![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
Potrzebuje przerobić tłoki: rowek pierwszego pierścienia poszerzyć z 1mm na 1,2.
Zna ktoś firmę, która się tego podejmie? Może być na PW |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
tyle moge podpowiedzieć, że firmy poprawiające tłoki z VW biorącego olej-szersze/wyzsze pierscienie olejowe.
które to firmy już nie podpoiwem -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 14 April 2013 Skąd: Gdańsk ![]() |
Każdy szanujący się szlifierz najlepiej starej daty potrafi KALIBROWAĆ kanałki pierścieniowe. Ja mam takiego.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Zadzwoń do Dziaków, napewno ogarną
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Sat, 26 November 2016 Skąd: Poznan ![]() |
Odwiedź jakąkolwiek szlifiernie/ślusarnie/zakład obróbczy to na prawdę nie jest trudna robota, ja mając może z 13 lat albo i mniej sam robiłem takie przeróbki i o dziwo silniki chodzą do dziś.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 February 2008 Skąd: ;) ![]() |
Robilem rok temu u Dziaka. 15 lub 20 zl za pierscien
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 14 April 2013 Skąd: Gdańsk ![]() |
Trudne nie jest a;e trzeba być świadomym, że materiał "ciągnie" i potrafi wyrwać nóż lub go ułamać niszcząc tłok;/ Stąd ta przypadkowość przy powierzaniu tłoków do przeróbki nie powinna być zbyt pochopna....
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Dokładnie tak, w szczególności po cenie 20 PLN za pierścień...
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 19 May 2014 ![]() |
Sopot , Pan Hruzdowicz. Robiłem u niego właśnie taki zabieg w silniku motocyklowym . Pan znany i polecany.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Dokładnie tak, w szczególności po cenie 20 PLN za pierścień... wiesz jak ktoś weźmie 100 zeta za pierścień to już blisko do customowej kucizny ;-) -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Wiem. Wiem tez ile mnie już kosztują moje sworznie i wiem ile czasu zajmuje mi przeróbka tlokow. Akurat czeka mnie robota z tlokami i chętnie dowiem się jak to się mocuje do uchwytu, Ze wychodzi 10 czy 20 PLN i wychodzą rowki bez bicia promieniowego. Ktoś coś poradzi?
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 ![]() |
Sopot , Pan Hruzdowicz. Robiłem u niego właśnie taki zabieg w silniku motocyklowym . Pan znany i polecany. to ja szczerze nie polecam. Dziadek ma jazdy, części które przyjmuje muszą być idealnie czyste bo nie ma myjki - głowice oddawał z wiórkami w kanałach - jedyne co dobre to cena i szybkość usługi. jak już patrzymy na trójmiasto to Roman Hara ogarnia temat idealnie, sam składałem silniki (TFSI) po obróbce tłoków i głowic, w sumie to głowic kilkanaście jak nie kilkadziesiąt. ZAWSZE czyste i zabezpieczone. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 14 April 2013 Skąd: Gdańsk ![]() |
Kolega wyżej streścił wszystko zgodnie z prawdą;] Jednakże nie dodał, że Hara nie robi ludziom z ulicy wielu usług;]
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 03 July 2025 - 01:23 |