![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
Poniżej opis mojego fiacika, auto kiedyś było seryjnym Fiatem Coupe 20V N/A, ale przez te latka ze mną trochę się pozmieniało czyli modyfikacje wolnossaka, swap na VT, modyfikacje VT itd. a aktualnie wygląda to tak:
MARKA: Fiat MODEL: Coupe 20V Turbo Modyfikacje: Silnik: Oczekuje na zmiany, puki co seryjny Układ dolotowy: -> Filtr FUJITA LONG 3" -> filtr-turbo - 3" rura aluminiowa + łączniki FMIC.pl -> Turbo - IC - 2" lula aruminiowa spawana + łączniki FMIC.pl -> IC - przepustnica - 2,5" aluminium spawane + łączniki FMIC.pl -> Blow off HKS style (ale przynajmniej trzyma ciśnienie, a oryginalne tłoczkowe popuszczały) -> IC FMIC.pl 180mm wys. spawanie by Funo (FAT - Funo Auto Tuning) na przyszłość większy IC Układ wydechowy: -> Kolektor z kwasówki równoodległościowy (będzie zmieniany) -> DP 3" -> Wydech 3" na 2-ch tłumikach przelotowych RM Motors zakończony 2-ma końcówkami Buzzer 101mm by Funo (FAT - Funo Auto Tuning) TURBO: -> Garrett 743347-5003S czyli GT2871r TRIM 48 A/R 0.60 i a/r wydechu 0.64 Układ wtryskowy: -> Wtryskiwacze 440cc zielone BOSCH -> Pompka Walbro GSS431 Elektronika: -> Seryjny komp + chip pod GT2871r by Merror -> Ecumaster DET3 jako kontroler EBC i uruchamia pierwszy bieg wentylatora chłodnicy + strojenie by Merror Układ chłodzenia: -> Dedykowana aluminiowa chłodnica wody Valeo do 20VT -> Chłodnica oleju Mocal 13rzędów (do wymiany na większą) Układ napędowy: -> Seryjna skrzynia 5b 20VT + viscoDrive (35% "szpera") -> Sprzęgło z AR GTA (ale i tak do wymiany na helixa) Układ hamulcowy: -> Przód: wentylowane tarcze 305mm + 4-ro tłoczkowe zaciski BREMBO -> Tył: tarcze 240mm + jednotłoczkowe zaciski lucas -> Przewody hamulcowe w stalowym oplocie Zawieszenie: -> Sprężyny Vogtland -35mm -> Tylne amortyzatory Bilstein B6 -> Przednie amortyzatory seria -> Rozpórka przednia górna SPARCO -> Rozpórka dolna środkowa (za tylnymi fotelemi) UltraRacing -> Tylny stabilizator Whiteline Koła: -> Felgi Toora 17" ze Stilo Schumacher - tzw. Skorpiony -> Opony przód Federal 595 R-SR 215/40R17 -> Opony tył Toyo T1R 215/40R17 -> Dystanse Sparco 16mm na stronę BODY KIT: -> Przedni zderzak Modena by AutoDS -> Progi LE by MutoDS -> Maska z laminatu + wlot by AutoDS -> Dokładka tylnego zderzaka modena przerobiona + dyfuzor home made. -> Lampy przednie, kielich lamp tylnych, mocowania lusterek w hydrografice (Carbon) -> Tylne lampy LED HELLA Wnętrze: -> Fotele RECARO (Lancja Delta) wszystko obszyte żółtą i czarną skórą. -> Nakładki na pedały MOMO Atomik -> Gałka MOMO Nero -> Zegary AutoGauge SM Peak (Ciśnienie, tewmp oleju i boost) w słupku + EGT w fabrycznych zegarach. -> Elementy w hydrografice (Carbon) AKTUALNA MOC od 31.10.2013r: Mapa 1 - 336KM@6042rpm i 463Nm@4313rpm Mapa 2 - 336KM@6670rpm i 372Nm@5828rpm ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Calkiem sympatyczny fiat. Dosyć ostre zejście z w tym kolektorze wydechowym jest zrobione.
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Fajny projekt, znajomego seria 20VT juz przyjemnie jeździ, a co dopiero Twoja;-)
GT28 to seryjna suszarka? Na jakie osiagi się przekłada taka moc w mocnym FWD, Szpera z 20VT? |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 November 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Fajny projekt, znajomego seria 20VT juz przyjemnie jeździ, a co dopiero Twoja;-) GT28 to seryjna suszarka? Na jakie osiagi się przekłada taka moc w mocnym FWD, Szpera z 20VT? Gt28 to nie jest seryjne turbo..... osiagi oscyluja w ok. 5s do paki i 16 do 200.. Ja jak mialem 369 kuni to 200 bylo w ok. 14,8-15,2 w zalezności od startu... pablo a czemu tylko tyle mocy wyszło na tej spreżarce?nie chciales wiecej? |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
Seryjnie w 20VT była montowana turbinka garrett TB2810 czyli mała pchełka
![]() To jest najmniejsze GT2871r czyli trim 48 i dupa z a/r 0.64 i wg. garretta starcza do 400KM. Moc jest taka a nie inna bo sprzęgło jest z AR GTA, za mały cooler i tutaj największym problemem okazał się kolektor wydechowy, przez którego turbo nie wstaje tak jak powinno, a seryjna sprężarka fajnie wstawała. Jakiś tydzień/dwa przed moim strojone było inne 20VT na tej suszarce i tam turbo szybciej wstaje bo pełne doładowanie osiąga już przy 3800rpm a nie 4200 jak tutaj. Na przyszły sezon trzeba ogrnąć kolektor, sprzęgło i cooler i to wystroić jeszcze raz to się zobaczy co z tego będzie, ale to i tak pewnie na koniec, bo jak na razie to trzeba pojeździć tym co jest bo moment mi się podoba bardzo ![]() -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Białystok reprezentant ![]() |
dość fajnie wszystko wygląda takie mini ferrari modena z tymi zderzakami
![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
Felga taka jaka jest będzie i mi bardzo leży
![]() -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Czy to w środku to rozpórka, to przed siedzeniami? Coś to daje w tym aucie?
-------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
tak, to rozpórka, FC jeżeli chodzi o sztywność nadwozia to idealne nie jest, a ta rozpórka zapobiega nadmiernym skrętom nadwozia
-------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Fajne, szkoda że nie czerwone, wtedy naprawdę było by Ferrari
![]() -------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Fajna fura ale potencjal ma zdaje się sporo większy, prawda?
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
Potencjał jest zależny od budżetu bo można zrobić 500KM tak jak ma Damag, ale tu trzeba dołożyć jeszcze 3razy tyle ile ja zainwestowałem
![]() Małymi kroczkami i do przodu ale i tak 336 z 147KM zrobione ![]() Czasem też lepsza mniejsza moc, ale moc przenoszona w pełni na asfalt niż ładna kreska ale nieprzeniesiona w pełni. -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Super User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: Gorzów Wlkp. ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
no ale w tym aucie bo najpierw było wolnossące 147KM sukcesywnie modzone aż okręciło panewę więc był swap i dalsze zabawy, ale komu jak komu ale Tobie nie muszę tego mówić bo sam wszystko na własne oczy widziałeś
![]() -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
auto czeka na wiosnę w garażu, ale zbieranie zabawek rozpoczęte na nowo
![]() na pierwszy rzut - silikonowe przewody układu chłodzenia ![]() ![]() -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
User Dołączył: Wed, 04 July 2012 ![]() |
Mozna wiedzieć ile taka przyjemność kosztuje?
![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
załatwiam mi je znajomy z Wiednia i wyszło 120€ za same węże
-------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
kolejne graty do żółtka
Dojechała paczuszka z UK ![]() HELIX ![]() byle do wiosny ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
kolejne graty do żółtka Dojechała paczuszka z UK ![]() HELIX ![]() byle do wiosny ![]() ładne sprzęgło - tylko czy aby nie za słabe? wg. katalogu do 381 Nm. -------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 08:49 |