Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Nissan X-Trail 2.0 QR20DE - Kilka pytan
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Japanese Performance
Croom
Witam
Moi drodzy mam do Was pytanie odnośnie silnika QR20DE który akurat siedzi w Nissanie X-Trail-u z tym silnikiem z roku 2003 o mocy seria 140km.

Silnik pożera duże ilości oleju te silniki mają podobno wadę polegająca na słabej jakości pierścieni użytych w tymże silniku.

-Pytanko do was jakiej najlepszej jakości pierscienie można tutaj zastosować firma etc. ?

- Sprawa druga podobno są jakieś setapy aby poprawić moc z tych 140km o ok. 15... słyszał ktoś?

- No i sprawa trzecia turbo włożyć coś co podmucha z pół bara maksimum bez szaleństw aby do tych 180-200km dobić jak to finansowo może wyglądać i czy w tych silnikach ma sens.

Są jednostki 280KM w Japonii z turbo ale niestety nier wiem czy to ten sam silnik raczej watpie...tam siedział silnik o innym oznaczeniu..SR20VET.

Będę bardzo wdzięczny za konstruktywne pomocne odpowiedzi.
Pozdrawiam
kazip
sr20vet to starsza pancerniejsza generacja tego silnika ze zmiennymi fazami, qr20de nie radził bym dmuchać trochę delikatny jest chyba że chcesz potestować, pierścienie Riken
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.