![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
Siema,
Jakiś czas temu wrzuciłem na forum temat z pytaniem jak wyciągnąć z BAMa 400+ HP z wczesnym spoolem. Temat się potoczył a ja wrzucam opis auta. Ale od początku i zgodnie z regulaminem: MODEL: Vw GOLF MK4 4motion Modyfikacje Silnik: Swapowany z 2.8VR6 na 1.8T BAM z Audi TT Modyfikacje głowicy: Ręczna likwidacja ostrych kantów, garbów i pozostałości po odlewie. Modyfikacje bloku: Kuta korba ZRP, nowe panewki, nowe pierścienie, odprężone tłoki Układ dolotowy: FMIC 550x230x65 ze stożkiem K&N'a na orurowaniu 63mm Układ wydechowy: Turbo A45 AMG, Kolektor custom baran pod TwinScroll by SynCar, pełny custom układ z kwasu 3" by SynCar na 1 custom tłumiku końcowym pod zderzak R32. Układ wtryskowy: Bosch 630ccm zasilany z pompy Bosch 044 Elektronika: Stock ECU + turbo timer chińczyk + wskaźniki DEPO RACING Układ chłodzenia: stock + chłodnica oleju 19 rzędów + podstawka mocal z termostatem Układ napędowy: Swap skrzyni z Golfowskiej 2.8 VR6 na 1.8T BAM'owską [nie znam kodów] Zawieszenie: Gwint AP Sportfahrwerke BODY KIT: OEM VW GOLf MK4 R32 PODZIĘKOWANIA: dla Synka i pozostałych chłopaków z SynCar'u. Synek ojcem chrzestnym projektu i wykonawca wszystkich modyfikacji. W dniu kupna, 2015r: ![]() Jakaś tam zmiana bodykit'u: ![]() Później jakieś wizualne zmiany np koło 19", jeszcze wtedy nie myślałem o mocy i szybkości: ![]() Były "różne" spotkania ![]() ![]() Potem był montaż gwintu: ![]() Kolejnie wycięcie katów bo wcześniej zakupiłem Millteka pod R32 ale nie brzmiał jeszcze jak chciałem: Kliknij i obczaj film No i nadszedł dzień pewnego zlotu, auto wypicowane: ![]() Równolegle braciak robił, z polecenia na forum golfa. naprawę sterownika ECU i program w SynCar u Synka i wtedy poznałem ten warsztat. Po zlocie i teście głośności takie rzeczy: ![]() Panewki z lewej, te czarne, nie były oryginalne. Ktoś tam już kiedyś był i założył zamienniki i sprzedał auto. Przy dobieraniu się do panewek brakującym puzzlem okazała się spawana kiedyś miska olejowa. Wtedy już historia była oczywista: rozpruta micha, przyłapane panewki i wał, druciarstwo i sprzedaż. No ale takie życie... Pamiętny pomiar z wynikiem 121dB: ![]() Po swapie na 1.8T od razu na dzień dobry została zrobiona hybryda K04, był wówczas plan na 280KM: ![]() Swapowanie: ![]() Do hybrydy K04 od razu duży FMIC, wymiary jak wyżej w opisie: ![]() Odbiór po swapie i modyfikacjach: Zdj do poprawki Po dotarciu silnika po swapie do strojenia na 280KM nigdy nie doszło, stwierdziłem że ide od razu po 400+KM W międzyczasie lekkie sportowe koło: ![]() Na ATS'y założyłem nowe opony Eagle F1 Assymetric3: ![]() Turbo z 7R, które miało wjeżdżać gdyby nie wypaliło założenia A45 AMG, było 70% szans że wjedzie właśnie ta turbina: ![]() Zbierałem graty do 400+: ![]() Udało się rozwiązać zagadkę akcji serwisowych na turbiny AMG i za śmieszne pieniądze kupić nową suszarę w ostatniej rewizji, która już nie cierpi na żadne problemy [rzekomo] a tutaj jej przymiarka: ![]() Dwutarczowe sprzęgło custom: Zdj do poprawki Custom kolektor + custom DP 3" oczywiście w bandażach: Zdj do poprawki Wyspawany wydech: Zdj do poprawki O milionie rzeczy pewnie zapomniałem.... Auto aktualnie jeździ w trybie "awaryjnym" gdzie doładowanie to całe 0,3 Bara ![]() latam sobie spokojnie, wbijam kilometry a silnik i sprzęgło się układa. Strojenie w przeciągu tygodnia może dwóch, zależne jak Synek będzie czasowo wydolny bo roboty mają ogrom. Targetem było, pozwolę sobie przypomnieć, 400+ koni ze spoolem w okolicach 3500RPM. Czy się udało? Sprawdzimy już niedługo, będzie wykres, film itp itd. Co mi się przypomni to jeszcze wrzucę... Część fotek z FB więc mogą nie być widoczne, poprawię je tylko dajcie cynk, które. Miłego wieczoru, pozdr! Dany -------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
kto robil poprzednia hybryde k0? widze jeden spawa nowego ssania tylko ... grubo
![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
Spokojnie K, to że widać jeden nie oznacza że tylko jeden był
![]() Taka fota akurat ![]() ![]() -------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Spokojnie K, to że widać jeden nie oznacza że tylko jeden był ![]() Taka fota akurat ![]() ![]() spoko, tak wyglada a poprostu chcialem sie do****c bo po piwie ![]() turbo z mietka to bardzo dobra opcja, 400 obrabia i bardzo fajnie wstaje, dobry wybor -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 25 January 2015 Skąd: Żyrardów ![]() |
Odbiór po swapie i modyfikacjach:
Zdj do poprawki Dwutarczowe sprzęgło custom: Zdj do poprawki Custom kolektor + custom DP 3" oczywiście w bandażach: Zdj do poprawki Wyspawany wydech: Zdj do poprawki ciekawe co to z tego będzie |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
Kolektor i DP
![]() Wyspawany wydech : ![]() Dwutarczowe sprzęgło: ![]() -------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
Aaaa widziałem Cię ostatnio w Łukowie na trasie na Siedlce. Czarną 80 w Avancie stałem przed Tobą, chciałem Cię podjudzić ale nic nie podkrecałeś. Stalismy razem przed przejazdem kolejowym to aż zgasiłem silnik bo myslałem że coś mi sie sypie a to u Ciebie skrzynia na wolnych grzechocze.
Też się łasiłem na takie turbo ale u mnie i tak korby by nie dały rady wiec pewnie bedzie słabsze ale wyniku jestem ciekaw. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
chciałem Cię podjudzić ale nic nie podkrecałeś. Nie da rady, auto skręcone żeby nie pałować. oddał bym walkowerem ![]() aż zgasiłem silnik bo myslałem że coś mi sie sypie a to u Ciebie skrzynia na wolnych grzechocze. To sprzęgło ![]() ![]() -------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
Tak to sprzeglo tak pracuje i skrzynia na nim. Mam tak samo.
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
Tak to sprzeglo tak pracuje i skrzynia na nim. Mam tak samo. Też biegi wchodzą u Cb z lekkim oporem? 1 i 2 bieg zwłaszcza, reszta już lajtowo. -------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
User Dołączył: Wed, 10 April 2013 ![]() |
jestem ciekaw jak będzie to wstawać no i jaki będzie wynik
![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
Nie biegi wchodzą normalnie. Patrzyles luz walka sprzeglowego skrzyni ?
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
Nie da rady, auto skręcone żeby nie pałować. oddał bym walkowerem ![]() To sprzęgło ![]() ![]() Czyli jednak ucho mam dobre a w tylnej szybie nie za wiele widzialem bo uje..... odkad wycieraczke zdjolem. Przelotem byles czy czesciej w okolicach goscisz? |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
Latam z okolic Radzynia do Warszawy gdzie pracuje.
RasPL skrzynia była umyta, przeglądana z wymianą oleju przed montażem do auta. Było wsio OK Karl904 silnik ma kute korby, teraz ograniczeniem są tłoki które przy dojściu do okolic 600KM by odmówiły współpracy. Chcielibyśmy żeby turbo zrobiło z 430 koni i 550 niuta ale to bardzo nieśmiała i wątpliwa nadzieja. Na bank chcemy przełamać 400KM i w miarę wcześnie obudzić turbo jak na tą moc. Czy się uda, cholera wie... -------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
wiesz dobrze, że do 600 to jeszcze daleka droga, a na obecny plan to ograniczeń nie masz w tym momencie...
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 November 2007 Skąd: Koszalin ![]() |
Siema fajny projekt
![]() Udało się rozwiązać zagadkę akcji serwisowych na turbiny AMG i za śmieszne pieniądze kupić nową suszarę w ostatniej rewizji, która już nie cierpi na żadne problemy [rzekomo] a tutaj jej przymiarka: Podzielisz się wiedzą o co chodziło i czego unikać szukając takiej suszarki? -------------------- Who Dares Wins
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
wiesz dobrze, że do 600 to jeszcze daleka droga, a na obecny plan to ograniczeń nie masz w tym momencie... Oczywiście że daleka. I po 600 już nie wyciągam ręki. Grunt właśnie że obecny setup mechanicznie jest z każdej strony "z zapasem" i nic nie ma prawa się stać. Akcje serwisowe na turbo AMG dotyczyły smarowania. Problemy z przewodami, uszczelnieniami, turbo często zaczynało piszczec i przestawalo ładować ciśnienie, zdarzały się nieszczelności na przewodach olejowych i turbo zalewal olej który się wypalal. Takich akcji było prawdopodobnie 7 z tego co udało mi się ustalić na zagranicznych forach. Szukając takiej turbiny trzeba szukać najnowszych wersji od MB, są to wersję AMG BLACK, ma czarną tabliczkę znamionowa z wyraźnym znakiem AMG. No i trzeba ustalić żeby turbina była jak najmłodsza. Najnowsze wersje są wolne od wad rzekomo. Te turbo występowało też w BMW którymś i można próbować ja tam namierzyć jeśli ktoś zna się na BMW. -------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
No to kiedy pokazesz kreski skoro wszystko gotowe
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
może za 2 tyg.
Teraz byłem tydzień w delegacji na Węgrzech więc auto stało. Ten najbliższy tydzień nim pojezdze jeszcze to trochę kilometrów wpadnie i odprowadze go potem na strojenie. No i zobaczymy co ten cały upgrade jest warty. -------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin ![]() |
Te Ats-y kupiłeś w 18 czy 19"?
Szukam takich w 19- gdzie zamawiałeś? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 14:39 |