![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 August 2005 Skąd: MMZ ![]() |
Może tutaj ktoś ogarnięty podpowie mi co zapodać najlepiej do M47N w celu osiągnięcia mocy ok 230KM. Jakiś czas temu wsadziłem turbo GT1752V niestety to okazało się lipą. Turbo wstawało później niż seria i nie dmuchało jak powinno. Kilka dni temu wsadziłem hybrydę GT1749V z wirnikiem ssącym od GT1756. No i tutaj jeszcze gorzej bo turbo dmucha dopiero ok 2300 obr! Moc aktualna to 218KM przy doładowaniu 1.7b. Koleś ktory mi to modyfikował zapewniał że turbo ma potencjał do 230KM a bezpieczne doładowanie 1.65 bara. Teraz dmucha 1.7, a auto lekko przykapca. Myslę nad wstawieniem GTB1752V z E60 albo hybrydy 1752V z wirnikiem 56
Wolałbym żeby turbo wstawało jak seria a z tego co widzę GTB wstaje nawet wczesniej. Mógłby ktoś polecić coś sensownego ? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 05 December 2012 ![]() |
Sterowanie podciśnieniowe czy już elektroniczne posiadasz? Według mnie do takiej mocy jaką planujesz najrozsądniejsza będzie dobrze wykonana hybryda z GTB1752v na GTB1756v. Ewentualnie GTB2056v, ale to już dużo droższa operacja, na seryjny kolektor nie siądzie no i troszkę później wstanie od GTB1756v, ale za to może troszkę więcej dmuchać.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 August 2005 Skąd: MMZ ![]() |
Sterowanie elektroniczne. Gtb1752v z e60 takie posiada
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 05 December 2012 ![]() |
Napisz do firmy, w której robiłeś wcześniejszą hybrydę jaki jest koszt przerobienia GTB1752v na GTB1756v, tylko zapytaj czy wirnik będzie dużo cięższy, ile barów jest w stanie napompować przy 2k rpm i czy spool się nie pogorszy. Jeśli zagwarantują Ci 1.7-1.8 bara przy 2k rpm to uważam, że to jest dmuchawka, której szukasz.
Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 August 2005 Skąd: MMZ ![]() |
Robiłem w top tune. Tak tez zrobie. Dzięki kolego
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 August 2005 Skąd: MMZ ![]() |
Dawid, a może znasz jakąś firmę którą ogarnęłaby taką hybrydę ?
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 05 December 2012 ![]() |
Niestety sprawdzonej żadnej nie mam, także niestety nie polecę żadnej firmy.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 August 2005 Skąd: MMZ ![]() |
Nakreslilem kolesiowi z top tune temat. Że chcę coś na bazie GTB1752V ale z większym potencjałem i lagiem jak w serii najlepiej. Jutro ma mi dać znać co może zrobić.
Boję się tylko że jesli da większy wirnik to będzie ten sam problem jak w 1749 z wirnikiem 1756 - lag :/ Coś mi się wydaje że zapakuję seryjną GTB1752V i też będę miał ok 220KM jak teraz, ale przynajmniej bedzie wstawało duuużo szybciej |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 05 December 2012 ![]() |
Podstawa to, żeby wirnik nie był cięższy. Jeśli waga wirników będzie podobna to i turbinka wstanie praktycznie jak w serii. Druga sprawa, że co innego włożyć wirnik 56mm do leniwej GT1749v czyli 7mm większy i sporo cięższy wirnik, a co innego włożyć wirnik o rozmiarze 56mm do dość szybkiej GTB1752v, gdzie różnica w średnicy wirników strony zimnej wynosi 4mm.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 August 2005 Skąd: MMZ ![]() |
Gadalem z kolesiem i powiedzial ze moze wstawic wirnik podobny jak 2260 ale kuty wiec wagowo podobny jak w serii. Bede dzialal ;-)
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
i jak tam działasz ?
![]() ![]() -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 August 2005 Skąd: MMZ ![]() |
Czekam, a raczej on czeka na części do turbo. Wirnik itp. We wtorek z nim gadałem to mówil że ok 1.5 tyg trzeba poczekać na części i będzie ją składał.
Póki co jeżdzę spokojnie bo poduszkę urwałem pod silnikiem dzien przed wyjazdem nad morze ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
i ładujesz ten krowiasty do gtb1752? Ehhhh ciemno to widzę, trzeba było przerzucić z obecnej gt17 muszle do tej gtb i dobrać wirnik 56, byś miał góre na 1,8bar całkiem srogą i dół był by szybki...
-------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 August 2005 Skąd: MMZ ![]() |
Po co mam przerzucać muszlę swoją do GTB?
Już się gubię w tych kombinacjach... |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
no bo ja to już nie wiem sam co kombinujesz, mówiłeś, że chcesz 230km i bez laga. To najlepiej kupić gtb1752 i wsadzić obecny wirnik 56 z gt1749 razem z muszlą zimną i tyle
![]() ![]() -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 August 2005 Skąd: MMZ ![]() |
Z tego co koleś z toptune mi tłumaczył będzie to GTB1752 z wiekszym wirnikiem (pewnie takim jak mam teraz) ale kutym, więc wagowo będzie lżejszy od seryjnego. Powiedział że lag będzie podobny. Coś mówil też o roztoczeniu strony gorącej bo jest tam jakiś pierścień. Ma posprawdzać wszystko i da znać w nast. tyg. Tyle tylko wiem. Nie przekonamy się póki nie sprawdzę
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
User Dołączył: Sun, 18 January 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Odkopie troche
M47n ile da się mniej więcej wycisnąć z hybrydy gt1749v? Soft mam na 180+, mam do wzięcia taka w dobrej cenie i się zastanawiam |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 August 2005 Skąd: MMZ ![]() |
daruj sobie hybryde na tej bazie. kup gtb1752 z e60 520d i zrobisz 210
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Jak to się czasem fajnie czyta odkopane tematy i wypowiedzi po czasie
![]() I pytania ile się da z hybrydy... haha... A co to za hybryda? Wirnik z gt35 czy +2mm odlew jakiś? A może cnc? Trochę pytanie ile da się wycisnąć z BMW... -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
User Dołączył: Sun, 18 January 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Chciałbym osiągnąć 230-240km, więc chyba najlepszym rozwiązaniem było by turbo z e60 2.5d 177km gt2056
Z tą hybryda to tak bardziej z ciekawości pytałem bo jak ma mi to dać przyrost 20-30km to nie chce mi się w to bawic. Wolę podejść do tematu raz porządnie |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 12:31 |