Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Rulacja sztangi turbiny 2,0 TDI CR 163KM
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Diesel Power
Yacek
Przeszukałem trochę internetu, ale nie mogę znaleźć żadnego rzeczowego poradnika odnośnie regulacji turbiny montowanej w silnikach 2.0 TDI CR. Mam na myśli konkretne wyjaśnienie zasad - kiedy regulować ogranicznik a kiedy długość sztangi. Może ktoś wspomoże jakimś linkiem. Mam wrażenie, że turbo trochę za późno wstaje i chciałbym wszystko ustawić/sprawdzić.
Mis
Zderzakiem regulujesz maksymalne zamknięcie, trzeba to tak ustawić, żeby przy wstawaniu budziło się jak najszybciej z niskich rpm, ale też nie zaduszało spalinami i czkało.
Sztangą zaś regulujesz tak, by przy połowicznych obciążeniach i bucie odczyt doładowania pokrywał się z zadanym na ori sofcie, zderzak na bucie środkiem i górą nie ma żadnego znaczenia.
damianz
Ostatnio chinczyka ustawialem, dwa dni sie bawilem i dalej dupa laugh.gif Niby lepiej, ale do serii OEM to daleko.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.