![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 23 October 2017 ![]() |
Koledzy, szukam dupowozu z większą ilością miejsca z tyłu do trzaskania tras, praktycznie jestem zdecydowany na Kie, ale jedyne co mnie powstrzymuje to ewentualne bolączki wieku dziecięcego.
Jeździłem Stingerem 3.3 i 2.0 (różnica w osiągach niewarta spalania), Superbem i Arteonem. I o ile Stinger daje frajdę z jazdy, to pozostałe są typowymi samochodami do przemieszczania się. Dodatkowo w Stingerze mam praktycznie każdą możliwą opcję (GT-line, zawias sportowy, pakiet TEC za 168k). Podobnie wyposażone VAGi będą kosztować 40-50% więcej. Ktoś może coś powiedzieć o tym silniku i ogólnie o pomyśle zakupu tej kijanki? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Mają już gdzieś do jazd próbnych 2.0?
-------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
silnik jest juz dobrze znany, byl w optimach gt, w USA w optimach i sportkach, generalnie wiekszych problemow nie sprawia, w pierwszych wersjach optimy ( z USA ) zdarzylo sie pekniete zeliwo kolektora wydechowego ( ktore jest jednoczesnie goraca strona turbo ) i fiksowala klapka WG od tego, sam motor bezproblemowy, w tej ewolucji spodziewam sie tego samego
roznica pomiedzy 2,0tben a 3,3 tben jest znaaaaczna, ale odczuwalna powiedzmy od 100kmph ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Fri, 29 May 2009 ![]() |
Jest turbo to pewnie można coś wyciągnąć z 2.0 jak by kiedy brakło. Różnica w cenie też niestety spora do 3.3.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 March 2007 Skąd: Gliwice/Rybnik ![]() |
Jeździłem Stingerem 2.0T. Niestety 3.3T był niedostępny.
Silnik nawet ładnie radzi sobie z tą całkiem dużą budą, na autostradzie rozpedza się do licznikowego 255. Biorąc pod uwagę fakt jak samochód wizualnie wygląda i do jakiej klasy predyscynuje to szału jednak nie ma i wolałbym dopłacić do 3,3T. Chyba, że efekty po sofcie w tym 2.0T będą zadowalające Skrzynia zmienia bez szarpnięć i jest naprawdę szybka, choć jednosprzęgłowa. Przy szybkim starcie jest lekki delay, może kwestia egzemplarza. Podczas prób na torze w kilku egzemplarzach zawieszała się skrzynia na trójce. Mają to zmienić w sofcie skrzyni. Zawieszenie określiłbym jako rewelacyjne. Bardzo niewielkie przechyły, zero podsterowności, daleko przesunięty limit bezpieczeństwa, stabilność przy prędkościach >>200km/h pozostawia w tyle superby , arteony i inne. Przy tym naprawdę jest bardzo komfortowe, a egzemplarz był na 19"! Tu odwalili kawał dobrej roboty. Wersja GT line miała szperę. Ilość miejsca jest wystarczająca. Siedzenia są nisko umieszczone, ale podudzia ładnie podparte na całej długości. Nie poskąpili na długości siedziska. Materiały to jeszcze nie poziom konkurentów z gwiazdą czy szachownicą na masce, ale nie uważam też by były gorsze od tych w nowym Passacie/Superbie. Miałem wrażenie, że na drodze ludzie bardziej zwracają na tą Kię uwagę niż na Panamerę ![]() Podsumowując jeśli ktoś potrzebuje świetnie prowadzącego samochodu, dobrze wyglądającego, komfortowego i wystarczająco przestronnego to brałbym w ciemno, ale osobiście skłaniałbym się do 3,3T. Dzwięk 2.0T nie podszedł mi zbytnio. -------------------- 200KM/290Nm/1088kg
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
optymalny w mojej opinii jest gtline z 2,0 turbobena, w pakiecie jest wszystko co sobie mozna sensownego wymyslic z udogodnien i szpera ![]() co do dlubania: 7 lat gwary/150 tys km - ale ten motor w usa mial 280 KM kiedys ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 January 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
W Płocku mają 2.0
-------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 23 October 2017 ![]() |
Mają już gdzieś do jazd próbnych 2.0? Ja jeździłem w Radomiu (zresztą tam zamawiam). Mają też w Kielcach, Bydgoszczy i chyba w Gdańsku, więc pewnie jeszcze ich trochę jest na demówkach. Na początku celowałem w podstawową wersję, ale ostatecznie wezmę GT-line ze względu na niewielką różnicę w cenie i przepasc w wyposażeniu. Zawieszenie faktycznie jest idealne do jazdy na codzień, nie czuć że jedzie się na 19". Miejsca które przejeżdzałem 20 km/h omijając każdą dziurę w S3 na 18", Stingerem przejeżdżałem normalną prędkoscią bez żadnego dyskomfortu. Skrzynia czasami potrafiła się pogubić i szybkoscią względem DSG nie zachwyca. Dźwięk silnika to dla mnie zagadka, praktycznie go nie ma. W GT też nie jest ciekawie. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Dzięki za informacje. Interesuje mnie to auto, ale właśnie 2.0. Czy ktoś się orientuje, czy da się tam całkowicie dezaktywować ESP?
-------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 March 2007 Skąd: Gliwice/Rybnik ![]() |
Sprzedawca zarzekał się, że można całkowicie odłączyć ESP.
-------------------- 200KM/290Nm/1088kg
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
mozna, podobno guzior wylaczenia ESP na 3 sekundy trzeba wdusic
![]() ale nie testowalem jeszcze |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
Dźwięk silnika to dla mnie zagadka, praktycznie go nie ma. W GT też nie jest ciekawie. bedzie prawdopodobnie dostepny akcesoryjny tlumik ktory ma cos dac dzwieku, z gwarancja itepe co do cichosci: nie kazdemu potrzebny ryczacy motor, wiekszosc woli zeby bylo cicho, i pod tym wzgledem tak jest ![]() samochod ma dopracowana aerodynamike ( nawet pod podloga ) i naprawde niezle wygluszenia |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
https://www.autoreduta.pl/sprzedaz-i-odkup-...l-salon-pl-1-wl
Ciekawe, co daje większą frajdę z jazdy. Abstrahując od materiałów, prestiżu i kosztów utrzymania, tylko wrażenia z jazdy. Cena zakupu podobna. I co więcej straci na wartości w ciągu powiedzmy 2-3 lat? -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Super User Dołączył: Fri, 12 February 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Dla wrażeń z jazdy i utraty wartości nie trzeba wydawać 200k, zwłaszcza na jedno z najbrzydszych Porsche w dieslu. Nie mam pojęcia po co to wkleiłeś w temacie o Kii?
-------------------- mała rzecz, a cieszy
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Bo te auta mają zestaw pewnych podobnych cech - duże i dobre w trasę, ale sportowo nacechowane rwd o ciekawej linii nadwozia (mi akurat Panamera się podoba), dobra pozycja za kierownicą. Każdy na co innego zwraca uwagę w aucie, ale dla mnie te samochody w pewien sposób są podobne (oczywiście w żaden sposób nie uważam ich za swoją konkurencję, żeby ktoś mnie źle nie zrozumiał). Oba te modele to coś innego niż nudne jak flaki z olejem np. BMW F10 (podkreślam, że to jedynie moja opinia, nie chcę wywoływać żadnej burzy).
-------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
bedzie prawdopodobnie dostepny akcesoryjny tlumik ktory ma cos dac dzwieku, z gwarancja itepe co do cichosci: nie kazdemu potrzebny ryczacy motor, wiekszosc woli zeby bylo cicho, i pod tym wzgledem tak jest ![]() samochod ma dopracowana aerodynamike ( nawet pod podloga ) i naprawde niezle wygluszenia -------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 03 March 2013 ![]() |
A jak takie auto pojedzie po śniegu. Dalej RWD nie ma co zabierać w górskie kurorty, czy coś się zmieniło. Miałem okazję 3 lata temu jechać BMW 650i po ośnieżonej trasie w górach - masakra.
-------------------- ..:: www.promoto.nutron.pl ::..
GR Yaris 2020 / Focus RS mk3 / Fiesta ST150 / Focus ST225 |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
A jak takie auto pojedzie po śniegu. Dalej RWD nie ma co zabierać w górskie kurorty, czy coś się zmieniło. Miałem okazję 3 lata temu jechać BMW 650i po ośnieżonej trasie w górach - masakra. Dobre opony i wyłączenie kontroli trakcji. A tak to AWD zawsze wygrywa w takich warunkach. |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 24 December 2008 ![]() |
Jechać to jeszcze jakoś się da powoli żeby dojechać. Ja natomiast zastałem taką sytuację, że apartament miałem pod dłuuugą górę z coraz to większym kątem nachylenia i wtedy zapomnij żeby tam podjechać.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 09:50 |