![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Przedstawiam kolejny projekt przy którym pracowalismy troche
![]() Wszystkie częśći pochodzą z naszej oferty , kpl turbo zestaw http://turbobmw.eu http://performance.k64.pl . i miesiąc spawania, skręcania, owijania i zabawy. Moc po modyfikacjach 416KM 1 bar. Wykres dokleje jak Lukasz mi go podesle ![]() Motorownia -blok m50b25 (żeliwny) bosh .402 -standardowe odprezenie - przekladka -Stopień sprężania po modyfikacjach: 8,5:1 ~ -Głowica splanowana o odpowiednia wartość. -spływ oleju w obudowie rozrzadu. (skręcany) Turbina: Replika Gt35.30 .63 dupka. up 500KM. hybryda k64 . http://performance.k64.pl/gt35-gt3530-63ar-p-31.html Układ dolotowy: - cały dolot nierdzewka 3" - złączki silikonowe jak zwykle reszta spawana. - intercooler z rdzeniem 600x300 z wyjściami 3" - przeplwyka wywalona oczywiscie. - odma odłączona z układu - wypuszczona w atmosfere - usunięty filtr węglowy - Blow Off greedyy - kolektor ssący seria . Układ wydechowy: - kolektor wydechowy TOP nierdzewka twinscrool - tak mi wygodniej spawac. - zawór wastegate 60mm + scrimmer pipe przed chlodnica - downpipe nierdzewka 3" - przelot : 3cale - tłumik końcowy przelot 3" przechodzacy na 4 koncowki - tłumik srodkowy: BRAK - 1 x lacznik elastyczny 3" - wydech podzielony na 3 sekcje, łączone flanszami. Układ wtryskowy - paliwa : - wtryski 630cc deka siemens ( - regulator cisnienia paliwa OEM. - zew 044 replika w bagazniku. + przelotowa, zew sportowy bak itd. Elektronika - det3 z mapem. - brak sond, brak przeplywki, - serjny DME bosh, - fuel implant. Układ chłodzenia: - chlodnica TD - termostat m50 nieco przerobiony - wentylator elektr. Układ napędowy: - sprzęgło dwutarcz k64. 1000KM - skrzynia zf - konwersja na 5x120 itd BODY KIT zawiecha itd. / robota wlasciciela. - gwint przod i tyl - felgi rozne w zaleznosci od natchnienia kierownika. fotos medias Najpierw na gotowo to tak: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() a teraz zdjęcia z prac w kolejce ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() p.s. ladna? pozdr k64 -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 09 August 2007 Skąd: Bukowno ![]() |
ta pękająca odma to tak specjalnie, dla smaczku
![]() -------------------- Automotive Photography by yez - FB/@fotoyez
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
co jest pięknego w tej budzie? nic tam się kupy nie trzyma. Prawe tylne nadkole łata na łacie.. Nad estetyką jeszcze musisz troche popracować ale widać drobne postępy
![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Olsztyn ![]() |
Ze spoinami nic nie robisz?
-------------------- Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm. Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne.... |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 09 February 2014 Skąd: Pabianice ![]() |
Wąż zasilający turbo w olej taki zostaje? W sklepie z hydrauliką mówili, że nie wytrzymuje on długotrwałej pracy w temperaturze ponad 100 *C i zaczyna się rozpuszczać od środka. Słyszał ktoś coś podobnego? Przewody teflonowe w oplocie są z 5 razy droższe.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Sat, 06 September 2014 Skąd: Siedlce ![]() |
tez to slyszalem, mialem podobnie zrobiony gumowy, ale zaczal pekac z zewnatrz na zagieciach w dosc szybkim czasie. Mysle ze taki krotki przewod warto zrobic z dobrej jakosci materialu chyba nie musze mowic co sie stanie jak pusci i poleci na czerwony kolektor
![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
Wąż zasilający turbo w olej taki zostaje? W sklepie z hydrauliką mówili, że nie wytrzymuje on długotrwałej pracy w temperaturze ponad 100 *C i zaczyna się rozpuszczać od środka. Słyszał ktoś coś podobnego? Przewody teflonowe w oplocie są z 5 razy droższe. wytrzymuje dokładnie to 100 stopni ciągłego i chwilowo 120. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 09 February 2014 Skąd: Pabianice ![]() |
Czyli nie nadaje się ten materiał do zastosowania przy oleju silnikowym.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin ![]() |
Dokładnie, przy dłuższej pracy w takiej temperaturze ten przewód się rozwarstwia.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
to nie sa zwykle przewody. Zakladalem je juz dziesiąt razy i nic sie z tym nie dzieje .
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
twierdzisz że zaginasz czasoprzestrzeń i to co widać na przewodach to nie jest to co widać?
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Super User Dołączył: Thu, 28 April 2016 ![]() |
Hz10 - twierdzisz że przez 10 czy ile lat od kiedy K64 opisuje tu projekty każdy przewód jaki zamontował strzelił?? Ja nie słyszałem o takiej usterce - a jeśli by była to wszyscy wiemy że byłaby spektakularna i ktoś by się pochwalił, a na pewno nadmienił
![]() Jeśli to przewód do hydrauliki siłowej to spokojnie wytrzyma. W koparkach pracują w temperaturach wysokich i dużo wyższych ciśnieniach i nie strzelają co miesiąc. Więc i tutaj popracuje. Takie moje zdanie. A że kiedyś strzeli - nie ma rzeczy niezniszczalnych. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
co do przewodu się zgodzę - użyłem takiego w jednym aucie co prawda n/a i bardzo krótki prosty odcinek i od 2 lat spokojnie jeździ, nie widać po nim żadnego zmęczenia.
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
nic sie nie dzieje z tymi przewodami , napisze to raz jeszcze. Skoro te przewody uzywane sa caly czas i zaden nie stwierdza nic powaznego tzn ze jest ok prawda? Jak mozecie poznac po zdjeciu kto je robi i z czego jest wykonany? Ja sie na tym nie znam ale od paru lat zlecam robienie takich przewodow u gosci co klepią tego jeszcze więcej do wózków, koparek itd U Zony ten przewod ma 3 lata , nic nie widac problematycznego.
hz10 - rozlecial ci sie taki przewod? miales taki przypadek? czy lubisz teorie ![]() wlasciciel podeslal film https://www.youtube.com/watch?v=1d5mroSwok0 poki co przewod zyje. ![]() pozdro ! k64 ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
przyjrzyj sie jeszcze raz na swoje zdjęcia, bo widze że sam nie wiesz co zakładasz do wozów...
3 lata powiadasz, fajna miara dla wytrzymałości ![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 ![]() |
Ty no nie wytrzymam.. zrozum, koleś zarabia na chleb z robienia aut, widać głodny nie chodzi więc pewnie coś wie na ten temat. to że zrobił dziesiątki aut turbo i mówi że TE konkretnie TE jego przewody a nie podobne do tych tylko TE są wytrzymałe i działają to znaczy że są wytrzymałe i działają. Gdzie jest mod?
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
TE zluzuj troche, bo zaraz tobie jakiś przewód strzeli
![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
Ty no nie wytrzymam.. zrozum, koleś zarabia na chleb z robienia aut, widać głodny nie chodzi więc pewnie coś wie na ten temat. to że zrobił dziesiątki aut turbo i mówi że TE konkretnie TE jego przewody a nie podobne do tych tylko TE są wytrzymałe i działają to znaczy że są wytrzymałe i działają. Gdzie jest mod? te które, te? następny ślepiec. poza tym ogarnij sie bo ja nigdzie nie napisałem że nie wytrzymują tylko jaką temperature wytrzymują, czaisz różnice? |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 16 January 2006 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
To się dogadaliście - K64 Ty chyba mówisz o silikonach a on mówi o tym wężu, stąd rozbieżności:
![]() -------------------- Frezowanie, cięcie CNC
https://www.facebook.com/pages/STELMACH/286353431402978 |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 09 August 2007 Skąd: Bukowno ![]() |
Dogadali się, cały czas rozmowa jest na temat zasilania turbosprężarki. Na ten wąż na zdjęciu ja zwróciłem uwagę początkowo, wygląda na wykorzystanie węża który juz był wcześniej w samochodzie i na pewno to nie jest przewód olejowy..
-------------------- Automotive Photography by yez - FB/@fotoyez
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 14:42 |