![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
Irientuje sie ktoś co może być przyczyną wysokich obotow ponodpaleniu silnika?
pacjent, bmw e36 m52, z kolektorem m50. obroty wskakuja na 2200 po czym spadają. Do jałowych. Inpa, korekty prEplywomierz i sondy w normie. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Tak już chyba jest w m52.Też mnie to irytuje.Pewnie grzebiąc w sofcie idzie temu zaradzić.
Zima,temp. -20 ,zimny rozruch,odpalasz a tu jeeeeb obroty jakbyś z gazem w podłodze odpalał ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
Ta, ale bylo normalnie, jedynie przy bardzo niskich i dluzszym postoju nylo om 1500 1800 przez chwile.
a teraz nawet latem tak jest. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
Witam w klubie
![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Sat, 03 September 2016 Skąd: Radom ![]() |
Moim zdaniem nie jest to normalne przecież jeśli jest zimno daje wiekszą dawkę paliwa by zapalił lepiej poza tym dzieki tym wyższym obr szybciej ciśnienie oleju się wytworzy. Własciciele Hond to dopiero mają wysokie obroty po odpaleniu i to przez troche dłużej niż 3,4 sekundy
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
Seria pucha i zwykly wklad
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
To normalne, na kolektorze z M50, który ma większą pojemność jest to bardziej odczuwalne.
Można temu zaradzić softowo, ewentualnie regulację położenia maksymalnie zamkniętej przepustnicy zmienić o grubość paznokcia. Wyczyść też krokowca, nie zaszkodzi. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
Spróbuję tej przepustnicy. Krokowiec czyszczony.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
Może nie pomogło, ale poprawilo, juz poniżej tych 2000rpm odpala.
Poprawilo natomiast zmiane biegów, już nie szarpie, a myślałem ze to stare cewki zaplonowe. wyczysciłem przepływomierz. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Tez tak mam i myslalej ze cos gdzies spratolilem przy skladaniu
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 10 August 2025 - 08:24 |