![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 31 May 2005 ![]() |
Przeszukałem trochę internetu, ale nie mogę znaleźć żadnego rzeczowego poradnika odnośnie regulacji turbiny montowanej w silnikach 2.0 TDI CR. Mam na myśli konkretne wyjaśnienie zasad - kiedy regulować ogranicznik a kiedy długość sztangi. Może ktoś wspomoże jakimś linkiem. Mam wrażenie, że turbo trochę za późno wstaje i chciałbym wszystko ustawić/sprawdzić.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Zderzakiem regulujesz maksymalne zamknięcie, trzeba to tak ustawić, żeby przy wstawaniu budziło się jak najszybciej z niskich rpm, ale też nie zaduszało spalinami i czkało.
Sztangą zaś regulujesz tak, by przy połowicznych obciążeniach i bucie odczyt doładowania pokrywał się z zadanym na ori sofcie, zderzak na bucie środkiem i górą nie ma żadnego znaczenia. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 12 December 2017 ![]() |
Ostatnio chinczyka ustawialem, dwa dni sie bawilem i dalej dupa
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 21:14 |