![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 11 February 2013 Skąd: Rzeszów ![]() |
Witam Wszystkich . Szukam sprężarki do 1.8t AEB do 300hp i Potrzebuje Pomocy odnośnie turbosprężarki K04-023 mam okazje kupić taką hybryde po regeneracji za +- 1000pln ale to turbo do silnika umieszczonego poprzecznie i z tąd moje pytanie cz da się ją przerobić na 015 ?? wymianiając część od strony zimnej ???
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 20 August 2011 Skąd: 3Miasto ![]() |
Zapomnij,
musiał byś dorwać gorącą stronę od K04-15, prędzej kupisz całą K04-15 poza tym max co na niej uzyskasz to 240HP i to na mocnej granicy tej turbosprężarki |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 11 February 2013 Skąd: Rzeszów ![]() |
tak też myślałem więcej zachodu niż to warte ... znalazłem własnie turbo garretta t28 z 200sxa co o nim myslisz będzie troche przeróbki ale dam sobie rade < ogarnie ta suszarka 300hp w 1.8t?? z Góry dzięki za wypowiedź
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 17 January 2010 Skąd: z Garażu... ![]() |
marecek1522, turbo K04-023, a K04-015 to to samo turbo tylko k04-023 jest z s3 z wersji poliftowej i ma wejscie na czujnik egt, a k04-015 jest z wersji przedliftowej i nie ma wescia na egt. Moc na tych sprezarkach uzyskuje sie taka sama. Co do mocy na k04 to "rogalotti" robił pod 300km z turbosprezarki oryginalnej, a nie zadnej hybrydowej, ale biorac pod uwage, ze przebiegi rosna i lata mijaja, co za tym idzie sprezarki nie staja sie mlodsze, napewno bedzie to trudne do osiagniecia. Natomiast moce ok. 260-270km sa jak najbardziej realne.
Ja mialem na k04 ~270km bez zbytniej spinki. Hybrydowe k04 to jest sliski temat, malo kto potrafi zrobic to dobrze, a strona goraca lubi pekac juz w serii... -------------------- Ibiza Cupra R Powered by DIGITUN.PL - sold...
350z - sold A8 D3 4.2 Scirocco 2.0TSI |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 11 February 2013 Skąd: Rzeszów ![]() |
no tak wiem ze k04-023 pochodzi z s3 silnika umieszczonego poprzecznie ale K04-015 na moje oko jest inna bo to turbo z silnika umieszczonego wzdłużnie ale moge sie mylić . ale to już bez znaczenia znajomy mial do sprzedania k04 hybryde ale to poprzecznego a ja mam aeb wzdłużnie umieszczonego ,także temat obalony . Ale znalazłem na allegro turbo garretta t28 z 200sx co myślisz o tej turbinie do 1.8t da rade do 300km
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 17 January 2010 Skąd: z Garażu... ![]() |
no tak wiem ze k04-023 pochodzi z s3 silnika umieszczonego poprzecznie ale K04-015 na moje oko jest inna bo to turbo z silnika umieszczonego wzdłużnie ale moge sie mylić . ale to już bez znaczenia znajomy mial do sprzedania k04 hybryde ale to poprzecznego a ja mam aeb wzdłużnie umieszczonego ,także temat obalony . Ale znalazłem na allegro turbo garretta t28 z 200sx co myślisz o tej turbinie do 1.8t da rade do 300km tak jak mowie k04-015 bylo montowane w audi s3 w wersji przedliftowej. co do garretta t28 to w dziale projekty jest opisany golf na tej turbosprezarce http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=95077 Poszukaj w dziale projekty, jest pare 1.8t zgrzebanych na 300+ przegladnij setupy, a wniosek nasunie sie sam:) -------------------- Ibiza Cupra R Powered by DIGITUN.PL - sold...
350z - sold A8 D3 4.2 Scirocco 2.0TSI |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 11 February 2013 Skąd: Rzeszów ![]() |
dla porównania K04-015 i K04-023 http://www.ebay.pl/itm/KKK-K04-015-Upgrade...=item337fa4fbcf
http://allegro.pl/turbosprezarka-audi-s3-t...2993149460.html Widziałem u Ciebie na profilu ibizkę robi wrażenie miałem taką kiedyś ale w tdi , chciałem zapytać jak Ci się sprawuje sprzęgło od g60 i czy pasuje p&p do 1.8t |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 17 January 2010 Skąd: z Garażu... ![]() |
dla porównania K04-015 i K04-023 http://www.ebay.pl/itm/KKK-K04-015-Upgrade...=item337fa4fbcf http://allegro.pl/turbosprezarka-audi-s3-t...2993149460.html Widziałem u Ciebie na profilu ibizkę robi wrażenie miałem taką kiedyś ale w tdi , chciałem zapytać jak Ci się sprawuje sprzęgło od g60 i czy pasuje p&p do 1.8t a jaki masz samochod? Jezeli masz silnik wzdluznie to wtedy ze sprzeglem jest maly problem, tu masz caly temat: http://www.racingforum.pl/Jakie-sprzego-do...18T-t53341.html Jezeli poprzecznie to nie ma najmniejszego problemu bo jest mnostwo dobrych i sprawdzonych zestawow do skrzyn 5 o rozmiarze 228mm;) p.s u mnie g60 trzyma narazie i mam nadzieje, ze tak zostanie. Zobaczymy na jak dlugo;) -------------------- Ibiza Cupra R Powered by DIGITUN.PL - sold...
350z - sold A8 D3 4.2 Scirocco 2.0TSI |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 11 February 2013 Skąd: Rzeszów ![]() |
A4 b5 silnik nistety wzdłużnie obecnie 235hp i sprzęgło już zaczyna ciągnąć a co dopiero przy 300hp albo będe musiał zainwestować w sahs reacing albo poszukam jakiegoś tańszego rozwiązania
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 20 August 2011 Skąd: 3Miasto ![]() |
![]() K04-023 i K04-015 to zupełnie inne turbosprężarki i K04-15 nigdy nie było montowane w S3, nie wprowadzajmy ludzi w błąd poza tym na K04 w S3 (225HP) na wtryskach 380cc zrobisz 270HP samym programem przyczym na K04-015 w silniku wzdłużnym nie jest już tak kolorowo PS: marecek na jakich gratach zrobiłeś te 235HP? ile masz Nm? bo to one niszczą sprzęgło |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 11 February 2013 Skąd: Rzeszów ![]() |
N1SMO Dzięki za wypowiedź rozwiałeś wszelkie wątpliwości chociaż wiedziałem że kolega wyżej nie miał racji ale nie chciałem się kłucić miałem a raczej dalej mam okazje zgarnąć k04-023 hybryde jeszcze na gwarancji ale jak pech chciał nie podejdzie do wzdłużnego 1.8t i zdecydowałem sie na garretta t28 z 200sxa myślałem również o TD04HL-16T ale moim skromym zdaniem t28 będzie lepszym rozwiązaniem . a 235km u siebie rozwinołem na seryjnej dmuchawce czyli k03 Femic centralny 630x240 wtryski seria wydech 3' dolot jeszcze seria jedynie wkład k&w a ile niutków już nie pamiętam bo sporo czasu mineło od hamowania doładowanie oczywiście skręcone na mbc w piku do 1.2+ zależy od temp zewnętrznej i chyba tyle a wszystko to staram się robić sam .. Pozdr
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 17 January 2010 Skąd: z Garażu... ![]() |
sorry, faktycznie macie racje pomylilem sie w numerkach chodzilo mi o k04-020, a nie 015...
![]() ![]() -------------------- Ibiza Cupra R Powered by DIGITUN.PL - sold...
350z - sold A8 D3 4.2 Scirocco 2.0TSI |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 11 February 2013 Skąd: Rzeszów ![]() |
wporządku nawet najlepszym zdarza się pomylić
![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 20 August 2011 Skąd: 3Miasto ![]() |
N1SMO Dzięki za wypowiedź rozwiałeś wszelkie wątpliwości chociaż wiedziałem że kolega wyżej nie miał racji ale nie chciałem się kłucić miałem a raczej dalej mam okazje zgarnąć k04-023 hybryde jeszcze na gwarancji ale jak pech chciał nie podejdzie do wzdłużnego 1.8t i zdecydowałem sie na garretta t28 z 200sxa myślałem również o TD04HL-16T ale moim skromym zdaniem t28 będzie lepszym rozwiązaniem . a 235km u siebie rozwinołem na seryjnej dmuchawce czyli k03 Femic centralny 630x240 wtryski seria wydech 3' dolot jeszcze seria jedynie wkład k&w a ile niutków już nie pamiętam bo sporo czasu mineło od hamowania doładowanie oczywiście skręcone na mbc w piku do 1.2+ zależy od temp zewnętrznej i chyba tyle a wszystko to staram się robić sam .. Pozdr Auto było mierzone na hamowni? K03 i seryjne wtryski nie wydolą więcej jak 200KM jak chcesz iść w 300+ to licz się z dużymi kosztami a jak już iść to grubo i nie oszczędzać na suszarce i kupić GT28RS albo GT30 z zapasem mocy na przyszłość |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 16 March 2007 Skąd: Wyszków ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 06 July 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
Taaaa nie wydoli k03 i seryjne wtryski na 200km???
Bylo 208Km/310Nm na k03 i seryjnych wtryskach, teraz sa 380tki dorzucone i jest wyraznie mocniej bo auto zaczelo mielic kolami na suchym asfalcie co wczesniej wogole nie mialo miejsca. Auto nie mierzone na rolkach bo zaczelo sprzeglo od ACE strajkowac na wysokich biegach ;/. 1.1bar w peaku wzdlozne 1.8T Temat sprzegla rozkmniniony na takie ktore ogarnie bez spinki 300KM/400Nm i nie jest to sachs racing. -------------------- B4 Competition quattro 1.8 20VT
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 11 February 2013 Skąd: Rzeszów ![]() |
wierzcie mi lub nie ale 235 hp tyle mam na papierze wtryski 320 co prz oryginalnym regulatoże w aeb<4 barowym dają jakieś 350cc duży ic centralny wywalony kat downpipe i wydech 3' do końca robi swoje . wiem że musze się liczyć z kosztami ale więcej jak 300hm nie mierze bo to bez sensu w ośce pozatym pompa paliwa z s4 wydech zrobiony duży ic przepływka z s3 wtryski 550cc . brakuje tylko turbiny kolektora i dobry program czyli nie ma tragedi .
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 11 February 2013 Skąd: Rzeszów ![]() |
Słonik dzięki za wsparcie ale widze że każdy tu się zna na swój sposób . czy mógłbyś się podzielić informacjami co do tego jak rozwiązałeś problem ze sprzęgłem . z góry Dzięki z odpowiedź i Pozdrawiam
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 11 February 2013 Skąd: Rzeszów ![]() |
N1SMO gt30 to juz spora sprężarka i która wstaje blisko 4tyś obrotów przy której trzeba ściągnąć blokade obrotów i pasuje zakuć silnik a nie szukam takiej bo to dość niekomfortowe w jeździe codziennej . gdybym chciał wsadziłbym Holseta hx35w i celował w 350 400hp ale tyle nie potrzebuje chce małą sprężarke która będzie wstawać w miare od dołu i która ogarnie 300km .
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 11 February 2013 Skąd: Rzeszów ![]() |
GT28RS:
Kompresor (część zimna): - wlot: 47.2 mm - wylot: 60.0 mm - A/R: 0.60 -Wirnik: 60mm 62 trim Turbina (część gorąca): - A/R: 0.64 - Wirnik: 53.85mm 76 trim T28: Kompresor (część zimna): - wlot: 46.5 mm - wylot: 60.0 mm - A/R: 0.60 -Wirnik: 60mm 60 trim Turbina (część gorąca): - A/R: 0.64 - Wirnik: 53mm 62 trim wygrzebałem w necie i z tego co widze gt28rs niewiele się różno od t28 jedynie stroną gorącą średnicą wirnika u dołu . |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 06:10 |