![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 15 May 2007 Skąd: Oświęcim ![]() |
Witam
Powoli przymierzam się do zakupu nowego ewentualnie wypasionego rocznego ogólnie autko spodobało mi się z wyglądu jak wygląda sprawa różnicy miedzy 5.7 a 6.4 który bardziej wytrzymalszy i podatniejszy na mody czy głupi pomysł challenger ? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 29 December 2009 ![]() |
http://www.challengerforumz.com/threads/de...charger.112314/
Na tym forum znajdziesz odpowiedz, a w tym konkretnym linku dowiesz sie ze amerykanie zakladaja kute tloki i korby do 6.4 bo seryjne sa ich zdaniem za slabe. -------------------- E36 3.0t 400/500 drift
Superb III 2.0t 350/500 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole ![]() |
6.4 lepsze. Na start większa pojemność, moc, lepsze zawieszenie i hamulce.
Co do tunigu od prostych bolt on poprzez strokery 448 cali, kompresory Whipple. -------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
A czemu nie charger? Coupe wielkości limuzyny to raczej słaby pomysł lubię amerykańce ale jak szukasz wrażeń i osiągów to challenger raczej średnio. To bardziej krążownik niż race car
-------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 15 May 2007 Skąd: Oświęcim ![]() |
Charger nie podoba mi się
dzięki za link będzie co studiować przez weekend i jeszcze ostatnie banalne i głupie pytanie : jak z eksploatacją awaryjne , mają jakieś bolączki ? |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 14 April 2017 Skąd: kraków ![]() |
6,4 to jakiś potwór
![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 23 February 2006 Skąd: Kraków ![]() |
Z tego co Kojot mi sie chwalił to kupił 6.4 . Jakie to ma znaczenie ile pali, jeżeli chłopa stać ?
-------------------- Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 15 May 2007 Skąd: Oświęcim ![]() |
Czekam na nówkę sztukę z homologacja Europa powinna być z początkiem maja ogólnie odpuszczę jakieś tam mody
ze względu na gwarancje poza tym srt 392 powinno dać dużo frajdy 4.5 sek do setki to prawda ? |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
W Europie pewnie nie ze względu na brak kleju na drogach.
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
Nie ma znaczenia czy to zwyklak czy SRT8 to te same materiały, różnią się pojemnością, wałkiem ale ogólne wady i zalety te same. Jak lubisz pływać łódkami to Mopariany ci się spodobają, ociężałe, komfortowe (plastiki dalej tandeta) i stylowe. Wszystkie po 14 roku masakra z kompami bo rozkodowywabie w USA by potem co kolwiek można było u nas robić. Sprężynki zaworowe do wymiany na pierwszy ogień. Ponadto polecam poczytać o Hemi Tick byś nie dostał zawału któregoś dnia za tak grube pieniądze.
Amerykane nawet nowe są dla odpornych psychicznie na amerykańskie podjejście do czegokolwoek. Jak to się zaakceptuje i pokocha to nawet szybsze i lepsze GRTy, Merole i inne super bryki stają się tylko gównianymi plastikowymi zabawkami z pudełka płatków śniadaniowych. pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 15 May 2007 Skąd: Oświęcim ![]() |
Nie dawno dostałem jeszcze informacje że może wydłużyć się dostawa auta ze względu
na wymianę wszystkich olejów ponoć jakiś wymóg unii ściema ? naleją jakiegoś shitu typu castrol i co potem tick ? |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#12
|
![]() |
Nie dawno dostałem jeszcze informacje że może wydłużyć się dostawa auta ze względu na wymianę wszystkich olejów ponoć jakiś wymóg unii ściema ? naleją jakiegoś shitu typu castrol i co potem tick ? robisz wymianę na te właściwe a nie ekologiczne i po problemie |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
nigdy się nie doszukałem faktycznych powodów Hemi Tick, ale nie podejrzewam żeby to była wina oleju
pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 15 May 2007 Skąd: Oświęcim ![]() |
A gdzie kupie właściwe oleje bo jak by się okazało że jest zalany ekologicznym z dziesiątego tłoczenia ???
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#15
|
![]() |
nigdy się nie doszukałem faktycznych powodów Hemi Tick, ale nie podejrzewam żeby to była wina oleju czy każdy HEMI ma te objawy czy tylko te pierwsze z przed kilku lat ? W Jeepach był swego czasu problem z rozprogamowywaniem się systemu HEMI przy odłączeniu akumulatora. To samo było kiedy zalało sie inny olej niż dedykowany MOPAR 5/20 .. a jak już dawałeś LPG to zupełny dramat, bo to przestawało działać. |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
Nowe HEMI mają problem z sprężynami zaworowymi, tick pozostał. Olej fakt musi być dobrze dobrany bo MDS przestaje działać. LPG to nie problem jak dobrze ustawione.
pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#17
|
![]() |
Są jakieś pakiety innych sprężyn do kupienia za dużą kałużą ?
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 15 May 2007 Skąd: Oświęcim ![]() |
Po krótkiej rozmowie ze sprzedawcą czas oczekiwania ma się wydłużyć
do nawet końca maja ze względu na wymianę jakiś tam płynów na dopuszczone w eu firma to carsvip Krzysztof Sz. - znacie ? |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
Nie znam tego Pana/firmy.
Sprężynki lepsze do kupienia na jegs.com lub summitracing.com pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 07 November 2013 Skąd: Limanowa ![]() |
Witam panowie podepne sie pod temat challengera ponieważ mam problem w srt 6.4 hemi 2015 rok z czujnikiem Absu. Od momentu sprowadzenia byl blad Abs i kontroli trakcji. Po podlaczeniu pod komputer wyszedł blad prawego czujnika. Blad sie kasuje (czujnik sprawny) lecz po przejechaniu kilku metrów blad wraca na dechę. W live data czujnik nie pokazuje prędkości jak jedziemy i wywala blad a na postoju jest wszystko ok. Wiec krótko myśląc zamienilem czujniki miejscami żeby sprawdzić co się stanie i dupa jeszcze gorzej bo ani jeden ani drugi nie pokazuje prędkości. Wiec znowu wróciłem na swoje właściwie miejsca i nadal nie działa ani jeden ani drugi. Dzwoniłem na serwis i czujnik pasuje na prawa i lewa strone. Proszę o jakies sugestie kto moze cos wiedzieć cos kodować, jakies myki ?
-------------------- ET 10.6 @ 220 KM/H
E36 Coupe Drag 1/4 Mili |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 10:15 |