczytalem glupote dlatego pytalem
![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 24 February 2010 ![]() |
Witam
A krotkie pytanko bo wlasnie chce sobie wrzucic dyffek z m3 z innymi gratami o ktorych pisaliscie wczesniej . Jaki tam jest dyfferencjal?? Plytkowy czy helix?? |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 24 February 2010 ![]() |
Aha czy do coupe trzeba tez przerabiac wal czy pasuje od m3 ??
zeby bylo jak najmniesze rzezbienie i przerabianie |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Albo wał z M3 ( nadwozie generalnie jest takie samo w coupecie jak i M3 w coupe ) albo przerabiany z 330.
-------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 24 February 2010 ![]() |
Dziekuje za info -- bardzo pomocne to bylo
![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Albo wał z M3 ( nadwozie generalnie jest takie samo w coupecie jak i M3 w coupe ) albo przerabiany z 330. Nie do końca. Wały są inne, mają podpory w różnych miejscach i różne długości. Wystarczy skrócić wał od 330i o wyważyć. -------------------- SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 20:18 |