![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 29 October 2017 ![]() |
Witam
Może ktoś pomoze,podpowie bo już mi rece opadają, w moim leonie występuje cofanie zapłonu Wymieniłem już : Cewki Przepływomierz DV Świece Logi wrzucam na zippyshare ponieważ strona vaglog nie działa ;/ http://www82.zippyshare.com/v/pY7C50k2/file.html podpowiedzcie mi proszę co mogę jeszcze sprawdzić |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Wrzuć na jakąś stronę z logami, nikt tego nie będzie specjalnie ściągał.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 29 October 2017 ![]() |
a znasz jakąs stronke bo vaglog nie dziala
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
http://kiksu.net/vcds-graph/
Wrzucasz loga, dajesz w prawym górnym rogu zdjęcie loga i wrzucasz tu obrazek. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 26 January 2014 ![]() |
Kompresję sprawdzałęś?
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 29 October 2017 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Jakie paliwo w baku podczas testu?
Kompresję rzeczywiście pasuje zmierzyć, mogą być nieszczelne zawory wydechowe. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 29 October 2017 ![]() |
95 lotos na 98 tez robilem testy i jest podobnie
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
User Dołączył: Tue, 26 April 2016 ![]() |
zainstaluj sobie me7logger bedziesz wszystko widział i bedziesz mógł logowac wiecej paramertów na raz
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 29 October 2017 ![]() |
12-12.5 bar
zastanawia mnie jeszcze sonda lambda bo podaje parametry które nie pokrywają się z parametrami domyślnymi podawanymi przez vcds gdzie napięcie powinno oscylować między 0 a 1v a obecnie sonda pokazuje 1.5v na postoju czy jest to poprawne ? |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
W ARY masz szerokopasmową sondę przed katem regulacyjną, a nie wąskopasmową 0-1V.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 29 October 2017 ![]() |
czyli wszystko wskazuje na to że trzeba bedzie chyba silnik rozebrać i wtedy szukać przyczyny
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 29 October 2017 ![]() |
Najdziwniwniejsze w tym wszystkim jest to ze pomimo tych cofek samochód ma moc pojadę jescze na hamownie żeby to dokładnie sprawdzic
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Spróbuj zrobić logi na PB98 świeżym, jeśli cofki spadną to obstawiam na przykład nieszczelne zawory wydechowe i powroty spalin do cylindra.
A jeśli cofki utrzymają się na tym samym poziomie to może czujnik spalania stukowego jest niesprawny, patrzyłeś na cofki jadąc na 50% gazu wciśniętego? Wrzuć jeszcze loga z 031 kanału. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 29 October 2017 ![]() |
wyjeżdżę paliwo do 0 i spróbuje wlac 100 oktan wlasnie wydaje mi sie ze jak jade na 50% to raz cofki są raz nie też mam problem ze sporymi wibracjami podczas ruszania poduszki na pierwszy rzut oka sa ok podejrzewam ze to od wydechu moze też przez to czujnik wariuje skomplikowana jest jego wymiana ?
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Czujnik powinien być pod kolektorem ssącym jeśli dobrze pamiętam, trzeba go wyjąć, by się do niego dostać.
Może tak być, że coś stuka/wibruje/zakłóca pracę czujnika, ciężki temat. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 29 October 2017 ![]() |
Okej a jak myślisz może spróbuje wymienić jescze raz świece może te co są założone to jakieś chinczyki bo pytałem gościa to zamówił je na Allegro... niby ngk ale na Allegro różnie z oryginalnością
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 29 October 2017 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Na tym ostatnim logu widać, że niezłe jaja, cofa tylko 3 i 4 cylinder, a kompresję piszesz, że masz równą. Na Twoim miejscu wymontowałbym wtryski i dał do sprawdzenia na maszynę, być może 3 i 4 za mało podaje i źle rozpyla.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
BTW 3 i 4 cyl. mają chyba swój oddzielny czujnik stuku wiec może jednak czujnik?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 12:48 |