![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 29 March 2014 Skąd: kraków ![]() |
Koledzy, touran 2.0tdi 16v BMN nie ma tych 170km, ma koło 130 wg mnie. Wczesniej znajomi oddali auto do warsztatu na wymianę głowicy. Turbo wstaje przy 2200 i dalej jedzie tak sobie.
Mam vcp pro i zacząłem od sprawdzenia kąta synchronizacji. +1.5 niby dobrze ale spaliny strasznie gryzą. Poluzowałem więc wałek ssący, cofam lekko walek pukając, patrze na kąt i nic dalej 1.5. Już mocniej pukam i dalej nic, w całym zakresie ustawiania na kole, wartość w bloku 04/4 nic się nie zmienia. Jak się domyślam, mierzy tę wartość czujnik wałka. Żadnych błędów w silniku, jedynie sporadycznie wywala niedoładowanie. Na szybko nie zrzucając paska, ustawiłem wałki na znaki(robota tamtych gosci) nie ściągając osprzętu na dole, domyślając się że wał w ten sposób również jest ustawiony. Regulując kółka ustawiłem je tak że wchodzą wiertła. Wałem obróciłem 2razy, bez przeszkód. Co robię źle? Dlaczego kąt synchronizacji się nie zmienia??? Sprawdzałem na autocomie i vcp pro, to samo. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 12 December 2017 ![]() |
Albo sa kola zle zalozone, albo zle ustawiony rozrzad, lecz wtedy bedzie pokazywac wartosc z kosmosu. Sprawdz czy VNT nie stoi.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 29 March 2014 Skąd: kraków ![]() |
tak to jest jak się pierwszy raz ustawia
![]() Rozrząd jest ok, sprzawdziłem. tzn ustawienie, kij wie czy krzywki tez ok. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 12 December 2017 ![]() |
tak, sprawdzasz kat na odpalonym silniku
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
Pewnie nieszczelnosc
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 06 July 2025 - 18:49 |