Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Kąt synchronizacji 2.0tdi 16v BMN
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Diesel Power
suzzi
Koledzy, touran 2.0tdi 16v BMN nie ma tych 170km, ma koło 130 wg mnie. Wczesniej znajomi oddali auto do warsztatu na wymianę głowicy. Turbo wstaje przy 2200 i dalej jedzie tak sobie.
Mam vcp pro i zacząłem od sprawdzenia kąta synchronizacji. +1.5 niby dobrze ale spaliny strasznie gryzą. Poluzowałem więc wałek ssący, cofam lekko walek pukając, patrze na kąt i nic dalej 1.5. Już mocniej pukam i dalej nic, w całym zakresie ustawiania na kole, wartość w bloku 04/4 nic się nie zmienia. Jak się domyślam, mierzy tę wartość czujnik wałka.
Żadnych błędów w silniku, jedynie sporadycznie wywala niedoładowanie.

Na szybko nie zrzucając paska, ustawiłem wałki na znaki(robota tamtych gosci) nie ściągając osprzętu na dole, domyślając się że wał w ten sposób również jest ustawiony. Regulując kółka ustawiłem je tak że wchodzą wiertła.
Wałem obróciłem 2razy, bez przeszkód. Co robię źle?

Dlaczego kąt synchronizacji się nie zmienia???
Sprawdzałem na autocomie i vcp pro, to samo.
damianz
Albo sa kola zle zalozone, albo zle ustawiony rozrzad, lecz wtedy bedzie pokazywac wartosc z kosmosu. Sprawdz czy VNT nie stoi.
suzzi
tak to jest jak się pierwszy raz ustawia biggrin.gif dopiero po odpaleniu pokazuje obecny kąt, ale wstyd. Jak ustawię koła na -0,5 to wsadzę tu logi i wszystko powinno być jasne.
Rozrząd jest ok, sprzawdziłem. tzn ustawienie, kij wie czy krzywki tez ok.
damianz
tak, sprawdzasz kat na odpalonym silniku
Cieniu
Pewnie nieszczelnosc
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.