![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Mitsubishi Lancer Evolution GSR GT 500
Wnetrze: Pelna elektryka Klimatyzacja automatyczna Bi-xenon Pasy Sparco 3" FIA Navi Alpine z ekranem dotykowym Flokowana deska Silnik: ECU MASTER BLACK - 2 mapy, 2 ALS Blok i wał obrobiony przez braci K., złożony przez Przemka. Tuleje cylindrów Darton Slavees Korbowody Manley I-beam Turbo Tuff śruby ARP Kute tłoki Manley Nowe wszystkie panewki Nowe wszystkie uszczelki Głowica uszczelniona, nowe zawory wydechowe, nowe uszczelniacze, wyregulowane zawory. Wałki tajne ![]() Sprężyny zaworowe Cosworth high rpm ARP gdzie się tylko dało: w głowicy, stopach wałków, śruby główne silnika zmienione na szpilki. Turbo Garrett GTX3071R + custom dolot Wtryski Injector Dynamic 1050cc Pompa paliwa DeatschWerks DW300C Szyna paliwowa cosworth + złączki i przewody w oplocie fragola Kompletny dolot + cale orurowanie Intercoolera HKS Intercooler Mishimoto Filtr powietrz 4" ITG Zawór DV Tial Kolektor wydechowy rownoodleglosciowy MG Motorsport owiniety tasma termiczną Down pipe AMS 3" Test pipe Scorpion 3" Srodkowy i koncowy 3" MG Motorsport z koncowka w ceramice Chłodnice oleju mishimoto Turbo timer HKS Centralka Defi + zegary Defi - egt, olej, doladowanie, cisnienie paliwa. Gumy silnika Powerflex Zawias: HKS HIPERMAX III Rozporka Cusco przod kielichow Rozporka Cusco przedo wachaczy Rozporka Cusco kielichow z tylu Rozporka Cusco plyty podłogowej Długie szpilki ARP Dystanse 13mm Śruby kół Mishimoto. Laczniki stabilizatora whiteline. Tuleje dyferencjalu Ralliart. Hamulce: Przod komplet STOPTECH 355mm 6 tloczkowe zaciski Tyl komplet STOPTECH 345mm 4 tloczkowe zaciski Klocki Hawk HP+ przod i tyl Felgi: OZ ultraleggera 18X9 + 255/35/18 Nankanag AR-1 Kevlarowa oslona pod silnik Wzmocnione sworznie centralnego dyferencjalu. Blotniki przod carbonowe seibon, canards rexspeeed Duzo dodatkow typu: galka zmiany biegow ralliart, dzwignia recznego ralliart, oklejenia carbon slupkow dzwi i lusterek. 1 ![]() 2 ![]() 3 ![]() 4 ![]() 5 ![]() 6 ![]() 7 ![]() 8 ![]() 9 ![]() 10 ![]() 11 ![]() -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
M3 zostało u Ciebie czy to tylko stare zdjęcie z dp?
Ładne to evo:) -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
M3 poszlo do lodzi, a garaz dla mnie przewiduje tylko I miejsce.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Fajny setup na miasto
![]() Może w weekend też wrzucę opis swojego street wariata ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Tez masz ciekawy setup
![]() Musze zrobic jakas aktualna sesje postaram sie w weekend ![]() -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
i jak tam te fotki auta ?
-------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Na przyszly weekend bo jeszzce jeden detal do ogarniecia.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 November 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Pytanie:
Czemu wydech z kilu różnych miejsc? Nie dało się zrobić w jednym miejscu? Aż taka technologia w tym DP, że musiał być AMS? Nie atakuje, po prostu zastanawiam się z czego o wynika. Błotniki robią robotę. Ciekawe co ubezpieczyciel na wymianę takiego błotnika w razie przygody (odpukać) ![]() -------------------- ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Bo wszystko pasuje p&p, dp to odlew - widac na zdjeciach w I poscie.
Jak to co, kupuje nowe i przedstawiam mu fv. -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 November 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Bardziej chodziło mi o to czemu nie cały wydech z MG.
A co do błotników to był półżart ![]() -------------------- ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Pewnie musial bym wtedy dostarczyc auto na pasowanie wszystkiego a tak obylo sie bez tego
![]() -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
kurde wygląda nieźle naprawdę !
-------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Piękna EVOX wszystko współgra choć wydaje mi sie że fele które bardzo pasują do charakteru auta mogły być troche szersze
![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 19 June 2011 Skąd: Krakow ![]() |
Bardzo ładny projekcik. Czekamy na kolejny stage.
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Dzieki, mam nadzieje ze przez zime uda sie zamontowac turbo i na wiosne bedzie sie mozna pochwalic jakims konkretnym wykresem.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Juz wisi
![]() -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 03 August 2009 ![]() |
A jak byś porównał swoją byłą emkę z EVO? Wiem, że miałeś mocno pomodzoną M, więc mnie to ciekawi.
Głównie chodzi o odczucia z osiągów plus fun z jazdy:) |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
To calkiem inne auta, bmw do kiedy bylo w miare cywilne nie bylo mega szybkie i kapke ciezkie.
Po modach jezdzilo mi sie tym autem perfekcyjne, boki kiedy i jak chcialem, kontrola auta w poslizgu mega - generalnie fun mega. Do tego dzwiek 6 przepustnic na 8k rpm tez robil swoje. Tylko minus byl taki ze po tych modach, pojezdzic mozna bylo tylko po jakis zawodach lotniskach itd. W bmw np jak posadzilem kogos na miejscu pasazera i przewiozlem to albo sie zapierali o co sie dalo, albo prosili po ruszeniu zeby juz sie zatrzymac zalezy jakie kto mial jaja ![]() Genralnie jak przewiozlem kumatego kolege to pozniej napisal na lokalnym forum ze ciezko mu to opisac i samemu trzeba przezyc ![]() Auto caly czas szlo bokiem darlo jape jak wscielke, jak przyjechal pierwsza osoba ogladac, to po dodaniu gazu moglismy wracac do domu bo auto bylo sprzedane. Evo to auto do jazdy na czas, nie chce isc bokiem, nie da sie kopac ze sprzegla. Auto jest o wiele szybsze od bmw w kazdych warunkach. Wystartowanie bmka to byla walka o trakcje do konca 2 biegu. Tu nie zaleznie od warunkow drogi, auto mozna powiedziec startuje tak samo. Jest mega stabilne bardzo przewidywalne. Np jak latam po zaluzu - trasa gmsp taka winkiel lewo prawo lewo prawo i tak w kolko. Bmw musial bym przeleciec to bokami. Evo daje sie tak kontrolowac ze ustawia sie w kazdym zakrecie jak chce, na wyjsciu jest o wiele wieksza predkosc bo za kazdym razem wychodze na pelnej piz... -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Nie moge zedytowac I posta. Wiec dopisze tu.
Przy okazji wymiany turbo, kolektor zostal owiniety bandazem. Zamontowana zostala nowa pompa paliwa DW65c 265l/h Gumy do silnika powerflex, do dyfra ralliart. Zostaje jeszcze zamontowac walki i stroic ale narazie nie ma kasy. -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
JAk chcesz coś dodawać wysyłasz pw całęgo zedytowanego 1 postu. a auto mega
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 05:54 |