nonam3
Mon, 30 Nov 2009 - 19:56
Witam. Probowal ktos zalozyc caly tyl ( wozek , wahacze , polosie , piasty , dyfer ze szpera ) z m3 e46 do zwyklej e46 ? Czy taki zestaw mozna zlozyc ze skrzynia i walem z 330ci ? Czy trzeba rowniez zakladac wal z m3 e46 ?
Drugie pytanie czy do piast tyl m3 e46 da sie zalozyc bez rzezby zaciski jarzma i tarcze z 330ci ?
RESPECT
Tue, 01 Dec 2009 - 00:43
U mnie jeździ taki zestaw. Temat był poruszany kilka razy. Trzeba przełożyć dyfer, wózek, półosie. Wał został mój z 330i tylko został skrócony i wyważony. Wahacze i piasty zostają oryginalne jedynie trzeba zamontować podkładki pod czujniki ABS bo półosie z M3 mają większą średnicę. Nie można zapomnieć o jeszcze jednej ważnej rzeczy a mianowicie i stabilizatorze z mocowaniami od M3, który też jest niezbędny do wózka z M3. Jeżeli chcesz tylne hamulce z M3 to wystarczy, że zamontujesz jarzma i tarcze na piastę z 330i. Teraz jeszcze o minusach (dla zwykłych kierowców) takiej operacji prędkość max spada do 210km/h przy 6500obr/min na 5 biegu. Na I biegu max -50km/h na II -80km/h na III -130 Warto pomyśleć o 6-biegowej skrzyni jeżeli chce się wyskoczyć w trasę.
osti!
Tue, 01 Dec 2009 - 20:52
Dosc ciekawy temat
Skrzynka 6 biegowa fajna sprawa tylko niestety do M54 kompletne sprzeglo i dwumas to dosc droga sprawa, chyba ze uda Ci sie kupic zdrowy komplet ze skrzynia. Co do przelozen to racja, most z m3 e46 ma 3,64 wiec dosc krotko ale z tego co sie orientuje mozna wrzucic mu przelozenie z mostu m3 e36 3.2 wtedy bedzie 3,23 i troche mniej hardkorowo
M-Technic
Sun, 27 Dec 2009 - 16:43
A przypadkiem szpera w e46 nie byla sterowana przez system asc?? Czyli jeslisie nie myle to przelozenie tego zestawu jest bezsensu bo szpera nie dziala bez sterowania??Jesli sie myle to mnie poprawcie
RESPECT
Sun, 27 Dec 2009 - 18:47
mylisz się asc to asc a szpera to szpera
M-Technic
Sun, 27 Dec 2009 - 19:28
Oki juz wiem jak to hula poprostu w e46 bylo nowe rozwiazanie a ja przeczytalem glupote dlatego pytalem
gdjohny
Mon, 21 Jun 2010 - 18:53
Witam
A krotkie pytanko bo wlasnie chce sobie wrzucic dyffek z m3 z innymi gratami o ktorych pisaliscie wczesniej .
Jaki tam jest dyfferencjal?? Plytkowy czy helix??
gdjohny
Mon, 21 Jun 2010 - 19:01
Aha czy do coupe trzeba tez przerabiac wal czy pasuje od m3 ??
zeby bylo jak najmniesze rzezbienie i przerabianie
pinin
Tue, 22 Jun 2010 - 12:03
Albo wał z M3 ( nadwozie generalnie jest takie samo w coupecie jak i M3 w coupe ) albo przerabiany z 330.
gdjohny
Tue, 22 Jun 2010 - 15:28
Dziekuje za info -- bardzo pomocne to bylo
RESPECT
Tue, 22 Jun 2010 - 17:52
CYTAT(pinin @ Tue, 22 Jun 2010 - 12:03)
Albo wał z M3 ( nadwozie generalnie jest takie samo w coupecie jak i M3 w coupe ) albo przerabiany z 330.
Nie do końca. Wały są inne, mają podpory w różnych miejscach i różne długości. Wystarczy skrócić wał od 330i o wyważyć.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.