![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 27 October 2012 ![]() |
Wersja MR, polift. Kilka rzeczy zrobionych. Auto kompletne pod każdym względem. Dopieszczone, zadbane.
Nie ma drugiego auta w tej specyfikacji. Auto stoi ciepłym garażu i pachnie najlepszymi kosmetykami samochodowymi. Pełna specyfikacja stockowego auta poniżej: - motor 4b11t, 240KM, 340Nm - prosta, mniejsza turbosprężarka bez zmiennej geometrii, wstaje 1000rpm wcześniej niż EVO X - stały napęd 4X4, z trzema trybami jazdy na: śnieg, szuter, asfalt. Standardowo auto większość momentu obrotowego i mocy przenosi na tylne koła - dyfer tylny: pasywny - sportowa skrzynia dwu sprzęgłowa TC SST, 6-biegowa, z dwoma trybami zmiany biegów: normalnym i sportowym. Biegi można również zmieniać w trybie manualnym - magnezowe łopatki zmiany biegów w kolumnie kierownicy - tzn. łopatki nie obracają się wraz z kierownicą(jedyne słuszne rozwiązanie) - usztywnione sprężyny i amortyzatory - grubszy stabilizator - dedykowana stacja multimedialna RockfordFosgate z opcją Music Server i dyskiem twardym HDD 40GB. Odtwarza wszystko - system nagłośnienia tej samej firmy składający się z 9 głośników z subwooferem w bagażniku - fotele kubełkowe Recaro(skóra plus alcantara), podgrzewane - kierownica wielofunkcyjna, wbudowany system głośnomówiący - pełna elektryka szyb, lusterek - światła ksenonowe(najlepsze soczewki Koito) - felgi aluminiowe 18' - przyciemniane szyby tylne Stockowe auto: nie jedzie, nie hamuje, nie brzmi, nie wygląda. Dlaczego? Przeważnie nie wypluwa deklarowanej mocy i ma niższy moment obrotowy. Hamulce starczą na dwa hamowania ze 140 kmh - potem strasznie biją i robią się miękkie. Wydech buczy jak odkurzacz. Auto wygląda jak nastroszony kot przygotowany na rajdy terenowe(między przednie nadkole a oponę możnaby wsadzić głowę - na poważnie na luzie mieści się pięść, kupa na zapałkach) Modyfikacje, których dokonałem: - nowy tłumik końcowy Italinox, wygląda super, strzela z wydechu w trybie manualnym. Katalizator sportowy. Tłumik środkowy HKS. Wszystko elegancko zrobione w Przemo Car - rura dolotu intercoolera wyspawana z kwasówki(zamiast gumowego węża) - plastikowy blow off zastąpiony akcesoryjnym, metalowymBOV Turbosmart Australia. Tak, syczy. - auto wystrojone w Ecu Performance. Wgrana nowa mapa na bezpieczne 285KM i 370Nm tak żeby nie ingerować w sterownik skrzyni - wgrane menu wyświetlacza z EVO X - zdezaktywowane uciążliwe czujniki ciśnienia w kołach - nowe sprężyny obniżające auto - japoński Tein HiTech - folia czarny gloss na dachu - folia czarny mat na pasie przednim, auto nabrało charakteru - nowe LEDowe światła do jazdy dziennej - nowe superlekkie koła aluminowe Autec - nowy zestaw hamulców Brembo, przod 350mm i tyl 330mm, przewody Hell w stalowym oplocie - zamontowana kamera cofania Kenwood w Centrum Car Hi-Fi Auto wygląda jak milion dolarów. Zbiera się, zatrzymuje w miejscu, i pięknie brzmi. Nie można go porównać z żadnym innym Ralliartem. Zapraszam do kontaktu. Zdjęcia: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tel 664 447 144 Cena 57999zł Pozdr. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 25 July 2025 - 22:58 |