![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 12 September 2008 Skąd: Zielona Góra ![]() |
Chcę zakupić jakiś dobry i niedrogi regulator ciśnienia. Przeszukałem troszkę allegro i coś tam znalazłem: CNR, D1SPEC, TURBOWORKS. Ktoś ma jakieś sprawdzone?
-------------------- Ford Sierra 2.0T
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 15 August 2009 Skąd: Zamość ![]() |
Odgrzewam, potrzebuje jakiś niskobudżetowy regulator ciśnienia paliwa z manometrem który wytrzyma więcej niż miesiąc i paliwo nie będzie się lało do kolektora dolotowego, przez porwane membrany, coś sprawdzonego?
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: SzczebrzeszyN ![]() |
właśnie...wiadomo ,że te marki to najnizsza półka ale jakis czas przeciez wytrzymują.Wydaje mi sie ze te wszystkie uniwersalne regulatory jak np. d1spec,cnr i turboworks,fpr i no name" to wyszło od jednego chinczyka ale są rózne ceny i różne jakości wykonania.Szukałem informacji i opini o regulatorach D1Spec ale na google nic niema,a ciekawi mnie ile by wytrzymał taki regulator
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
Ja mam auto gauge od 2 lat sprawuje się bdb dałem 250 zł.
-------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: SzczebrzeszyN ![]() |
wczoraj zauwazyłem ,że we wrześniowym wydaniu GT" w 500 konnym nissanie 200SX zamontowany jest regulator D1Spec taki sam co na sklepach internetowych,więc myśle ze nie włozył by jakiegos najgorszego badziewia...Kupie sobie taki regulator i sie przekonam
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: SzczebrzeszyN ![]() |
Właśnie mi doszedł ten regultor d1,porównując do takiego najtanszego(na zdjeciu) D1 jest lzejszy,mniejszy i niestety nie rozbieralny poniewaz został zanitowany bardziej profesjonalne wrazenie sprawia dzieki wskaźnikowi który jest zalewany cieczą,wskaźnik ma u góry zaślepke na dziure dzieki której mozna wymienic lub dolac plyn.
Sprawdzajac regulacje cisnienia pompujac powietrzem do wlotu mogę powiedziec ,że działa płynnie - wpuszczalem 7 bar i ustawialem rozne wartosci na regulatorze ,wskazówka płynnie reagowała na regulacje lub stała jak wryta przy danym ustawieniu.. Jedyny minus to brak w zestawie jakichs złączek lub przejsciówek i nie rozbieralnosc regulatora,dostalem samo pudelko i regulator zadnych papierków...To w tym za 100zł jest ful komplet nawet weżyki i jest w pelni rozbieralny ![]() Cena uniwersalnego "no name" to 100zł ,cena D1 to 300zł Teraz ciekawe ile który pożyje ![]() ![]() ![]() Wiecie może jakie ma znaczenie miejsce montazu regulatora? Bo widziałem przewaznie te sportowe ludzie montują nie do silnika tylko do budy,moze mniejsze drgania wydluza zycie membranki lub sprezynki? |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
ten za 100 zł rozleci ci się w oczach przerabiałem temat ten drugi powinien śmigać.
Niektórzy montują je do karoserii aby były mniejsze drgania szczególnie ten pierwszy jest na nie wrażliwy w zegarze nie ma cieczy więc szybko sie rozleci zegar. Ja zamontowałem tam gdzie seryjny czyli przy listwie. Śmiga dobrze. -------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
za ok 400 to można już angielski regulator kupić - coś takiego:
![]() działa, można do niego dokupić części serwisowe tylko nie błyszczy się jak chińczyki -------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: SzczebrzeszyN ![]() |
może i mozna tylko gdzie?,zauwazylem,że temat regulatorów jest dosyć ciężki,jak szukalem to tylko były chińczyki ,na polskich stronach nie idzie znalesc jakichs dobrych markowych regulatorów.Polacy oferuja tylko te z powyzszych wypowiedzi.Co z tego ,że idzie kupić cos lepszego w podobnej cenie jak jest to trudno dostepne
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
jakoś kiepsko szukałeś...
mamy od ręki praktycznie wszystko co na tej stronie: http://www.re5pect.pl/category/uklady-pali...atory-cisnienia -------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: Pjaseczno ![]() |
Co do tego chińczyka za 100 zł, to miałem okazję go używać przez dwa lata i dawał radę, nic się w nim nie zepsuło, nic z niego nie kapało, raz wyregulowany i zakontrowany trzymał ładnie ciśnienie.
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 09 December 2009 ![]() |
Miałem u siebie 3 regulatory.. Chińczyk z InterCars'u (200zł), rozwalił się po miesiącu, dobrze że nie spłynęły tłoki..
Aeromotive (700zł) - byłem bardzo zadowolony i od razu miał miejsce, żeby wkręcić w niego wskaźnik. Nismo (680zł) - tak jak wyżej tylko bez gwintu na zegar. Jak komuś nie jest szkoda silnika i chce zaoszczędzić to niech bierze chińczyka, może będzie miał niesamowite szczęście i trafi na egzemplarz który wytrzyma 3 bary.. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: SzczebrzeszyN ![]() |
jakoś kiepsko szukałeś... mamy od ręki praktycznie wszystko co na tej stronie: http://www.re5pect.pl/category/uklady-pali...atory-cisnienia kurcze nie widzialem tych regulatorów wsumie moglem dorzucic te 150 i miec lepszy... no coz przetestuje D1 Co do tego chińczyka za 100 zł, to miałem okazję go używać przez dwa lata i dawał radę, nic się w nim nie zepsuło, nic z niego nie kapało, raz wyregulowany i zakontrowany trzymał ładnie ciśnienie. Pewnie zależy na jakim cisnieniu pracowal ,w wiekszych wartosciach pewnie dlugo by nie wytrzymal jak mowia chlopaki |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: Pjaseczno ![]() |
Pracował przy 3.5 bara + nadciśnienie z kolektora 1.2 bar
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
User Dołączył: Tue, 11 June 2013 ![]() |
Witam. Podepnę się pod temat. Jak podłączyć i wyregulować D1Spec? Pacjent Volvo 1.9T, fabrycznie brak przelewu. Pozdrawiam
-------------------- S40 T4 1.9T 200KM/325NM
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 07 March 2018 ![]() |
Witam. Podepnę się pod temat. Jak podłączyć i wyregulować D1Spec? Pacjent Volvo 1.9T, fabrycznie brak przelewu. Pozdrawiam W tym wozie nie masz powrotu na listwie tylko zaraz przed filtrem lub w koszu pompy i tam też znajduje się pierwszy regulator. Wiec jak chcesz zamontować tego chinczyka to czeka się Cię przeróbka układu. Daj większe wtryski. Pompa i tak pewnie jest już na skraju śmierci pozagrobowej, wiec to podbicie ciśnienia jej na pewno nie pomoże. |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
User Dołączył: Tue, 11 June 2013 ![]() |
W tym wozie nie masz powrotu na listwie tylko zaraz przed filtrem lub w koszu pompy i tam też znajduje się pierwszy regulator. Wiec jak chcesz zamontować tego chinczyka to czeka się Cię przeróbka układu. Daj większe wtryski. Pompa i tak pewnie jest już na skraju śmierci pozagrobowej, wiec to podbicie ciśnienia jej na pewno nie pomoże. Pisałem brak przelewu. Pytam gdzie D1Spec ma wejścia itp ale już się dowiedziałem z innego źródła. PS. Pompa nowa. -------------------- S40 T4 1.9T 200KM/325NM
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 24 May 2020 ![]() |
W tym wozie nie masz powrotu na listwie tylko zaraz przed filtrem lub w koszu pompy i tam też znajduje się pierwszy regulator. Wiec jak chcesz zamontować tego chinczyka to czeka się Cię przeróbka układu. Daj większe wtryski. Pompa i tak pewnie jest już na skraju śmierci pozagrobowej, wiec to podbicie ciśnienia jej na pewno nie pomoże. Witam Serdecznie wszystkich forumowiczów. Mam na imię Piotr, jestem z Bydgoszczy i jestem nowy na tym Forum. Posiadam Volvo V40 z silnikiem 1.9 T4 98r. który był swapowany na miejsce wolnossącego 2.0. Wymieniłem tam kolektor ssący oraz wtryski na czerwone od 2.0 turbo. Właśnie jestem w trakcje montażu regulatora D1spec. Usunąłem regulator koło filtra i zamontowałem przewody idące od baku do filtra z powrotem na te od wolnossącego i podłączyłem powrót do przewodu który już idzie pod autem i był zaślepiony przy ścianie grodziowej ale przedłużyłem go żeby podpiąć pod króciec dolny regulatora D1spec. Zasilanie podłączyłem przez filtr paliwa także do istniejącej instalacji. Jako, że listwa wtryskowa od 2.0T fabrycznie posiada tylko wejście paliwa do listwy przez regulator zamontowany z boku listwy to wymieniłem ją na listwę od 1.9 T4 która posiadała wejście przez regulator na spodzie listwy oraz przewód powrotny który był zaślepiony. w miejscu którym ten przewód wchodzi do listwy wystarczyło wywiercić otwór wiertłem ok 8mm a z drugiego końca zdjąć ciasno siedzącą gumkę i powrót paliwa gotowy. Żeby zamontować listwę od 1.9 musiałem wywiercić dwa otworki w miejscu mocowania do kolektora ssącego. ponieważ fabryczne nie pasowały. Podłączyłem zasilanie paliwa z baku do adaptera który zamontowałem w miejscu fabrycznego regulatora ciśnienia (dół listwy wtryskowej) a przewód powrotny z listwy do zasilania regulatora D1spec (boczny króciec) jak pisałem wyżej powrót paliwa od regulatora jest puszczony do fabrycznego przewodu wpadającego do baku. Niestety cały czas nabija ciśnienie ciut powyżej 5 bar i nie reaguje na śrubę regulacyjną. odpalałem go na kilka sekund żeby sprawdzić czy na odpalonym zareaguje ale niestety nic to nie dało a nie chciałem żeby chodził za długo żeby nie zrobić mu krzywdy. Czy ma ktoś jakieś pomysły dlaczego tak się dzieje i co zrobiłem źle i powinienem zmienić żeby to miało ręce i nogi? Bardzo proszę o pomoc szanownych kolegów. |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: SzczebrzeszyN ![]() |
Coś z tym powrotem jest nie tak. Może to odpowietrzanie zbiornika a nie powrót puść dolne wyjście z regulatora do butelki lub karnistra i odpal zobacz przez chwilę czy będzie mniejsze ciśnienie i możliwość regulacjii.
Ewentualnie potrzebujesz zaworek zwrotny na powrót |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 24 May 2020 ![]() |
Też mi coś wydawało, że może być problem z powrotem. Odłączenie powrotu i skierowanie do butelki to dobry plan:) a zaworek zwrotny zamontować w którym miejscu?? zaworek ma blokować w którą stronę?? dziękuję za szybką odpowiedź mam już plan na jutro:)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 16:59 |