Wojtek
Thu, 22 Jul 2010 - 12:51
Witam. Mam pewien problem i dumam co tu zrobic, poniewaz tyl stoi znacznie za wysoko.
Sprezyny sa zmienione na sportowe o dosc duzym obnizeniu, i kiedys wszystko bylo spoko kolo chowalo sie leciutko w blotnik, gleba byla dosc konkretna.
Tylko ze po wywaleniu wszystkiego z tylu wstawieniu lekkich szyb auto stoi praktycznie tak wysoko jak na seryjnym zawieszeniu. Mysle jeszcze o lekkiej klapie wiec jeszcze go troszke odciazy.
Od czego szukac sprezyny np od jakiegos e30 ? Czy np gdzies dorobic na zamowienie ? lub jesli ktos ma inne pomysly chetnie wyslucham
hwojtek
Thu, 22 Jul 2010 - 12:53
Dwa słowa: zawieszenie gwintowane. Tak stoi E46 ważące mniej niż tonę na gwincie:
Wojtek
Thu, 22 Jul 2010 - 13:01
A co to za gwint ?
hwojtek
Thu, 22 Jul 2010 - 15:33
Siakieś Koni sprzedawane w kartonikach BMW Motorsport.
Wojtek
Thu, 22 Jul 2010 - 17:40
a gdzie tkaie cos dostac do e36 ?
k64
Thu, 22 Jul 2010 - 20:30
kazdy gwint spuscisz tak mocno, alledrogo chociazby. yoo
G-Rad
Thu, 29 Jul 2010 - 22:19
http://allegro.pl/item1151143404_promocja_...gwintowane.htmlmożna jeszcze spróbować ze sprężynami od e30 - podobno auto siada niżej, ale nie znam przelicznika
Misior
Sat, 31 Jul 2010 - 10:26
Ja mam u siebie w e30 sprezyny robione na zamowienie i tez dają rade (tez nie było takiego obnizenia jak chcialem).
wb78
Sat, 31 Jul 2010 - 12:18
Dobra Panowie, a jak z tym gwintem na tył zgrać amortyzator?
VTEC
Sat, 31 Jul 2010 - 12:57
Jak chcesz, to mam na sprzedanie sprężyny Hurricane G Power - 60, bardziej zglebionego E36 nie widziałem jak je założyłem do siebie.
wb78
Sat, 31 Jul 2010 - 22:16
VTEC, co prawda nie ja zakładałem ten temat, ale czy masz jakieś fotki auta na tych sprężynach?
VTEC
Sun, 01 Aug 2010 - 11:23
Nie mam, tak szybko jak je założyłem, tak je zdjąłem, ja musze mieć auto chociaż troche uzytkowe, a na tym to nie dosc, ze beton, to jeszcze na ryby nie szło dojechać. Z przodu o ile pamiętam między nadkole a opone z trudem wkładałem palec wskazujący PO SKOSIE. Tył schowany w nadkolu.
kremat0r
Sun, 01 Aug 2010 - 11:33
CYTAT
Co to za wynalazek ?
G-Rad
Mon, 02 Aug 2010 - 08:56
Chodzi Ci o firmę ? Identyczne rozwiązanie robi weitec/eibach tylko jest 4x droższe.
M3D
Sat, 28 Aug 2010 - 11:49
Uploaded with
ImageShack.usUploaded with
ImageShack.usTo są zdjęcia BMW gościa, od którego odkupiłem sprężyny G-Power Hurricane. On je miał w bodajże 323. U mnie w 2.8 przód siadł minimalnie niżej, tył też. Zdjąłem to, bo na ryby nie szło dojechać. Jakby ktoś chciał to na sprzedanie mam te springi, w dziale sprzedam je wystawie.
lato01
Tue, 31 Aug 2010 - 19:44
Ja mam u siebie w seryjnej wadze gwint Koniego. Przód jest ustawiony na drogę i tak aby na tor mógł wjechać. Tył jest na maksa do góry. Znajdź sobie foty z BMW Track day - srebrny sedan M-pakiet. Przy okazji zobaczysz jakie różnice w przechyłach do innych E36 328. Zawias bardzo polecam.
arek-lin
Wed, 01 Sep 2010 - 10:26
A jakie są Wasze wrażenia doświadczenia z gwintem FK (np takie:
http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-b...1197761913.html ) MTS Technik (
http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-b...1205787176.html ) lub TA Technix ( takie cos:
http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-b...1203695708.html ) ?? Cena identyczna, reszta też? Wszystko to samo tylko "metka" inna?
Kajman
Sat, 11 Sep 2010 - 11:06
Hwojtek, wiesz może jak zszedł do tak niskiej wagi? I skąd ma ten bodykit?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.