Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Jakie turbo do 320D M47N
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
Kunio
Może tutaj ktoś ogarnięty podpowie mi co zapodać najlepiej do M47N w celu osiągnięcia mocy ok 230KM. Jakiś czas temu wsadziłem turbo GT1752V niestety to okazało się lipą. Turbo wstawało później niż seria i nie dmuchało jak powinno. Kilka dni temu wsadziłem hybrydę GT1749V z wirnikiem ssącym od GT1756. No i tutaj jeszcze gorzej bo turbo dmucha dopiero ok 2300 obr! Moc aktualna to 218KM przy doładowaniu 1.7b. Koleś ktory mi to modyfikował zapewniał że turbo ma potencjał do 230KM a bezpieczne doładowanie 1.65 bara. Teraz dmucha 1.7, a auto lekko przykapca. Myslę nad wstawieniem GTB1752V z E60 albo hybrydy 1752V z wirnikiem 56
Wolałbym żeby turbo wstawało jak seria a z tego co widzę GTB wstaje nawet wczesniej. Mógłby ktoś polecić coś sensownego ?
dawidd3
Sterowanie podciśnieniowe czy już elektroniczne posiadasz? Według mnie do takiej mocy jaką planujesz najrozsądniejsza będzie dobrze wykonana hybryda z GTB1752v na GTB1756v. Ewentualnie GTB2056v, ale to już dużo droższa operacja, na seryjny kolektor nie siądzie no i troszkę później wstanie od GTB1756v, ale za to może troszkę więcej dmuchać.
Kunio
Sterowanie elektroniczne. Gtb1752v z e60 takie posiada
dawidd3
Napisz do firmy, w której robiłeś wcześniejszą hybrydę jaki jest koszt przerobienia GTB1752v na GTB1756v, tylko zapytaj czy wirnik będzie dużo cięższy, ile barów jest w stanie napompować przy 2k rpm i czy spool się nie pogorszy. Jeśli zagwarantują Ci 1.7-1.8 bara przy 2k rpm to uważam, że to jest dmuchawka, której szukasz.

Pozdrawiam.
Kunio
Robiłem w top tune. Tak tez zrobie. Dzięki kolego
Kunio
Dawid, a może znasz jakąś firmę którą ogarnęłaby taką hybrydę ?
dawidd3
Niestety sprawdzonej żadnej nie mam, także niestety nie polecę żadnej firmy.
Kunio
Nakreslilem kolesiowi z top tune temat. Że chcę coś na bazie GTB1752V ale z większym potencjałem i lagiem jak w serii najlepiej. Jutro ma mi dać znać co może zrobić.
Boję się tylko że jesli da większy wirnik to będzie ten sam problem jak w 1749 z wirnikiem 1756 - lag :/ Coś mi się wydaje że zapakuję seryjną GTB1752V i też będę miał ok 220KM jak teraz, ale przynajmniej bedzie wstawało duuużo szybciej
dawidd3
Podstawa to, żeby wirnik nie był cięższy. Jeśli waga wirników będzie podobna to i turbinka wstanie praktycznie jak w serii. Druga sprawa, że co innego włożyć wirnik 56mm do leniwej GT1749v czyli 7mm większy i sporo cięższy wirnik, a co innego włożyć wirnik o rozmiarze 56mm do dość szybkiej GTB1752v, gdzie różnica w średnicy wirników strony zimnej wynosi 4mm.
Kunio
Gadalem z kolesiem i powiedzial ze moze wstawic wirnik podobny jak 2260 ale kuty wiec wagowo podobny jak w serii. Bede dzialal ;-)
deejey!
i jak tam działasz ? smile.gif Bo ciekaw jestem smile.gif
Kunio
Czekam, a raczej on czeka na części do turbo. Wirnik itp. We wtorek z nim gadałem to mówil że ok 1.5 tyg trzeba poczekać na części i będzie ją składał.
Póki co jeżdzę spokojnie bo poduszkę urwałem pod silnikiem dzien przed wyjazdem nad morze wink.gif Najpierw telepało silnikiem ale później przestało hehe wink.gif Jakoś się dojechało...
deejey!
i ładujesz ten krowiasty do gtb1752? Ehhhh ciemno to widzę, trzeba było przerzucić z obecnej gt17 muszle do tej gtb i dobrać wirnik 56, byś miał góre na 1,8bar całkiem srogą i dół był by szybki...
Kunio
Po co mam przerzucać muszlę swoją do GTB?
Już się gubię w tych kombinacjach...
deejey!
no bo ja to już nie wiem sam co kombinujesz, mówiłeś, że chcesz 230km i bez laga. To najlepiej kupić gtb1752 i wsadzić obecny wirnik 56 z gt1749 razem z muszlą zimną i tyle smile.gif Wsadzisz 60mm to będziesz płakać raczej wink.gif
Kunio
Z tego co koleś z toptune mi tłumaczył będzie to GTB1752 z wiekszym wirnikiem (pewnie takim jak mam teraz) ale kutym, więc wagowo będzie lżejszy od seryjnego. Powiedział że lag będzie podobny. Coś mówil też o roztoczeniu strony gorącej bo jest tam jakiś pierścień. Ma posprawdzać wszystko i da znać w nast. tyg. Tyle tylko wiem. Nie przekonamy się póki nie sprawdzę
AdamuS_81
Odkopie troche
M47n ile da się mniej więcej wycisnąć z hybrydy gt1749v?
Soft mam na 180+, mam do wzięcia taka w dobrej cenie i się zastanawiam
Kunio
daruj sobie hybryde na tej bazie. kup gtb1752 z e60 520d i zrobisz 210
deejey!
Jak to się czasem fajnie czyta odkopane tematy i wypowiedzi po czasie biggrin.gif

I pytania ile się da z hybrydy... haha... A co to za hybryda? Wirnik z gt35 czy +2mm odlew jakiś? A może cnc? Trochę pytanie ile da się wycisnąć z BMW...
AdamuS_81
Chciałbym osiągnąć 230-240km, więc chyba najlepszym rozwiązaniem było by turbo z e60 2.5d 177km gt2056
Z tą hybryda to tak bardziej z ciekawości pytałem bo jak ma mi to dać przyrost 20-30km to nie chce mi się w to bawic. Wolę podejść do tematu raz porządnie
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.