![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Witam. Mam pewien problem i dumam co tu zrobic, poniewaz tyl stoi znacznie za wysoko.
Sprezyny sa zmienione na sportowe o dosc duzym obnizeniu, i kiedys wszystko bylo spoko kolo chowalo sie leciutko w blotnik, gleba byla dosc konkretna. Tylko ze po wywaleniu wszystkiego z tylu wstawieniu lekkich szyb auto stoi praktycznie tak wysoko jak na seryjnym zawieszeniu. Mysle jeszcze o lekkiej klapie wiec jeszcze go troszke odciazy. Od czego szukac sprezyny np od jakiegos e30 ? Czy np gdzies dorobic na zamowienie ? lub jesli ktos ma inne pomysly chetnie wyslucham ![]() -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Dwa słowa: zawieszenie gwintowane. Tak stoi E46 ważące mniej niż tonę na gwincie:
![]() -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
A co to za gwint ?
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Siakieś Koni sprzedawane w kartonikach BMW Motorsport.
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
a gdzie tkaie cos dostac do e36 ?
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
kazdy gwint spuscisz tak mocno, alledrogo chociazby. yoo
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: Pjaseczno ![]() |
http://allegro.pl/item1151143404_promocja_...gwintowane.html
można jeszcze spróbować ze sprężynami od e30 - podobno auto siada niżej, ale nie znam przelicznika |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Ja mam u siebie w e30 sprezyny robione na zamowienie i tez dają rade (tez nie było takiego obnizenia jak chcialem).
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 25 March 2008 ![]() |
Dobra Panowie, a jak z tym gwintem na tył zgrać amortyzator?
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Winowrocław ![]() |
Jak chcesz, to mam na sprzedanie sprężyny Hurricane G Power - 60, bardziej zglebionego E36 nie widziałem jak je założyłem do siebie.
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 25 March 2008 ![]() |
VTEC, co prawda nie ja zakładałem ten temat, ale czy masz jakieś fotki auta na tych sprężynach?
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Winowrocław ![]() |
Nie mam, tak szybko jak je założyłem, tak je zdjąłem, ja musze mieć auto chociaż troche uzytkowe, a na tym to nie dosc, ze beton, to jeszcze na ryby nie szło dojechać. Z przodu o ile pamiętam między nadkole a opone z trudem wkładałem palec wskazujący PO SKOSIE. Tył schowany w nadkolu.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: Pjaseczno ![]() |
Chodzi Ci o firmę ? Identyczne rozwiązanie robi weitec/eibach tylko jest 4x droższe.
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
User Dołączył: Thu, 26 August 2010 ![]() |
![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us To są zdjęcia BMW gościa, od którego odkupiłem sprężyny G-Power Hurricane. On je miał w bodajże 323. U mnie w 2.8 przód siadł minimalnie niżej, tył też. Zdjąłem to, bo na ryby nie szło dojechać. Jakby ktoś chciał to na sprzedanie mam te springi, w dziale sprzedam je wystawie. |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
User Dołączył: Wed, 07 November 2007 Skąd: Krk ![]() |
Ja mam u siebie w seryjnej wadze gwint Koniego. Przód jest ustawiony na drogę i tak aby na tor mógł wjechać. Tył jest na maksa do góry. Znajdź sobie foty z BMW Track day - srebrny sedan M-pakiet. Przy okazji zobaczysz jakie różnice w przechyłach do innych E36 328. Zawias bardzo polecam.
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Super User Dołączył: Sat, 03 February 2007 Skąd: Grudziądz/Gdańsk ![]() |
A jakie są Wasze wrażenia doświadczenia z gwintem FK (np takie: http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-b...1197761913.html ) MTS Technik ( http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-b...1205787176.html ) lub TA Technix ( takie cos: http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-b...1203695708.html ) ?? Cena identyczna, reszta też? Wszystko to samo tylko "metka" inna?
-------------------- Było M52TUB28
Jest OM 642, M62B44 |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Hwojtek, wiesz może jak zszedł do tak niskiej wagi? I skąd ma ten bodykit?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 07:20 |