![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Jest pomysł na Opla Mantę, stare lekkie RWD.
Auto ma jeździć po ulicy legalnie plus 1/4mili. Tylko jaki silnik? B234 turbo C20xe turbo Z20leh/ler V6 i V8 raczej odpadają ze względu na legalizację ![]() Może ktoś ma lepszy pomysł na silnik niż ja. -------------------- SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Z20net - lekki, tani, niezawodny.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
A może 1.8T?
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
A może 1.8T? Ale więcej pracy ze spięciem z oplowską skrzynią. -------------------- SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
K24 NA
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock ![]() |
Ja tym bym 2jz pakował o ile byłaby szansa na zmieszczenie pod maską.
-------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Ale więcej pracy ze spięciem z oplowską skrzynią. Skrzynia nie musi być oplowska przecież ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
Auto ma jeździć po ulicy legalnie plus 1/4mili. Już minął rok, odkąd zmieniły się przepisy, a tu wszyscy dalej żyją przeszłością. Przecież nie da się zarejestrować auta z nieoryginalnym silnikiem. Jak zależy ci na legalności, musi być coś podobnego do fabryki. Czyli Opel, 4 garnki, metalowy kolektor itd.. Zostaje C20NE.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 14 May 2003 Skąd: wpr/wgm ![]() |
To potwierdzone informacje, że juz nie udaje się zarejestrować takiego samochodu po zmianie silnika na inną (nie fabryczną) ilość cylindrów? Przespałem ostatnie 2 lata przepisów a silnik czeka na palecie...
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
soltyk jak jesteś obeznany w przepisach to czy fakt, że wychodził c55 AMG V8 w203 jest wystarczający i umożliwiający montaż takowego V8 do każdej budy w203 z legalną rejestracją?
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
Już minął rok, odkąd zmieniły się przepisy, a tu wszyscy dalej żyją przeszłością. Przecież nie da się zarejestrować auta z nieoryginalnym silnikiem. Jak zależy ci na legalności, musi być coś podobnego do fabryki. Czyli Opel, 4 garnki, metalowy kolektor itd.. Zostaje C20NE. Możesz zacytować które to przepisy tego zabraniają ? -------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
Silnik musi mieć homologowane mocowania, to wystarczy by już zakończyć temat legalności po swapie na home made łapach...
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
a zarejestrować tak jak jest i potem tylko jeździć na przeglądy? Kto to będzie sprawdzał?
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
A cp z arejestrownym samochodem w którym wsadzono silnik z kosmosu?
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 14 May 2003 Skąd: wpr/wgm ![]() |
Drążąc temat dalej, może ktoś wie czy u naszych któryś sąsiadów daje się takie samochody rejestrować? I ewentualnie z czym to się wiąże? Może porostu da się śmigać na zagranicznych blacharskim co by to ulegalnić?
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Końcem 2016 kupowałem od pewnego gościa amortyzatory i powiedział mi, że jego KOLEGA, który mu ZAWSZE podbijał na SKP różne wydumki odesłał go z kwitkiem twierdząc, że przy zmianie silnika musi być papier, że samochód spełnia normę euro 5 i wtedy tylko można to zarejestrować. Dlatego tym bardziej pytam soltyka czy zna szczegóły zamieszania.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 31 October 2010 ![]() |
Silnik musi mieć homologowane mocowania, to wystarczy by już zakończyć temat legalności po swapie na home made łapach... Przepis? Bo kidyś szukałem i nie znalazłem. Inna sprawa, że często łapy pasują zamiennie, więc nie zawsze trzeba dorabiać. Ciekawe, jaki byłby koszt homologowania swojej łapy w pimocie czy innym bosmalu. Końcem 2016 kupowałem od pewnego gościa amortyzatory i powiedział mi, że jego KOLEGA, który mu ZAWSZE podbijał na SKP różne wydumki odesłał go z kwitkiem twierdząc, że przy zmianie silnika musi być papier, że samochód spełnia normę euro 5 i wtedy tylko można to zarejestrować. Dlatego tym bardziej pytam soltyka czy zna szczegóły zamieszania. Tak, musi spełniać aktualne przepisy przy zmianie rodzaju pojazdu. Także kolega coś wie, ale jednak nie do końca ![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 14 May 2003 Skąd: wpr/wgm ![]() |
Aktualne przepisy/normy spalin czy z roku produkcji?
Trzeba dokładać katalizator do aut z 80'? |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 31 October 2010 ![]() |
przem, normy z roku bieżącego
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 18:44 |