Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Jak bardziej zglebic tyl w e36 ?
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
Wojtek
Witam. Mam pewien problem i dumam co tu zrobic, poniewaz tyl stoi znacznie za wysoko.
Sprezyny sa zmienione na sportowe o dosc duzym obnizeniu, i kiedys wszystko bylo spoko kolo chowalo sie leciutko w blotnik, gleba byla dosc konkretna.
Tylko ze po wywaleniu wszystkiego z tylu wstawieniu lekkich szyb auto stoi praktycznie tak wysoko jak na seryjnym zawieszeniu. Mysle jeszcze o lekkiej klapie wiec jeszcze go troszke odciazy.
Od czego szukac sprezyny np od jakiegos e30 ? Czy np gdzies dorobic na zamowienie ? lub jesli ktos ma inne pomysly chetnie wyslucham wink.gif
hwojtek
Dwa słowa: zawieszenie gwintowane. Tak stoi E46 ważące mniej niż tonę na gwincie:
Wojtek
A co to za gwint ?
hwojtek
Siakieś Koni sprzedawane w kartonikach BMW Motorsport.
Wojtek
a gdzie tkaie cos dostac do e36 ?
k64
kazdy gwint spuscisz tak mocno, alledrogo chociazby. yoo
G-Rad
http://allegro.pl/item1151143404_promocja_...gwintowane.html
można jeszcze spróbować ze sprężynami od e30 - podobno auto siada niżej, ale nie znam przelicznika
Misior
Ja mam u siebie w e30 sprezyny robione na zamowienie i tez dają rade (tez nie było takiego obnizenia jak chcialem).
wb78
Dobra Panowie, a jak z tym gwintem na tył zgrać amortyzator?
VTEC
Jak chcesz, to mam na sprzedanie sprężyny Hurricane G Power - 60, bardziej zglebionego E36 nie widziałem jak je założyłem do siebie.
wb78
VTEC, co prawda nie ja zakładałem ten temat, ale czy masz jakieś fotki auta na tych sprężynach?
VTEC
Nie mam, tak szybko jak je założyłem, tak je zdjąłem, ja musze mieć auto chociaż troche uzytkowe, a na tym to nie dosc, ze beton, to jeszcze na ryby nie szło dojechać. Z przodu o ile pamiętam między nadkole a opone z trudem wkładałem palec wskazujący PO SKOSIE. Tył schowany w nadkolu.
kremat0r
CYTAT


Co to za wynalazek ?
G-Rad
Chodzi Ci o firmę ? Identyczne rozwiązanie robi weitec/eibach tylko jest 4x droższe.
M3D


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

To są zdjęcia BMW gościa, od którego odkupiłem sprężyny G-Power Hurricane. On je miał w bodajże 323. U mnie w 2.8 przód siadł minimalnie niżej, tył też. Zdjąłem to, bo na ryby nie szło dojechać. Jakby ktoś chciał to na sprzedanie mam te springi, w dziale sprzedam je wystawie.
lato01
Ja mam u siebie w seryjnej wadze gwint Koniego. Przód jest ustawiony na drogę i tak aby na tor mógł wjechać. Tył jest na maksa do góry. Znajdź sobie foty z BMW Track day - srebrny sedan M-pakiet. Przy okazji zobaczysz jakie różnice w przechyłach do innych E36 328. Zawias bardzo polecam.
arek-lin
A jakie są Wasze wrażenia doświadczenia z gwintem FK (np takie: http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-b...1197761913.html ) MTS Technik ( http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-b...1205787176.html ) lub TA Technix ( takie cos: http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-b...1203695708.html ) ?? Cena identyczna, reszta też? Wszystko to samo tylko "metka" inna?
Kajman
Hwojtek, wiesz może jak zszedł do tak niskiej wagi? I skąd ma ten bodykit?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.