Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Daihatsu Charade GTTI
Boris86
post Sat, 09 Feb 2013 - 21:32
Post #1


Super User
Dołączył: Sat, 25 December 2004
Skąd: Łódź





Dostałem ostatnio namiar na takie GTTI.
Auto około 10 lat temu spowadzone z Niemiec. Kilka dni pojeździło po Polsce. Następnie wylądowało w garażu i tak stoi pod korzuchem kurzu
Oryginał poza mała kierą momo i felgami borbet. Środek nie podarty, nie wysiedziany. Niewielkie ogniska korozji

Pytania:
Ile warto dać za takie auto?
Ile jest w stanie przyjąć na silnik i napęd fabryczny?
Czy jest jakaś szansa żę w orginale ze stosunkowo niedużym przebiegiem zacznie nabierać jakiejś warotości?


--------------------
RX-7 FD3s // Viper // Soarer // JZS147 // 325i // 523i // 323 BG 2,5V6 // Kadett C QP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 09 Feb 2013 - 21:32
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
hwojtek
post Sat, 09 Feb 2013 - 21:40
Post #2


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





2 sekundy z wyszukiwarką http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=83032


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzikidaniel
post Sat, 09 Feb 2013 - 21:51
Post #3


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 August 2007





1. Tyle ile jest warte. Jak są ogniska rdzy to bankowo gdzieś są już dziury. Te auta mają już ponad 2 dekady, a gniją najbardziej tam, gdzie teoretycznie nie powinny wink.gif
2. Silnik podobno wytrzymuje 130-150KM bez ruszania bloku, potem już zaczynają się schody. Napędy wytrzymują więcej. No i jak chcesz modzić to musisz wiedzieć że w PL to ciężko z jakąkolwiek częścią do GTti.
3. Na to bym nie liczył.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Sat, 09 Feb 2013 - 23:15
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





CYTAT(Boris86 @ Sat, 09 Feb 2013 - 21:32) *
Czy jest jakaś szansa żę w orginale ze stosunkowo niedużym przebiegiem zacznie nabierać jakiejś warotości?

Raczej w pewnym momencie przestaną tanieć.
Fajne szybkie auto. W CA Cup'ie bezkonkurencyjne w swojej klasie.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Boris86
post Sat, 09 Feb 2013 - 23:37
Post #5


Super User
Dołączył: Sat, 25 December 2004
Skąd: Łódź





Hwojtek temat który podałeś znam, nie prosiłem o jego znalezienie, i nie ma w nim konkretnych odpowiedzi na pytania które zadałem. Nie wydaje mi się żeby zakazane było zadawanie w tym dziale pytań o auta których jeden egzemplarz znalazł się w projektach.
dzikidaniel a ile to jest "ile jest warta"? Bo nie widzę żadnej więcej do kupienia żeby móc porównać. Plusy takie ze auto wygląda bardziej swoim stanem na 10 letnie lub młodsze mimo ze lat ma 20.
Co to znaczy że gniją tam gdzie nie powinny? Gdzie konkretnie?


--------------------
RX-7 FD3s // Viper // Soarer // JZS147 // 325i // 523i // 323 BG 2,5V6 // Kadett C QP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzikidaniel
post Sun, 10 Feb 2013 - 00:26
Post #6


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 August 2007





Przeszukaj dokładnie tylne kielichy. Tam zawsze jest najgorzej. Tak ogólnie progi, nadkola i pas przedni (a dokładniej mocowanie wahaczy i okolice).
GTti chodzą po 2-10 kzł, w zależności od stanu i "szybkości sprzedaży". Jeśli blachy są naprawdę dobre i mechanicznie w nienagannym stanie można myśleć o górnej granicy, 10k to już za mocne Charady.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 11:54