Wersja MR, polift. Kilka rzeczy zrobionych. Auto kompletne pod każdym względem. Dopieszczone, zadbane.

Nie ma drugiego auta w tej specyfikacji.

Auto stoi ciepłym garażu i pachnie najlepszymi kosmetykami samochodowymi.

Pełna specyfikacja stockowego auta poniżej:
- motor 4b11t, 240KM, 340Nm
- prosta, mniejsza turbosprężarka bez zmiennej geometrii, wstaje 1000rpm wcześniej niż EVO X
- stały napęd 4X4, z trzema trybami jazdy na: śnieg, szuter, asfalt. Standardowo auto większość momentu obrotowego i mocy przenosi na tylne koła
- dyfer tylny: pasywny
- sportowa skrzynia dwu sprzęgłowa TC SST, 6-biegowa, z dwoma trybami zmiany biegów: normalnym i sportowym. Biegi można również zmieniać w trybie manualnym
- magnezowe łopatki zmiany biegów w kolumnie kierownicy - tzn. łopatki nie obracają się wraz z kierownicą(jedyne słuszne rozwiązanie)
- usztywnione sprężyny i amortyzatory
- grubszy stabilizator
- dedykowana stacja multimedialna RockfordFosgate z opcją Music Server i dyskiem twardym HDD 40GB. Odtwarza wszystko
- system nagłośnienia tej samej firmy składający się z 9 głośników z subwooferem w bagażniku
- fotele kubełkowe Recaro(skóra plus alcantara), podgrzewane
- kierownica wielofunkcyjna, wbudowany system głośnomówiący
- pełna elektryka szyb, lusterek
- światła ksenonowe(najlepsze soczewki Koito)
- felgi aluminiowe 18'
- przyciemniane szyby tylne

Stockowe auto: nie jedzie, nie hamuje, nie brzmi, nie wygląda. Dlaczego? Przeważnie nie wypluwa deklarowanej mocy i ma niższy moment obrotowy. Hamulce starczą na dwa hamowania ze 140 kmh - potem strasznie biją i robią się miękkie. Wydech buczy jak odkurzacz. Auto wygląda jak nastroszony kot przygotowany na rajdy terenowe(między przednie nadkole a oponę możnaby wsadzić głowę - na poważnie na luzie mieści się pięść, kupa na zapałkach)

Modyfikacje, których dokonałem:
- nowy tłumik końcowy Italinox, wygląda super, strzela z wydechu w trybie manualnym. Katalizator sportowy. Tłumik środkowy HKS. Wszystko elegancko zrobione w Przemo Car
- rura dolotu intercoolera wyspawana z kwasówki(zamiast gumowego węża)
- plastikowy blow off zastąpiony akcesoryjnym, metalowymBOV Turbosmart Australia. Tak, syczy.
- auto wystrojone w Ecu Performance. Wgrana nowa mapa na bezpieczne 285KM i 370Nm tak żeby nie ingerować w sterownik skrzyni
- wgrane menu wyświetlacza z EVO X
- zdezaktywowane uciążliwe czujniki ciśnienia w kołach
- nowe sprężyny obniżające auto - japoński Tein HiTech
- folia czarny gloss na dachu
- folia czarny mat na pasie przednim, auto nabrało charakteru
- nowe LEDowe światła do jazdy dziennej
- nowe superlekkie koła aluminowe Autec
- nowy zestaw hamulców Brembo, przod 350mm i tyl 330mm, przewody Hell w stalowym oplocie
- zamontowana kamera cofania Kenwood w Centrum Car Hi-Fi

Auto wygląda jak milion dolarów. Zbiera się, zatrzymuje w miejscu, i pięknie brzmi. Nie można go porównać z żadnym innym Ralliartem.

Zapraszam do kontaktu.

Zdjęcia:









Tel 664 447 144

Cena 57999zł

Pozdr.