Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Szpera z m3 e46 do 330ci ?
nonam3
post Mon, 30 Nov 2009 - 19:56
Post #1


Frequent User
Dołączył: Thu, 12 May 2005
Skąd: Jaworzno





Witam. Probowal ktos zalozyc caly tyl ( wozek , wahacze , polosie , piasty , dyfer ze szpera ) z m3 e46 do zwyklej e46 ? Czy taki zestaw mozna zlozyc ze skrzynia i walem z 330ci ? Czy trzeba rowniez zakladac wal z m3 e46 ?

Drugie pytanie czy do piast tyl m3 e46 da sie zalozyc bez rzezby zaciski jarzma i tarcze z 330ci ?


--------------------
usunieto sygnature komercyjną
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 30 Nov 2009 - 19:56
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
RESPECT
post Tue, 01 Dec 2009 - 00:43
Post #2


Super User
Dołączył: Thu, 20 March 2003
Skąd: Warszawa





U mnie jeździ taki zestaw. Temat był poruszany kilka razy. Trzeba przełożyć dyfer, wózek, półosie. Wał został mój z 330i tylko został skrócony i wyważony. Wahacze i piasty zostają oryginalne jedynie trzeba zamontować podkładki pod czujniki ABS bo półosie z M3 mają większą średnicę. Nie można zapomnieć o jeszcze jednej ważnej rzeczy a mianowicie i stabilizatorze z mocowaniami od M3, który też jest niezbędny do wózka z M3. Jeżeli chcesz tylne hamulce z M3 to wystarczy, że zamontujesz jarzma i tarcze na piastę z 330i. Teraz jeszcze o minusach (dla zwykłych kierowców) takiej operacji prędkość max spada do 210km/h przy 6500obr/min na 5 biegu. Na I biegu max -50km/h na II -80km/h na III -130 Warto pomyśleć o 6-biegowej skrzyni jeżeli chce się wyskoczyć w trasę.


--------------------
SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
osti!
post Tue, 01 Dec 2009 - 20:52
Post #3


Frequent User
Dołączył: Mon, 26 November 2007
Skąd: Szczecin





Dosc ciekawy temat smile.gif Skrzynka 6 biegowa fajna sprawa tylko niestety do M54 kompletne sprzeglo i dwumas to dosc droga sprawa, chyba ze uda Ci sie kupic zdrowy komplet ze skrzynia. Co do przelozen to racja, most z m3 e46 ma 3,64 wiec dosc krotko ale z tego co sie orientuje mozna wrzucic mu przelozenie z mostu m3 e36 3.2 wtedy bedzie 3,23 i troche mniej hardkorowo wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_M-Technic_*
post Sun, 27 Dec 2009 - 16:43
Post #4









A przypadkiem szpera w e46 nie byla sterowana przez system asc?? Czyli jeslisie nie myle to przelozenie tego zestawu jest bezsensu bo szpera nie dziala bez sterowania??Jesli sie myle to mnie poprawcie huh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RESPECT
post Sun, 27 Dec 2009 - 18:47
Post #5


Super User
Dołączył: Thu, 20 March 2003
Skąd: Warszawa





mylisz się asc to asc a szpera to szpera


--------------------
SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_M-Technic_*
post Sun, 27 Dec 2009 - 19:28
Post #6









Oki juz wiem jak to hula poprostu w e46 bylo nowe rozwiazanie a ja przeczytalem glupote dlatego pytalem biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gdjohny
post Mon, 21 Jun 2010 - 18:53
Post #7


Rookie
Dołączył: Wed, 24 February 2010





Witam
A krotkie pytanko bo wlasnie chce sobie wrzucic dyffek z m3 z innymi gratami o ktorych pisaliscie wczesniej .
Jaki tam jest dyfferencjal?? Plytkowy czy helix??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gdjohny
post Mon, 21 Jun 2010 - 19:01
Post #8


Rookie
Dołączył: Wed, 24 February 2010





Aha czy do coupe trzeba tez przerabiac wal czy pasuje od m3 ??
zeby bylo jak najmniesze rzezbienie i przerabianie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Tue, 22 Jun 2010 - 12:03
Post #9


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Albo wał z M3 ( nadwozie generalnie jest takie samo w coupecie jak i M3 w coupe ) albo przerabiany z 330.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gdjohny
post Tue, 22 Jun 2010 - 15:28
Post #10


Rookie
Dołączył: Wed, 24 February 2010





Dziekuje za info -- bardzo pomocne to bylo smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RESPECT
post Tue, 22 Jun 2010 - 17:52
Post #11


Super User
Dołączył: Thu, 20 March 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(pinin @ Tue, 22 Jun 2010 - 12:03) *
Albo wał z M3 ( nadwozie generalnie jest takie samo w coupecie jak i M3 w coupe ) albo przerabiany z 330.


Nie do końca. Wały są inne, mają podpory w różnych miejscach i różne długości. Wystarczy skrócić wał od 330i o wyważyć.


--------------------
SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 20:18