![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Sun, 11 January 2015 Skąd: Zbąszyń ![]() |
Witajcie, mamy tu jakiegoś mądrego człowieka od subaru?
W czym rzecz: Jestem na etapie swapu w rs-ie z 2.5 na 2.0t z wrx. Mechanicznie wszystko miało pasować ale z każdym krokiem jest tylko gorzej. Sprzęgło - nie pasuje, wspoma - nie pasuje, wydech - nie pasuje. Aktualnie dotarłem do punktu gdzie up-pipe zapiera mi się o belkę silnika i nie da się spiąć silnika ze skrzynią. Pytanie czy wózek między wrx a rs to tylko przetłoczenie na wydech czy umiejscowienie wszystkiego też poprzestawiali? Co jeszcze może mnie w tym wynalazku zaskoczyć? Poratujcie mnie chociaż dobrym słowem bo to podpale za chwilę ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
Uroki tuningow.
Kto Ci powiedzial ze to bedzie pasowac plug and play? |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Sun, 11 January 2015 Skąd: Zbąszyń ![]() |
Gość sprzedający silnik.
Miało nie być większych problemów. Wiedziałem od początku że to nie będzie swap w oplu ale takich jaj to się w życiu nie spodziewałem |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
CYTAT Gość sprzedający silnik. ![]() Dzwon do niego ![]() A przy next swapie, zaczerpnij wiedze w miejscu, ktore nie bedzie miec korzysci w sprzedazy danej rzeczy. Wiedzy o subarynach to jest maaaaasa. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Sun, 11 January 2015 Skąd: Zbąszyń ![]() |
Taaa
-Witam, planuje zmienić hamulce w rs na wrx -sprzedaj rs i kup WRX inaczej się nie da/nie opłaca/ zepsuje się albo wybuchnie silnik Faktycznie wiedzy masa |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Nie znam sie na subaru ale dobrym słowem cie poratuje, dasz rade, zawsze tak jest u mnie tez były jakieś przejścia, wydech przerobić, sprzegło kupić, kopać na internecie zagranicą, w PL bedzie dość cięzko za wiekszość wiedzy musisz w PL zapłacić, albo przyprowadz to zrobimy
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
User Dołączył: Wed, 10 November 2010 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Plus to taki że zdobywasz wiedzę a swapy w oplu też nie zawsze są łatwe
![]() -------------------- Hokus pokus czary mary będę dmuchać ze dwa bary
Calibra 3.0 V6 TT Leon Cupra R |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Thu, 28 March 2019 ![]() |
Belka różni się tylko wycięciami, ale polecam kupić od turbo, to naprawdę nie są duże pieniądze, w zależnośći od rocznika jest też inne mocowanie maglownicy, trzeba na to uważać. Wspomaganie powinno dać radę ogarnąć na wężach od wolnossaka, może trochę druciarsko, ale będzie działać.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Sun, 11 January 2015 Skąd: Zbąszyń ![]() |
Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Silnik w końcu siedzi w budzie i już nawet odpala.
Zostało skończyć układ wydechowy i jakieś duperele typu łapy i wsporniczki węży/kabli i uj wie czego jeszcze. Wspomaganie ogarnięte na pompie z turbo i lokalnym warsztacie hydrauliki siłowej. Belka pod silnikiem pocięta i pospawana ale będzie przyszłościowo wymiana na wersję z turbo. Od siebie mogę dodać że kolejna różnica to chłodnica wody (brak jednego króćca), linka gazu również inna i nie polecam zestawu węży od fmic ![]() Trzeba mieć dużo wyobraźni aby je dopasować do tego silnika. Jak zacznie pokonywać pierwsze kilometry to gdzieś opiszę przygody aby jakaś historia została. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 06 December 2004 Skąd: Czechowice-Dziedzice ![]() |
A jest gość co wklada 1,9tdi do subarakow
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 01 July 2025 - 07:31 |