![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2005 Skąd: Wieliczka ![]() |
Witam
Moi drodzy mam do Was pytanie odnośnie silnika QR20DE który akurat siedzi w Nissanie X-Trail-u z tym silnikiem z roku 2003 o mocy seria 140km. Silnik pożera duże ilości oleju te silniki mają podobno wadę polegająca na słabej jakości pierścieni użytych w tymże silniku. -Pytanko do was jakiej najlepszej jakości pierscienie można tutaj zastosować firma etc. ? - Sprawa druga podobno są jakieś setapy aby poprawić moc z tych 140km o ok. 15... słyszał ktoś? - No i sprawa trzecia turbo włożyć coś co podmucha z pół bara maksimum bez szaleństw aby do tych 180-200km dobić jak to finansowo może wyglądać i czy w tych silnikach ma sens. Są jednostki 280KM w Japonii z turbo ale niestety nier wiem czy to ten sam silnik raczej watpie...tam siedział silnik o innym oznaczeniu..SR20VET. Będę bardzo wdzięczny za konstruktywne pomocne odpowiedzi. Pozdrawiam -------------------- www.zmienolej.pl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 15 August 2009 Skąd: Zamość ![]() |
sr20vet to starsza pancerniejsza generacja tego silnika ze zmiennymi fazami, qr20de nie radził bym dmuchać trochę delikatny jest chyba że chcesz potestować, pierścienie Riken
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 14:05 |