Kunio
Tue, 05 Aug 2014 - 14:54
Może tutaj ktoś ogarnięty podpowie mi co zapodać najlepiej do M47N w celu osiągnięcia mocy ok 230KM. Jakiś czas temu wsadziłem turbo GT1752V niestety to okazało się lipą. Turbo wstawało później niż seria i nie dmuchało jak powinno. Kilka dni temu wsadziłem hybrydę GT1749V z wirnikiem ssącym od GT1756. No i tutaj jeszcze gorzej bo turbo dmucha dopiero ok 2300 obr! Moc aktualna to 218KM przy doładowaniu 1.7b. Koleś ktory mi to modyfikował zapewniał że turbo ma potencjał do 230KM a bezpieczne doładowanie 1.65 bara. Teraz dmucha 1.7, a auto lekko przykapca. Myslę nad wstawieniem GTB1752V z E60 albo hybrydy 1752V z wirnikiem 56
Wolałbym żeby turbo wstawało jak seria a z tego co widzę GTB wstaje nawet wczesniej. Mógłby ktoś polecić coś sensownego ?
dawidd3
Tue, 05 Aug 2014 - 18:43
Sterowanie podciśnieniowe czy już elektroniczne posiadasz? Według mnie do takiej mocy jaką planujesz najrozsądniejsza będzie dobrze wykonana hybryda z GTB1752v na GTB1756v. Ewentualnie GTB2056v, ale to już dużo droższa operacja, na seryjny kolektor nie siądzie no i troszkę później wstanie od GTB1756v, ale za to może troszkę więcej dmuchać.
Kunio
Tue, 05 Aug 2014 - 19:33
Sterowanie elektroniczne. Gtb1752v z e60 takie posiada
dawidd3
Tue, 05 Aug 2014 - 22:19
Napisz do firmy, w której robiłeś wcześniejszą hybrydę jaki jest koszt przerobienia GTB1752v na GTB1756v, tylko zapytaj czy wirnik będzie dużo cięższy, ile barów jest w stanie napompować przy 2k rpm i czy spool się nie pogorszy. Jeśli zagwarantują Ci 1.7-1.8 bara przy 2k rpm to uważam, że to jest dmuchawka, której szukasz.
Pozdrawiam.
Kunio
Tue, 05 Aug 2014 - 22:30
Robiłem w top tune. Tak tez zrobie. Dzięki kolego
Kunio
Wed, 06 Aug 2014 - 09:48
Dawid, a może znasz jakąś firmę którą ogarnęłaby taką hybrydę ?
dawidd3
Wed, 06 Aug 2014 - 12:05
Niestety sprawdzonej żadnej nie mam, także niestety nie polecę żadnej firmy.
Kunio
Wed, 06 Aug 2014 - 17:51
Nakreslilem kolesiowi z top tune temat. Że chcę coś na bazie GTB1752V ale z większym potencjałem i lagiem jak w serii najlepiej. Jutro ma mi dać znać co może zrobić.
Boję się tylko że jesli da większy wirnik to będzie ten sam problem jak w 1749 z wirnikiem 1756 - lag :/ Coś mi się wydaje że zapakuję seryjną GTB1752V i też będę miał ok 220KM jak teraz, ale przynajmniej bedzie wstawało duuużo szybciej
dawidd3
Thu, 07 Aug 2014 - 10:04
Podstawa to, żeby wirnik nie był cięższy. Jeśli waga wirników będzie podobna to i turbinka wstanie praktycznie jak w serii. Druga sprawa, że co innego włożyć wirnik 56mm do leniwej GT1749v czyli 7mm większy i sporo cięższy wirnik, a co innego włożyć wirnik o rozmiarze 56mm do dość szybkiej GTB1752v, gdzie różnica w średnicy wirników strony zimnej wynosi 4mm.
Kunio
Thu, 07 Aug 2014 - 10:14
Gadalem z kolesiem i powiedzial ze moze wstawic wirnik podobny jak 2260 ale kuty wiec wagowo podobny jak w serii. Bede dzialal ;-)
deejey!
Fri, 15 Aug 2014 - 08:53
i jak tam działasz ?
Bo ciekaw jestem
Kunio
Fri, 15 Aug 2014 - 10:55
Czekam, a raczej on czeka na części do turbo. Wirnik itp. We wtorek z nim gadałem to mówil że ok 1.5 tyg trzeba poczekać na części i będzie ją składał.
Póki co jeżdzę spokojnie bo poduszkę urwałem pod silnikiem dzien przed wyjazdem nad morze
Najpierw telepało silnikiem ale później przestało hehe
Jakoś się dojechało...
deejey!
Fri, 15 Aug 2014 - 12:39
i ładujesz ten krowiasty do gtb1752? Ehhhh ciemno to widzę, trzeba było przerzucić z obecnej gt17 muszle do tej gtb i dobrać wirnik 56, byś miał góre na 1,8bar całkiem srogą i dół był by szybki...
Kunio
Fri, 15 Aug 2014 - 12:43
Po co mam przerzucać muszlę swoją do GTB?
Już się gubię w tych kombinacjach...
deejey!
Fri, 15 Aug 2014 - 13:02
no bo ja to już nie wiem sam co kombinujesz, mówiłeś, że chcesz 230km i bez laga. To najlepiej kupić gtb1752 i wsadzić obecny wirnik 56 z gt1749 razem z muszlą zimną i tyle
Wsadzisz 60mm to będziesz płakać raczej
Kunio
Sat, 16 Aug 2014 - 14:38
Z tego co koleś z toptune mi tłumaczył będzie to GTB1752 z wiekszym wirnikiem (pewnie takim jak mam teraz) ale kutym, więc wagowo będzie lżejszy od seryjnego. Powiedział że lag będzie podobny. Coś mówil też o roztoczeniu strony gorącej bo jest tam jakiś pierścień. Ma posprawdzać wszystko i da znać w nast. tyg. Tyle tylko wiem. Nie przekonamy się póki nie sprawdzę
AdamuS_81
Sat, 16 Feb 2019 - 20:58
Odkopie troche
M47n ile da się mniej więcej wycisnąć z hybrydy gt1749v?
Soft mam na 180+, mam do wzięcia taka w dobrej cenie i się zastanawiam
Kunio
Mon, 18 Feb 2019 - 10:45
daruj sobie hybryde na tej bazie. kup gtb1752 z e60 520d i zrobisz 210
deejey!
Mon, 18 Feb 2019 - 11:41
Jak to się czasem fajnie czyta odkopane tematy i wypowiedzi po czasie
I pytania ile się da z hybrydy... haha... A co to za hybryda? Wirnik z gt35 czy +2mm odlew jakiś? A może cnc? Trochę pytanie ile da się wycisnąć z BMW...
AdamuS_81
Mon, 18 Feb 2019 - 18:56
Chciałbym osiągnąć 230-240km, więc chyba najlepszym rozwiązaniem było by turbo z e60 2.5d 177km gt2056
Z tą hybryda to tak bardziej z ciekawości pytałem bo jak ma mi to dać przyrost 20-30km to nie chce mi się w to bawic. Wolę podejść do tematu raz porządnie
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.