![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 12 March 2016 ![]() |
Grand Cherokee 4.0 z 96r
Przed jakąkolwiek zmianą pod maską jeździł zależnie od humoru. Raz miał doła i jeździł bo jeździł, a niekiedy tryskał humorem i wtedy naprawdę dobrze jak na jeepa sobie poczyniał. Zmieniłem kolektor wydechowy z WJ tzn na większy i lepszą charakterystyką przepływu powietrza. Powiększyłem od dołu przepustnicę aby zrównać z otworem w kolektorze. Po tych zabiegach powinien być o niebo lepszy, a nie jest. Coś go trzyma po wciśnięciu gazu. Wypieprzy..em Simota i w Ori obudowę wsadziłem wkładkę K&N . Ciut lepiej ale to nie to. Mam porównanie z innym samochodem. Co mu nie pasuje? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
tam jest przeplywomierz jeszcze?
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 12 March 2016 ![]() |
Nie, nie ma
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
To sprawdź mapsensor
Katalizator jest? Sprawdzić czy nie splyniety/popękany |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 12 March 2016 ![]() |
MAP sprawdzony jest ok. Katalizator nowy założony . Wyprzedze twoje pytania i dodam: kopułka i palec nowe, przewody, świece. TPS i krokowy też. Nowa sonda. I wydech..
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Grand Cherokee 4.0 z 96r Przed jakąkolwiek zmianą pod maską jeździł zależnie od humoru. Raz miał doła i jeździł bo jeździł, a niekiedy tryskał humorem i wtedy naprawdę dobrze jak na jeepa sobie poczyniał. Zmieniłem kolektor wydechowy z WJ tzn na większy i lepszą charakterystyką przepływu powietrza. Powiększyłem od dołu przepustnicę aby zrównać z otworem w kolektorze. Po tych zabiegach powinien być o niebo lepszy, a nie jest. Coś go trzyma po wciśnięciu gazu. Wypieprzy..em Simota i w Ori obudowę wsadziłem wkładkę K&N . Ciut lepiej ale to nie to. Mam porównanie z innym samochodem. Co mu nie pasuje? Było strojone? Tam już jest knock sensor? Może go odetkałeś na tyle, że przy bucie ma za ubogo -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 17 April 2013 ![]() |
W moim ZJ 4.0 przedlift '95 też się borykałem problemem braku mocy, przyczyn było kilka:
1. Gaz na za małym mieszalnik, lpg wyleciał wtedy całkowicie 2. Padnięta lambda, zmieniłem na uniwersalną Denso, śmiga do dziś 3. Skrzynia biegów Po rozwiązaniu problemów 1 i 2, samochód jako tako już się przemieszczał, ale padła skrzynia 42RE. Po wymianie jej na AW4 z jeepa XJ odczułem jakby samochód dostał 30% więcej momentu. Rozmawiając ze znajomym mechanikiem mówił, że stara skrzynia mogła mieć uszkodzony konwerter. Nie wiem na ile to możliwe żeby samochód jeździł normalnie, a konwerter był uszkodzony, ale faktem jest że aw4 pozwala na większy uślizg i podczas przyśpieszania czy podjazdu pod górę utrzymuje silnik w okolicach maksymalnego momentu (2-2,5tyś obr) a 42RE tego uślizgu miała zdecydowanie mniej, utrzymując silnik na niższych obrotach nawet przy większym zapotrzebowaniu na moc. Ta awaria wydaje się mało prawdopodobna, ale zasadniczo przy silniku wymieniłeś już chyba wszystko na nowe ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 12 March 2016 ![]() |
W moim ZJ 4.0 przedlift '95 też się borykałem problemem braku mocy, przyczyn było kilka: 1. Gaz na za małym mieszalnik, lpg wyleciał wtedy całkowicie 2. Padnięta lambda, zmieniłem na uniwersalną Denso, śmiga do dziś 3. Skrzynia biegów Po rozwiązaniu problemów 1 i 2, samochód jako tako już się przemieszczał, ale padła skrzynia 42RE. Po wymianie jej na AW4 z jeepa XJ odczułem jakby samochód dostał 30% więcej momentu. Rozmawiając ze znajomym mechanikiem mówił, że stara skrzynia mogła mieć uszkodzony konwerter. Nie wiem na ile to możliwe żeby samochód jeździł normalnie, a konwerter był uszkodzony, ale faktem jest że aw4 pozwala na większy uślizg i podczas przyśpieszania czy podjazdu pod górę utrzymuje silnik w okolicach maksymalnego momentu (2-2,5tyś obr) a 42RE tego uślizgu miała zdecydowanie mniej, utrzymując silnik na niższych obrotach nawet przy większym zapotrzebowaniu na moc. Ta awaria wydaje się mało prawdopodobna, ale zasadniczo przy silniku wymieniłeś już chyba wszystko na nowe ![]() Zgadza się, chyba wszystko. Jeszcze przyszło mi kiedyś do bani, że wałek rozrządu może być wytarty czy popychacze. Przebieg autentyczny 260k i na 100% nie ofroldowal . |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 12 March 2016 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Sun, 11 January 2015 Skąd: Zbąszyń ![]() |
Sprawdź czy faktycznie mu paliwa nie brakuje pod butem. Albo szerokopasma w wydech albo chociaż pod ori lambde się wpiąć i zobaczyć.
Druga sprawa sprawdź zapłon lampą strobo. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 16:15 |