Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Jaki regulator ciśnienia paliwa?
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
Kriss SierraFan
Chcę zakupić jakiś dobry i niedrogi regulator ciśnienia. Przeszukałem troszkę allegro i coś tam znalazłem: CNR, D1SPEC, TURBOWORKS. Ktoś ma jakieś sprawdzone?
kazip
Odgrzewam, potrzebuje jakiś niskobudżetowy regulator ciśnienia paliwa z manometrem który wytrzyma więcej niż miesiąc i paliwo nie będzie się lało do kolektora dolotowego, przez porwane membrany, coś sprawdzonego?
hatsan
właśnie...wiadomo ,że te marki to najnizsza półka ale jakis czas przeciez wytrzymują.Wydaje mi sie ze te wszystkie uniwersalne regulatory jak np. d1spec,cnr i turboworks,fpr i no name" to wyszło od jednego chinczyka ale są rózne ceny i różne jakości wykonania.Szukałem informacji i opini o regulatorach D1Spec ale na google nic niema,a ciekawi mnie ile by wytrzymał taki regulator
Bogdan9999
Ja mam auto gauge od 2 lat sprawuje się bdb dałem 250 zł.
hatsan
wczoraj zauwazyłem ,że we wrześniowym wydaniu GT" w 500 konnym nissanie 200SX zamontowany jest regulator D1Spec taki sam co na sklepach internetowych,więc myśle ze nie włozył by jakiegos najgorszego badziewia...Kupie sobie taki regulator i sie przekonam
hatsan
Właśnie mi doszedł ten regultor d1,porównując do takiego najtanszego(na zdjeciu) D1 jest lzejszy,mniejszy i niestety nie rozbieralny poniewaz został zanitowany bardziej profesjonalne wrazenie sprawia dzieki wskaźnikowi który jest zalewany cieczą,wskaźnik ma u góry zaślepke na dziure dzieki której mozna wymienic lub dolac plyn.
Sprawdzajac regulacje cisnienia pompujac powietrzem do wlotu mogę powiedziec ,że działa płynnie - wpuszczalem 7 bar i ustawialem rozne wartosci na regulatorze ,wskazówka płynnie reagowała na regulacje lub stała jak wryta przy danym ustawieniu..
Jedyny minus to brak w zestawie jakichs złączek lub przejsciówek i nie rozbieralnosc regulatora,dostalem samo pudelko i regulator zadnych papierków...To w tym za 100zł jest ful komplet nawet weżyki i jest w pelni rozbieralny biggrin.gif


Cena uniwersalnego "no name" to 100zł ,cena D1 to 300zł Teraz ciekawe ile który pożyje









Wiecie może jakie ma znaczenie miejsce montazu regulatora? Bo widziałem przewaznie te sportowe ludzie montują nie do silnika tylko do budy,moze mniejsze drgania wydluza zycie membranki lub sprezynki?


Bogdan9999
ten za 100 zł rozleci ci się w oczach przerabiałem temat ten drugi powinien śmigać.
Niektórzy montują je do karoserii aby były mniejsze drgania szczególnie ten pierwszy jest na nie wrażliwy w zegarze nie ma cieczy więc szybko sie rozleci zegar. Ja zamontowałem tam gdzie seryjny czyli przy listwie. Śmiga dobrze.
kidzio_r5gtt
za ok 400 to można już angielski regulator kupić - coś takiego:



działa, można do niego dokupić części serwisowe tylko nie błyszczy się jak chińczyki
hatsan
może i mozna tylko gdzie?,zauwazylem,że temat regulatorów jest dosyć ciężki,jak szukalem to tylko były chińczyki ,na polskich stronach nie idzie znalesc jakichs dobrych markowych regulatorów.Polacy oferuja tylko te z powyzszych wypowiedzi.Co z tego ,że idzie kupić cos lepszego w podobnej cenie jak jest to trudno dostepne
kidzio_r5gtt
jakoś kiepsko szukałeś...
mamy od ręki praktycznie wszystko co na tej stronie:
http://www.re5pect.pl/category/uklady-pali...atory-cisnienia
G-Rad
Co do tego chińczyka za 100 zł, to miałem okazję go używać przez dwa lata i dawał radę, nic się w nim nie zepsuło, nic z niego nie kapało, raz wyregulowany i zakontrowany trzymał ładnie ciśnienie.
snowbizz
Miałem u siebie 3 regulatory.. Chińczyk z InterCars'u (200zł), rozwalił się po miesiącu, dobrze że nie spłynęły tłoki..
Aeromotive (700zł) - byłem bardzo zadowolony i od razu miał miejsce, żeby wkręcić w niego wskaźnik.
Nismo (680zł) - tak jak wyżej tylko bez gwintu na zegar.
Jak komuś nie jest szkoda silnika i chce zaoszczędzić to niech bierze chińczyka, może będzie miał niesamowite szczęście i trafi na egzemplarz który wytrzyma 3 bary..
hatsan
CYTAT(kidzio_r5gtt @ Thu, 06 Oct 2011 - 08:32) *
jakoś kiepsko szukałeś...
mamy od ręki praktycznie wszystko co na tej stronie:
http://www.re5pect.pl/category/uklady-pali...atory-cisnienia



kurcze nie widzialem tych regulatorów wsumie moglem dorzucic te 150 i miec lepszy... no coz przetestuje D1



CYTAT(G-Rad @ Thu, 06 Oct 2011 - 08:54) *
Co do tego chińczyka za 100 zł, to miałem okazję go używać przez dwa lata i dawał radę, nic się w nim nie zepsuło, nic z niego nie kapało, raz wyregulowany i zakontrowany trzymał ładnie ciśnienie.



Pewnie zależy na jakim cisnieniu pracowal ,w wiekszych wartosciach pewnie dlugo by nie wytrzymal jak mowia chlopaki
G-Rad
Pracował przy 3.5 bara + nadciśnienie z kolektora 1.2 bar
shalashaska
Witam. Podepnę się pod temat. Jak podłączyć i wyregulować D1Spec? Pacjent Volvo 1.9T, fabrycznie brak przelewu. Pozdrawiam
btuned
CYTAT(shalashaska @ Fri, 10 Apr 2020 - 11:03) *
Witam. Podepnę się pod temat. Jak podłączyć i wyregulować D1Spec? Pacjent Volvo 1.9T, fabrycznie brak przelewu. Pozdrawiam


W tym wozie nie masz powrotu na listwie tylko zaraz przed filtrem lub w koszu pompy i tam też znajduje się pierwszy regulator. Wiec jak chcesz zamontować tego chinczyka to czeka się Cię przeróbka układu. Daj większe wtryski. Pompa i tak pewnie jest już na skraju śmierci pozagrobowej, wiec to podbicie ciśnienia jej na pewno nie pomoże.
shalashaska
CYTAT(btuned @ Fri, 10 Apr 2020 - 11:28) *
W tym wozie nie masz powrotu na listwie tylko zaraz przed filtrem lub w koszu pompy i tam też znajduje się pierwszy regulator. Wiec jak chcesz zamontować tego chinczyka to czeka się Cię przeróbka układu. Daj większe wtryski. Pompa i tak pewnie jest już na skraju śmierci pozagrobowej, wiec to podbicie ciśnienia jej na pewno nie pomoże.

Pisałem brak przelewu. Pytam gdzie D1Spec ma wejścia itp ale już się dowiedziałem z innego źródła.
PS. Pompa nowa.
Rzeźnik_z_Fordonu
CYTAT(btuned @ Fri, 10 Apr 2020 - 11:28) *
W tym wozie nie masz powrotu na listwie tylko zaraz przed filtrem lub w koszu pompy i tam też znajduje się pierwszy regulator. Wiec jak chcesz zamontować tego chinczyka to czeka się Cię przeróbka układu. Daj większe wtryski. Pompa i tak pewnie jest już na skraju śmierci pozagrobowej, wiec to podbicie ciśnienia jej na pewno nie pomoże.

Witam Serdecznie wszystkich forumowiczów.
Mam na imię Piotr, jestem z Bydgoszczy i jestem nowy na tym Forum. Posiadam Volvo V40 z silnikiem 1.9 T4 98r. który był swapowany na miejsce wolnossącego 2.0. Wymieniłem tam kolektor ssący oraz wtryski na czerwone od 2.0 turbo. Właśnie jestem w trakcje montażu regulatora D1spec. Usunąłem regulator koło filtra i zamontowałem przewody idące od baku do filtra z powrotem na te od wolnossącego i podłączyłem powrót do przewodu który już idzie pod autem i był zaślepiony przy ścianie grodziowej ale przedłużyłem go żeby podpiąć pod króciec dolny regulatora D1spec. Zasilanie podłączyłem przez filtr paliwa także do istniejącej instalacji. Jako, że listwa wtryskowa od 2.0T fabrycznie posiada tylko wejście paliwa do listwy przez regulator zamontowany z boku listwy to wymieniłem ją na listwę od 1.9 T4 która posiadała wejście przez regulator na spodzie listwy oraz przewód powrotny który był zaślepiony. w miejscu którym ten przewód wchodzi do listwy wystarczyło wywiercić otwór wiertłem ok 8mm a z drugiego końca zdjąć ciasno siedzącą gumkę i powrót paliwa gotowy. Żeby zamontować listwę od 1.9 musiałem wywiercić dwa otworki w miejscu mocowania do kolektora ssącego. ponieważ fabryczne nie pasowały. Podłączyłem zasilanie paliwa z baku do adaptera który zamontowałem w miejscu fabrycznego regulatora ciśnienia (dół listwy wtryskowej) a przewód powrotny z listwy do zasilania regulatora D1spec (boczny króciec) jak pisałem wyżej powrót paliwa od regulatora jest puszczony do fabrycznego przewodu wpadającego do baku. Niestety cały czas nabija ciśnienie ciut powyżej 5 bar i nie reaguje na śrubę regulacyjną. odpalałem go na kilka sekund żeby sprawdzić czy na odpalonym zareaguje ale niestety nic to nie dało a nie chciałem żeby chodził za długo żeby nie zrobić mu krzywdy. Czy ma ktoś jakieś pomysły dlaczego tak się dzieje i co zrobiłem źle i powinienem zmienić żeby to miało ręce i nogi? Bardzo proszę o pomoc szanownych kolegów.
hatsan
Coś z tym powrotem jest nie tak. Może to odpowietrzanie zbiornika a nie powrót puść dolne wyjście z regulatora do butelki lub karnistra i odpal zobacz przez chwilę czy będzie mniejsze ciśnienie i możliwość regulacjii.
Ewentualnie potrzebujesz zaworek zwrotny na powrót
Rzeźnik_z_Fordonu
Też mi coś wydawało, że może być problem z powrotem. Odłączenie powrotu i skierowanie do butelki to dobry plan:) a zaworek zwrotny zamontować w którym miejscu?? zaworek ma blokować w którą stronę?? dziękuję za szybką odpowiedź mam już plan na jutro:)
hatsan
Są różne powroty np. W niektórych autach nie idzie do baku tylko w przewód zasilania wiec zeby pompa nie tloczyla cisnienia do listwy wtryskowej i w powrot jednocześnie, pasowałoby założyć zaworek zwrotny na powrocie w kierunku baku
hatsan
CYTAT(Kriss SierraFan @ Tue, 07 Jun 2011 - 20:31) *
Chcę zakupić jakiś dobry i niedrogi regulator ciśnienia. Przeszukałem troszkę allegro i coś tam znalazłem: CNR, D1SPEC, TURBOWORKS. Ktoś ma jakieś sprawdzone?


Ja mam tomei "style" oczywiście chinol podróba ale działa dobrze i u wielu ludzi to chodzi więc można kupować.
Rzeźnik_z_Fordonu
Nie wytrzymałem i poszedłem dziś do garażu i podłączyłem powrót z regulatora do bańki tak jak poleciłeś i nie poleciała ani kropla i nadal nie było możliwości regulacji:/ wydaje mi się, że nie miałem wpiętego podciśnienia ale to chyba nie zaważyło nad wynikiem eksperymentu. ten regulator o którym piszesz dobrze się sprawuje przy turbo?
pszczelaszkov
Jeszcze raz, pokaz zdjecie regulatora i co gdzie wpiąłeś, bo się pogubilem lekko.
hatsan
Wykrec ten regulator na stół , wykręć króćce nawin teflon i skręć ale nie do samego końca. Miałem kiedyś przypadek że wkręcajac do końca krociec oparł się o ścianke wewnątrz regulatora i blokował przepływ. Najlepiej to odkręć najpierw śrubę regulacyjna na max do góry i dmuchnij powietrzem ze sprężarki najpierw w boczny i zobacz czy dolnym będzie wylatywac, potem możesz dmuchnac w dolny, może się membrana zawiesiła, skleila i potrzebuje większego ciśnienia żeby się odblokować.
Odnosnie mojego regulatora , tak dziala na doladowaniu i jest elegancko, moze 1:1 to to nie jest ale przy doladowaniu zwieksza cisnienie o wartosc doładowania. A i nie prowadz w dwóch tematach obok siebie tej samej konwersacji smile.gif
Rzeźnik_z_Fordonu
CYTAT(pszczelaszkov @ Sat, 06 Jun 2020 - 22:49) *
Jeszcze raz, pokaz zdjecie regulatora i co gdzie wpiąłeś, bo się pogubilem lekko.

Za chwilę wyślę linki do zdjęć. Opis był dokładny ale sam bym się nie połapał o co chodzi jakbym tego nie widziałtongue.gif
Rzeźnik_z_Fordonu
CYTAT(hatsan @ Sun, 07 Jun 2020 - 04:56) *
Wykrec ten regulator na stół , wykręć króćce nawin teflon i skręć ale nie do samego końca. Miałem kiedyś przypadek że wkręcajac do końca krociec oparł się o ścianke wewnątrz regulatora i blokował przepływ. Najlepiej to odkręć najpierw śrubę regulacyjna na max do góry i dmuchnij powietrzem ze sprężarki najpierw w boczny i zobacz czy dolnym będzie wylatywac, potem możesz dmuchnac w dolny, może się membrana zawiesiła, skleila i potrzebuje większego ciśnienia żeby się odblokować.
Odnosnie mojego regulatora , tak dziala na doladowaniu i jest elegancko, moze 1:1 to to nie jest ale przy doladowaniu zwieksza cisnienie o wartosc doładowania. A i nie prowadz w dwóch tematach obok siebie tej samej konwersacji smile.gif


za chwilę ruszam do garażu i postąpię zgodnie z Twoimi zaleceniami:) sprężarkę na szczęście niedawno kupiłem także mogę eksperymentować. dmuchnę w oba króćce i będę widział co się dzieje. Ten D1spec według producenta podbija ciśnienie 1:1 a u mnie na razie nie działa wcale xD dziekuję za porady i za chwilę idę działać i po powrocie dam znać czy coś z tego zaowocowało.
Rzeźnik_z_Fordonu
CYTAT(pszczelaszkov @ Sat, 06 Jun 2020 - 22:49) *
Jeszcze raz, pokaz zdjecie regulatora i co gdzie wpiąłeś, bo się pogubilem lekko.


https://zapodaj.net/f287f897aae76.jpg.html ogólny podgląd podłączenia.
https://zapodaj.net/9afe67a8fa60d.jpg.html wpięcie w fabryczny powrót paliwa przy ścianie grodziowej pod pompą.
https://zapodaj.net/48ff27923ca6a.jpg.html podłączenie regulatora przez adapter w miejscu fabrycznego regulatora
https://zapodaj.net/7f64b7608d021.jpg.html podłączenie regulatora przez adapter w miejscu fabrycznego regulatora tylko z drugiej strony
https://zapodaj.net/2886d2dc5e05b.jpg.html zasilanie listwy podłączone w miejscu fabrycznego zaślepionego (rozwierconego) powrotu paliwa
podłączałem też na odwrót czyli zasilanie do adaptera a powrót de regulatora ale to nic nie zmieniło. Próbowałem też na fabrycznej listwie przez adapter na początku listwy przy pomocy trójnika czyli zasilanie do trójnika i od niego do listwy i do regulatora i też nic nie pomogło.
Rzeźnik_z_Fordonu
,, A i nie prowadz w dwóch tematach obok siebie tej samej konwersacji'' Przepraszam odnośnie tego:p już się tak zniechęciłem, ze wkleiłem gdzie się dało tym bardziej, że daty konwersacji były już leciwe i nie wiedziałem czy ktoś się odezwie.
Rzeźnik_z_Fordonu
byłem w garażu i wyciągnąłem regulator, wykręciłem króćce dmuchałem powietrzem i kręciłem śrubą regulacyjną i nie reagował. obejrzałem dokładnie wejście i wyjście i wygląda na to, ze wyjście czyli powrót paliwa jest zapchany opiłkiem stalowym :/ jest na tyle duży, że nie przeleciał przez sitko przy zasilaniu więc już musiał tam być... :-( jutro zadzwonię do gościa z allegro i omówię warunki reklamacji bo auto mam unieruchomione więc zależy mi żeby dość szybko to rozwiązać :/
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.