![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 13 September 2021 Skąd: Opole ![]() |
Witam mam A4 b6 1.8t avj została wrzucona turbina td04hl-19t od k64 i problem jest taki że nawet po normalnej dłuższej jeździe słychać jak płyn w turbinie się gotuję na ori turbo nic takiego nie było w dodatku węże są twarde więc zamontowałem dodatkowa pompę wody na wężu odprowadzającym płyn z turbo jako że na zasilaniu jest ok 5 cm z bloku do turbiny i problem nie występuje z tym że pompka musi chodzić co najmniej 10 min czy ktoś ma jakieś pomysły czy może pompa jest zbyt mało wydajna.?
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka ![]() |
Nie jest czasem turbo wyżej niż zbiorniczek wyrównawczy?
-------------------- #włoszczyzna
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Norma.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka ![]() |
Rozwinąłbyś wypowiedź?
-------------------- #włoszczyzna
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 13 September 2021 Skąd: Opole ![]() |
Nie turbo jest praktycznie w tym samym miejscu co stare przewody mają w środku średnicę fi 8 jedynie co się zmieniło to że wyjścia chłodzenia z turbiny są po bokach
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica ![]() |
Miałem to samo w AVJ na GT28RS, tyle że po nieco ostrzejszym poganianiu. Ten silnik z większym turbo generuje ogromne ilości ciepła, które przy wolnej jeździe w upalne dni nie ma gdzie się wydostać, po podniesieniu maski nie sposób się pochylić nad turbiną. Aż mi lakier popękał na masce.
Jak masz pompkę to bez problemu, ja nie miałem i nic szczególnego się nie działo, auto zrobiło 150kkm bez awarii silnika (pomijam turbo, czujnik wału czy osprzęt). -------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 13 September 2021 Skąd: Opole ![]() |
Dzięki za informację to chyba tylko wstawię jąkas pompę o większym przepływie bo nie chce żeby czasami Olej się przypalił jak płyn wygotuje
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Część aut gotuje płyn w turbo po zgaszeniu i nic złego się nie dzieje, jeżdżą i żyją.
Odnośnie oleju to nic mu nie grozi, wtedy ani turbo nie wydziela ciepła, ani oleju wiele w nim nie ma, bo spływ jest grawitacyjny przecież. Turbo oddaje ciepło i po prostu rozchodzi się to na dolot/płyn chłodzący/przewody. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 13 June 2010 ![]() |
Miał ktoś z Was sytuacje że ubywał płyn przez turbo? Chodzi mi dokładnie o GTB2056VL z Volvo. Na dwóch różnych autach w identycznej konfiguracji miałem ten problem. Było szukanie wycieków z płynem UV które nic nie pokazały. Profilaktyczne remonty głowic. Przy konkretnym bucie zawsze robił się ubytek.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 27 January 2010 Skąd: Częstochowa ![]() |
Miał ktoś z Was sytuacje że ubywał płyn przez turbo? Chodzi mi dokładnie o GTB2056VL z Volvo. Na dwóch różnych autach w identycznej konfiguracji miałem ten problem. Było szukanie wycieków z płynem UV które nic nie pokazały. Profilaktyczne remonty głowic. Przy konkretnym bucie zawsze robił się ubytek. Miałem dwa lub trzy przypadki mikropęknięć bloku i uszkodzonych tulei w silnikach d5 -------------------- RRS SDV6, Tesla M3LR, Tesla S 100D, Lexus GX460 offroad
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 13 June 2010 ![]() |
Miałem dwa lub trzy przypadki mikropęknięć bloku i uszkodzonych tulei w silnikach d5 Akurat wszystkie GTB2056VL z volvo siedziało w poczciwych 1.9 TDI AFN. Budy to były audi a6 c5 i A8 D2. Zastanawiam się czy turbo samo w sobie może powodować ubytek płynu chłodzącego. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 02:09 |