![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 10 May 2008 Skąd: inąd ![]() |
Czesc, zastanawiam się czy warto dopłacać do tej opcji? Miałem możliwość porównać tylko w czasie krótkich przejazdzek testowo-przedzakupowych, więc nie mam zbyt dogłębnego oglądu sytuacji. Ktoś miał może większą styczność i mógłby się wypowiedzieć? Jakieś wady/zalety jednego i drugiego?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Według mnie warto, mam i jest spora różnica komfortu/prowadzenia.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 10 May 2008 Skąd: inąd ![]() |
Dzięki.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 23 April 2010 Skąd: Kraków ![]() |
Warto, obecnie nie ma lepszego systemu na rynku dla OEM jak MagnaRide, jak mozesz to zamawiaj, polecam
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Warto, obecnie nie ma lepszego systemu na rynku dla OEM jak MagnaRide, jak mozesz to zamawiaj, polecam Czy starsze modele, jak A8 D3 też miały coś podobnego , czy tam amorek działał inaczej? Są jakieś używane lub nowe amortyzatory "magnetyczne", które można by próbować wstawiać do starszych wozów? -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 February 2006 Skąd: Poznań ![]() |
A8 D3 miało zawieszenie pneumatyczne ,takie jak w Mercedesie airmatic
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
A8 D3 miało zawieszenie pneumatyczne ,takie jak w Mercedesie airmatic To ja wiem, ale amor jest sterowany pradem niezaleznie od pneumatyki. Pytam czy to ta sama technologia amorka co magnetic ride obecnie w vagach. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 February 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Różni się tylko tym że zamiast zwykłej sprężyny jest miech - poduszka
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
User Dołączył: Sun, 17 August 2008 ![]() |
Wg SSP jednak sposób zmiany twardości amortyzatorów się różni.
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_292.pdf str. 14 http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_381.pdf str. 24 |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Wg SSP jednak sposób zmiany twardości amortyzatorów się różni. http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_292.pdf str. 14 http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_381.pdf str. 24 Dzięki, czyli magnetic ride to ferrofluid, a to z A8 to jest po prostu jakis zawór elektromagnetyczny, który dławi przepływ. Efekt niby ten sam,ale jednak ferrofluid chyba szybciej reaguje, bo nie ma elementów ruchomych. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 December 2006 Skąd: z kosmosu ![]() |
Jak planujesz modyfikować zawias , zmieniać spręzyny, lub amorki i upalać na torze to nie brać magnetica.
W każdym innym przypadku brać, rewelka. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
brać
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 10:22 |