Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Przeróbka tłoków- rowki pierścieniowe
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
toffic
Potrzebuje przerobić tłoki: rowek pierwszego pierścienia poszerzyć z 1mm na 1,2.
Zna ktoś firmę, która się tego podejmie?
Może być na PW
Porszak
tyle moge podpowiedzieć, że firmy poprawiające tłoki z VW biorącego olej-szersze/wyzsze pierscienie olejowe.
które to firmy już nie podpoiwem
simon.pg
Każdy szanujący się szlifierz najlepiej starej daty potrafi KALIBROWAĆ kanałki pierścieniowe. Ja mam takiego.
BeeMiX
Zadzwoń do Dziaków, napewno ogarną
A d a m
Odwiedź jakąkolwiek szlifiernie/ślusarnie/zakład obróbczy to na prawdę nie jest trudna robota, ja mając może z 13 lat albo i mniej sam robiłem takie przeróbki i o dziwo silniki chodzą do dziś.
rysa
Robilem rok temu u Dziaka. 15 lub 20 zl za pierscien
simon.pg
Trudne nie jest a;e trzeba być świadomym, że materiał "ciągnie" i potrafi wyrwać nóż lub go ułamać niszcząc tłok;/ Stąd ta przypadkowość przy powierzaniu tłoków do przeróbki nie powinna być zbyt pochopna....
MadeInPoland
Dokładnie tak, w szczególności po cenie 20 PLN za pierścień...
mlody_mk2
Sopot , Pan Hruzdowicz. Robiłem u niego właśnie taki zabieg w silniku motocyklowym . Pan znany i polecany.
kontrolm
CYTAT(MadeInPoland @ Thu, 20 Sep 2018 - 09:56) *
Dokładnie tak, w szczególności po cenie 20 PLN za pierścień...

wiesz jak ktoś weźmie 100 zeta za pierścień to już blisko do customowej kucizny ;-)
MadeInPoland
Wiem. Wiem tez ile mnie już kosztują moje sworznie i wiem ile czasu zajmuje mi przeróbka tlokow. Akurat czeka mnie robota z tlokami i chętnie dowiem się jak to się mocuje do uchwytu, Ze wychodzi 10 czy 20 PLN i wychodzą rowki bez bicia promieniowego. Ktoś coś poradzi?
bolus1
CYTAT(mlody_mk2 @ Thu, 20 Sep 2018 - 13:48) *
Sopot , Pan Hruzdowicz. Robiłem u niego właśnie taki zabieg w silniku motocyklowym . Pan znany i polecany.


to ja szczerze nie polecam. Dziadek ma jazdy, części które przyjmuje muszą być idealnie czyste bo nie ma myjki - głowice oddawał z wiórkami w kanałach - jedyne co dobre to cena i szybkość usługi. jak już patrzymy na trójmiasto to Roman Hara ogarnia temat idealnie, sam składałem silniki (TFSI) po obróbce tłoków i głowic, w sumie to głowic kilkanaście jak nie kilkadziesiąt. ZAWSZE czyste i zabezpieczone.
simon.pg
Kolega wyżej streścił wszystko zgodnie z prawdą;] Jednakże nie dodał, że Hara nie robi ludziom z ulicy wielu usług;]
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.