![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 14 September 2007 ![]() |
Auto jak w temacie. Nowe kosztują zaskakująco dobre pieniądze. Czy to auto ma jakieś bolączki? Czy ktoś wie, jak nowe egzemplarze się rabatują? Z góry dziękuję za pomoc.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
Świetne auto. Jedyny SUV, którym pokonałem trasę Wranglera w okolicznych lasach, do tego ma świetnego diesla (osiągi, dźwięk, zakres użytecznych obrotów), porządny automat i dobre wyposażenie. Nieźle wyciszony przy autostradowych szybkościach 140-180 km/h. Bagażnik mógłby być większy, ale jazda nim w 4 osoby bardzo wygodna. Spróbuj u Skaczkowskiego podpytać o rabat.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 14 September 2007 ![]() |
A czy to nie jest typowo amerykański ponton?
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
Nie. Można jechać tym szybko i pewnie, także w zakrętach. Auto swoje waży więc ma pewne limity. Ale warto mocno mu sie przyjrzeć.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 14 March 2008 Skąd: W-wa ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=0UhOplS91KY&t=2881s
jako ciekawostka, nie swiadczy o tym ze to zly silnik. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Wed, 01 March 2006 Skąd: Białystok ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=0UhOplS91KY&t=2881s jako ciekawostka, nie swiadczy o tym ze to zly silnik. często trafiają się problemy z dpf w tych autach pomimo niskiego przebiegu. Czeste wypalanie, podnoszenie poziomu oleju i wiadomo co z tym związane ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava ![]() |
często trafiają się problemy z dpf w tych autach pomimo niskiego przebiegu. Czeste wypalanie, podnoszenie poziomu oleju i wiadomo co z tym związane ![]() Zastanawiam się, czyczasem te problemy z DPF nie wynikają z tego, że wielu ludzi kupuje diesle do turlania się po mieście w zakresie 1200-1800 obr. Jak mam już 4 wóz z DPF (GM i teraz w JTDM - nowe i używki) tak ani razu nie miałem problemu z tym. Tyle, że jak jeżdżę wozem to właściwie 90% trasa i obrotomierz przeważnie minimum 2500obr widzi. -------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
Bio, a Ty kupujesz nowe auta? Z jakimi przebiegami kupujesz te diesle i z jakimi je sprzedajesz? Bo to też ma znaczenie.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava ![]() |
Bio, a Ty kupujesz nowe auta? Z jakimi przebiegami kupujesz te diesle i z jakimi je sprzedajesz? Bo to też ma znaczenie. - Kupiona Giulietta 2.0 jTDM - w 6 lat narobiła 230kkm - od lutego 10kkm zrobiłem. Oryginalny DPF na pokładzie. Poprzedni użytkowik napieprzał trasy. - Opel Astra 3 i 4 - nowe z salonu. Obydwie targane do 180-200kkm (3-4 lata). 0 info o DPF. Gdzie ludziom jeżdżącym bardziej miejsko - DPF przypominał o sobie z 4-5 razy w takim przebiegu. -------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
Czyli właściwa eksploatacja plus odpowiedni przebieg. Problemem naszych kierowców jest własnie kupowanie po pierwsze aut z DPF do jazdy na krótkich odcinkach, po drugie kupowanie aut z DPF z ogromnymi przebiegam rzeczywistymi. Co do zasady DPF powinien wytrzymywać 250 tys. km, potem nagromadzi sie w nim juz tyle popiołu, ze i tak trzeba bedzie go prac lub wymienić. Każdy DPF musi ulec w końcu zapchaniu bo wynika to z jego konstrukcji. Ale jeżdzony na autobahnach, zwłaszcza "luźniejszy" DPF z VAG, wytrzymuje 200 do 250 tys km. Widziałem taki, który prany był dopiero przy 330 tys. km
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 23 April 2010 Skąd: Kraków ![]() |
Bez przesady że DPF wytrzyma 200-300 tyś km. Mam 450.000 km w N47D20 z 2011 roku i do dziś sie nie odezwał DPF, auto 98% trasy po 1000km , czyli używany zgodnie z przeznaczeniem
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
Dobra, jak robicie takie trasy jak Techno, to wytrzyma znacznie więcej, o ile wcześniej nie rozpadnie się ceramika
![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 09 March 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Bez przesady że DPF wytrzyma 200-300 tyś km. Mam 450.000 km w N47D20 z 2011 roku i do dziś sie nie odezwał DPF, auto 98% trasy po 1000km , czyli używany zgodnie z przeznaczeniem Imponujący wynik. Tak z ciekawości, sprawdzałeś jaka jest ilość popiołu w filtrze po takim przebiegu? |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Super User Dołączył: Thu, 27 February 2014 ![]() |
Przede wszystkim to jest silnik VM Motori, a nie Mercedesa jak wcześniej, bezawaryjnością to on nie grzeszy.
W przypadku dpf'a to nie tylko chodzi o trasy, chodzi o uzyskiwane temperatury, jak ktoś jeździ bardzo spokojnie to ma problem, bo nie dogrzewa filtra i się nie wypali, jak dostaje solidnie w palnik to problem w większości przypadków nie istnieje, zresztą nie tylko dpfa to dotyczy. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 23 April 2010 Skąd: Kraków ![]() |
Imponujący wynik. Tak z ciekawości, sprawdzałeś jaka jest ilość popiołu w filtrze po takim przebiegu? akurat nad tym się nie zastawiałem nigdy, nie czuje spadku mocy, auto jeździ jak nowe ![]() ![]() W weekendy po mieście i okolicy używam Grand Cherokee WJ/WG 4,7 wiec dużo starsze niż to w temacie, a naprawdę da się tym fajnie jeździć oczywiście będąc świadomym czym jeździmy, dlatego współczesny Jeep tym bardziej wydaje mi się całkiem uniwersalnym przyzwoitym autem, ale trzeba go lubić i być świadomym tego co mamy. |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 09 March 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
akurat nad tym się nie zastawiałem nigdy, nie czuje spadku mocy, auto jeździ jak nowe ![]() ![]() W weekendy po mieście i okolicy używam Grand Cherokee WJ/WG 4,7 wiec dużo starsze niż to w temacie, a naprawdę da się tym fajnie jeździć oczywiście będąc świadomym czym jeździmy, dlatego współczesny Jeep tym bardziej wydaje mi się całkiem uniwersalnym przyzwoitym autem, ale trzeba go lubić i być świadomym tego co mamy. Szkoda, chciałem porównać. W mnie przy 200k przebiegu jest już 60g popiołu i komunikat serwisowy 452a o jego zapełnieniu, błędów na desce brak, osiągi właściwe ale chyba będę musiał już się zastanawiać co z tym fantem zrobić. |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
User Dołączył: Wed, 16 April 2008 Skąd: Francja ![]() |
Z suchym DPF to problemy są tylko na krótkich trasach. Zresztą większość problemow nowoczesnych diesli bierze się z takiej eksploatacji. A mnie w 2.4jtdm aktualnie 397tys ma oryginalny DPF. Wypala co ok 800km. Jeżdżę tylko do roboty 130km dziennie i zawsze w tym samym miejscu się wypala
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 08:46 |