![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 01 February 2003 Skąd: Inowroclaw ![]() |
Subaru Impreza WRX a STI czyli co różni te modele.
Tylko prosze was nie pojećcie za bardzo po mnie za takie pytanie,zastanawiam sie nad kupnem WRX 2003 dlubnietego z zawiasem wydechem supersprinta itp.Tyle tylko ze mam drobne pytanka z racji tego ze nie znam sie na Subaru to pytam was. Czy sa jakies istotne roznice w silniku miedzy WRX a STI (roznice poza tlokami , korbami oraz turbina),mam na mysli to czy sa ruznice w wytrzymalosci bloku,glowicy itp.Niechcialbym zeby sie okazalo ze silniki od WRX sa bleee bo maja slabe bloki czy cos. Samochod ma byc przeznaczony do lansowania sie nie do powaznych wyscigow na 1/4mili aczkolwiek w bardzo niedalekiej przyszlosci okolice 400HP mam zamiar atakowac. -------------------- Wicemistrz Polski w klasie turbo 2004.
S4 takie tam zwykłe |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
400KM w Subaru musi byc zakute, wiec skoro i tak bedziesz wymienial pol silnika, to WRX wyjdzie taniej niz STI.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Są istotne różnice.
STi można zrobić do 400 bez ruszania dołu i bez ruszania skrzyni. A WRXa nie. -------------------- 1:41,519 - Tor Poznań - Subaru Impreza - małymi krokami do przodu
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 01 February 2003 Skąd: Inowroclaw ![]() |
Tak czy siak dól bedzie jak skala,tylko co z dyframi i skrzynią?
Marcin jak myslisz ile seryjne od WRX dadza dade? ps.widze ze temat zoslal "cudownie" odblokowany co mnie naprawde cieszy bo o Subaru wiem bardzo malutko. -------------------- Wicemistrz Polski w klasie turbo 2004.
S4 takie tam zwykłe |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Roznic jest sporo.
Ceny samochodow teraz mocno spadly i roznica jaka musisz zaplacic za STi a WRX jest niewielka Wiec teoretycznie wyjdzie taniej kupi mocniejsze sti niz kupic tanszego wrx i dlubac go poziomu STi -------------------- www.ochronalakieru.pl - profesjonalny detailing
www.samochodowekosmetyki.pl - jesteś z forum? Poproś mnie o status VIP w naszym sklepie, a otrzymasz sporo bonusów. __________________________________________ Wszyscy lubimy ładnie wyglądające samochody... |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 23 September 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Shifty":2sgbrfoj) Wiec teoretycznie wyjdzie taniej kupi mocniejsze sti niz kupic tanszego wrx i dlubac go poziomu STi
z tym, że On wcale nie chce "dłubać go do poziomu STi" tylko znacznie wyżej. Więc wymianie i tak ulegną tłoki, korby, etc. pytanie jest czy skrzynia i dyfry WRX to wytrzymają i czy blok silnika jest tak samo mocny -------------------- we ride together, we die together...
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("FilipN":284g3tgw) CYTAT("Shifty":284g3tgw) Wiec teoretycznie wyjdzie taniej kupi mocniejsze sti niz kupic tanszego wrx i dlubac go poziomu STi czy skrzynia i dyfry WRX to wytrzymają i czy blok silnika jest tak samo mocny To juz napisal Marcin -------------------- www.ochronalakieru.pl - profesjonalny detailing
www.samochodowekosmetyki.pl - jesteś z forum? Poproś mnie o status VIP w naszym sklepie, a otrzymasz sporo bonusów. __________________________________________ Wszyscy lubimy ładnie wyglądające samochody... |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 15 November 2004 Skąd: PZ ![]() |
TYLKO STI jak planujesz 380 -400PS
a może us sti 25? warto się zastanowić na czym Ci zależy, jesli łatwy i przyjemny samochód ja bym wolał 25 ze wzgeldu na dostepność momentu obrotowego szczególnie przy niskich obrotach... też mniejszymi nakładami osiągnać 360-370PS i 500Nm nisko , co jest lepsze od 450Nm wysoko i 390-400PS 2 tygodnie temu stroilismy STI 25 MY06 standard , tylko wymienione tłumik,downpipe i pompa 530Nm przy 3300obr/min 244 kW przy 5850obr/min , jak zeskanuje wykresiki będą dostępne na stronie -------------------- |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 01 February 2003 Skąd: Inowroclaw ![]() |
Dokladnie to zainteresowla mnie ta sztuka:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=80212128 Wlasciciel zapewnia ze szafe zamyka ale mocy dokladnej nie zna,jest po malowaniu(caly),oraz po uzupelnieniu jak dobze zrozumialem elementow po krazdziezy przez to prawdopodobnie byl malowany caly bo lakier to jakas mala domieszka kameleona, brakowala maska - zderzk itp. Bardzo chetnie bym zakupil STI 2500cm' ale roznica w cenia jest niebagatalna bo dochodzi do 45tys.zl a STI 2000cm' to 20tys.zl wydaje mi sie ze WRX + 20tys.zl bedzie fajniej zamiatal niz STI 265KM a Mitsubishi Lancer EVO 7-8 to cenowy kosmos. Co myslicie? -------------------- Wicemistrz Polski w klasie turbo 2004.
S4 takie tam zwykłe |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 09 January 2003 Skąd: Olsztyn ![]() |
To auto bedzie kosztowalo jeszcze troche ponad te 60 tys. zl.Zeby wyciagnac z niego 350-400KM, to czeka Cie dluga przeprawa.Co do roznicy miedzy STI a WRX, to fakt, ze za roznice w cenie zrobisz WRX'a szybszego niz STI, ale zeby zrobic ok 400km, to na bank wydasz wiecej kasy w WRX'ie niz w STI.Poza tym troszke niepokojace jest dla mnie to, ze autko bylo cale malowane. Nie twierdze, ze to szrot, ale miej na uwadze, ze moglo byc po przejsciach.
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() FotoPstryk Dołączył: Wed, 02 March 2005 Skąd: Olsztyn ![]() |
wszyscy mowia ze taniej to taniej tamto...
ale ja tez bym sie chcial dowiedziec jakei so rozniece konstrukcjyjne miedzy WRX a STI -------------------- www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 01 February 2003 Skąd: Inowroclaw ![]() |
CYTAT("kanap4":e5jf8fee) To auto bedzie kosztowalo jeszcze troche ponad te 60 tys. zl.Zeby wyciagnac z niego 350-400KM, to czeka Cie dluga przeprawa.Co do roznicy miedzy STI a WRX, to fakt, ze za roznice w cenie zrobisz WRX'a szybszego niz STI, ale zeby zrobic ok 400km, to na bank wydasz wiecej kasy w WRX'ie niz w STI.Poza tym troszke niepokojace jest dla mnie to, ze autko bylo cale malowane. Nie twierdze, ze to szrot, ale miej na uwadze, ze moglo byc po przejsciach.
Cena tego auta to 70k.pln moze troszke mniej.Jak zawsze nie nalezy ufac sprzedawcy i trzeba wszystko sprawdzic. -------------------- Wicemistrz Polski w klasie turbo 2004.
S4 takie tam zwykłe |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 22 June 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
70k. pln za STi 2003r, to troche mało.
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Chciałby zauważyć że smaochód to nie tykko silnik. WRX np. nie ma hamulców.
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 12 February 2004 ![]() |
Ja to widze tak:
do 300KM lepiej WRX do 400KM lepiej STi powyzej 400KM lepiej WRX. |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Sa jeszcze 2 modele STi
2.0 i 2.5 zazwyczaj w wersji 2.5 sa akrywne dyfry -------------------- www.ochronalakieru.pl - profesjonalny detailing
www.samochodowekosmetyki.pl - jesteś z forum? Poproś mnie o status VIP w naszym sklepie, a otrzymasz sporo bonusów. __________________________________________ Wszyscy lubimy ładnie wyglądające samochody... |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 09 January 2003 Skąd: Olsztyn ![]() |
Z tego co wiem to w wersji 2,5 (US-SPEC), zawsze sa aktywne dyfry - DCCD, w niektorych 2.0 zreszta tez - Solberg Edition.
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 23 August 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
podlacze sie do tematu i zapytam o roznice miedzy STi MY04 US-spec i EU-spec. Jakie roznice sa miedzy tymi autami i jak to sie przeklada na ewentualne kwestie serwisowo/naprawcze u nas w kraju.
Kwestie pojemnosci silnika i aktywnych dyfrow juz znam, ale jak z reszta osprzetu silnika, przeniesienia napedu, hamulcow, ukladu kierowniczego i innych mniej istotnych rzeczy...? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 December 2005 Skąd: Grodzisk Maz. ![]() |
CYTAT("Artic":2cxzvux3) podlacze sie do tematu i zapytam o roznice miedzy STi MY04 US-spec i EU-spec. Jakie roznice sa miedzy tymi autami i jak to sie przeklada na ewentualne kwestie serwisowo/naprawcze u nas w kraju.
Kwestie pojemnosci silnika i aktywnych dyfrow juz znam, ale jak z reszta osprzetu silnika, przeniesienia napedu, hamulcow, ukladu kierowniczego i innych mniej istotnych rzeczy...? [url=http://www.airpowersystems.com.au/us_spec/subaru/sti/2004_sti.htm:2cxzvux3]Tutaj[/url:2cxzvux3] znajdziesz pare rzeczy w tym temacie. Ciekawa rzecza IMO jesli chodzi o roznice jest sprawa tlokow. -------------------- ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
IMO to google waszym przyjacielem. Auta różnią się prawie wsyztskim. Szpery, hamulce, zawias....
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 08:46 |