elcoyote
Thu, 05 Jan 2017 - 14:54
Witam
Powoli przymierzam się do zakupu nowego ewentualnie wypasionego rocznego
ogólnie autko spodobało mi się z wyglądu
jak wygląda sprawa różnicy miedzy 5.7 a 6.4 który bardziej wytrzymalszy i podatniejszy na mody
czy głupi pomysł challenger ?
duchu22
Fri, 06 Jan 2017 - 12:19
http://www.challengerforumz.com/threads/de...charger.112314/ Na tym forum znajdziesz odpowiedz, a w tym konkretnym linku dowiesz sie ze amerykanie zakladaja kute tloki i korby do 6.4 bo seryjne sa ich zdaniem za slabe.
Pietrek.L
Fri, 06 Jan 2017 - 12:33
6.4 lepsze. Na start większa pojemność, moc, lepsze zawieszenie i hamulce.
Co do tunigu od prostych bolt on poprzez strokery 448 cali, kompresory Whipple.
Rezor
Fri, 06 Jan 2017 - 12:37
A czemu nie charger? Coupe wielkości limuzyny to raczej słaby pomysł lubię amerykańce ale jak szukasz wrażeń i osiągów to challenger raczej średnio. To bardziej krążownik niż race car
elcoyote
Fri, 06 Jan 2017 - 15:04
Charger nie podoba mi się
dzięki za link będzie co studiować przez weekend
i jeszcze ostatnie banalne i głupie pytanie : jak z eksploatacją awaryjne , mają jakieś bolączki ?
bidrer
Fri, 14 Apr 2017 - 19:54
6,4 to jakiś potwór
masaskra ile to pali
CELICA FAN
Sat, 15 Apr 2017 - 10:01
Z tego co Kojot mi sie chwalił to kupił 6.4 . Jakie to ma znaczenie ile pali, jeżeli chłopa stać ?
elcoyote
Sat, 15 Apr 2017 - 10:59
Czekam na nówkę sztukę z homologacja Europa powinna być z początkiem maja ogólnie odpuszczę jakieś tam mody
ze względu na gwarancje poza tym srt 392 powinno dać dużo frajdy 4.5 sek do setki to prawda ?
GIB
Sun, 16 Apr 2017 - 21:46
W Europie pewnie nie ze względu na brak kleju na drogach.
Jedenasty
Sat, 22 Apr 2017 - 23:45
Nie ma znaczenia czy to zwyklak czy SRT8 to te same materiały, różnią się pojemnością, wałkiem ale ogólne wady i zalety te same. Jak lubisz pływać łódkami to Mopariany ci się spodobają, ociężałe, komfortowe (plastiki dalej tandeta) i stylowe. Wszystkie po 14 roku masakra z kompami bo rozkodowywabie w USA by potem co kolwiek można było u nas robić. Sprężynki zaworowe do wymiany na pierwszy ogień. Ponadto polecam poczytać o Hemi Tick byś nie dostał zawału któregoś dnia za tak grube pieniądze.
Amerykane nawet nowe są dla odpornych psychicznie na amerykańskie podjejście do czegokolwoek. Jak to się zaakceptuje i pokocha to nawet szybsze i lepsze GRTy, Merole i inne super bryki stają się tylko gównianymi plastikowymi zabawkami z pudełka płatków śniadaniowych.
pzdr
elcoyote
Sun, 23 Apr 2017 - 09:19
Nie dawno dostałem jeszcze informacje że może wydłużyć się dostawa auta ze względu
na wymianę wszystkich olejów ponoć jakiś wymóg unii ściema ?
naleją jakiegoś shitu typu castrol i co potem tick ?
hexx
Sun, 23 Apr 2017 - 15:43
CYTAT(elcoyote @ Sun, 23 Apr 2017 - 09:19)
Nie dawno dostałem jeszcze informacje że może wydłużyć się dostawa auta ze względu
na wymianę wszystkich olejów ponoć jakiś wymóg unii ściema ?
naleją jakiegoś shitu typu castrol i co potem tick ?
robisz wymianę na te właściwe a nie ekologiczne i po problemie
Jedenasty
Wed, 26 Apr 2017 - 15:44
nigdy się nie doszukałem faktycznych powodów Hemi Tick, ale nie podejrzewam żeby to była wina oleju
pzdr
elcoyote
Wed, 26 Apr 2017 - 18:01
A gdzie kupie właściwe oleje bo jak by się okazało że jest zalany ekologicznym z dziesiątego tłoczenia ???
hexx
Wed, 26 Apr 2017 - 18:12
CYTAT(Jedenasty @ Wed, 26 Apr 2017 - 15:44)
nigdy się nie doszukałem faktycznych powodów Hemi Tick, ale nie podejrzewam żeby to była wina oleju
czy każdy HEMI ma te objawy czy tylko te pierwsze z przed kilku lat ?
W Jeepach był swego czasu problem z rozprogamowywaniem się systemu HEMI przy odłączeniu akumulatora.
To samo było kiedy zalało sie inny olej niż dedykowany MOPAR 5/20 .. a jak już dawałeś LPG to zupełny dramat, bo to przestawało działać.
Jedenasty
Sun, 30 Apr 2017 - 15:25
Nowe HEMI mają problem z sprężynami zaworowymi, tick pozostał. Olej fakt musi być dobrze dobrany bo MDS przestaje działać. LPG to nie problem jak dobrze ustawione.
pzdr
hexx
Sun, 30 Apr 2017 - 18:54
Są jakieś pakiety innych sprężyn do kupienia za dużą kałużą ?
elcoyote
Sun, 30 Apr 2017 - 20:35
Po krótkiej rozmowie ze sprzedawcą czas oczekiwania ma się wydłużyć
do nawet końca maja ze względu na wymianę jakiś tam płynów na dopuszczone w eu
firma to carsvip Krzysztof Sz. - znacie ?
Jedenasty
Mon, 01 May 2017 - 10:23
Nie znam tego Pana/firmy.
Sprężynki lepsze do kupienia na jegs.com lub summitracing.com
pzdr
DawidLwa
Wed, 20 Sep 2017 - 00:38
Witam panowie podepne sie pod temat challengera ponieważ mam problem w srt 6.4 hemi 2015 rok z czujnikiem Absu. Od momentu sprowadzenia byl blad Abs i kontroli trakcji. Po podlaczeniu pod komputer wyszedł blad prawego czujnika. Blad sie kasuje (czujnik sprawny) lecz po przejechaniu kilku metrów blad wraca na dechę. W live data czujnik nie pokazuje prędkości jak jedziemy i wywala blad a na postoju jest wszystko ok. Wiec krótko myśląc zamienilem czujniki miejscami żeby sprawdzić co się stanie i dupa jeszcze gorzej bo ani jeden ani drugi nie pokazuje prędkości. Wiec znowu wróciłem na swoje właściwie miejsca i nadal nie działa ani jeden ani drugi. Dzwoniłem na serwis i czujnik pasuje na prawa i lewa strone. Proszę o jakies sugestie kto moze cos wiedzieć cos kodować, jakies myki ?
Mis
Wed, 20 Sep 2017 - 11:18
A patrzyłeś na pierścienie ABSu?
Miałem przypadki, gdzie błąd dało się skasować i po zgaszeniu/odpaleniu auta nie wracał, jednak prędkości nie czytał. Problem leży wtedy w czujniku (mimo wszystko) lub pierścieniu ABSu.
elcoyote
Wed, 20 Sep 2017 - 11:52
Dawid
Mam pytanie o uconnect 8.4 na Amerykańskich filmach widać fajne możliwości ustrojstwa
mój z Polskim menu nie ma strony srt u ciebie to działa ? czy jakiś myk by to włączyć ?
DawidLwa
Wed, 20 Sep 2017 - 13:20
CYTAT(Mis @ Wed, 20 Sep 2017 - 11:18)
A patrzyłeś na pierścienie ABSu?
Miałem przypadki, gdzie błąd dało się skasować i po zgaszeniu/odpaleniu auta nie wracał, jednak prędkości nie czytał. Problem leży wtedy w czujniku (mimo wszystko) lub pierścieniu ABSu.
Nie rozbieralem jeszcze piasty ale mam wrażenie ze rozpięcie przewodu spowodowało taka usterkę na prawym i lewym kole. Gdy złapie blad tylko kompem go skasujesz.
DawidLwa
Wed, 20 Sep 2017 - 13:26
CYTAT(elcoyote @ Wed, 20 Sep 2017 - 11:52)
Dawid
Mam pytanie o uconnect 8.4 na Amerykańskich filmach widać fajne możliwości ustrojstwa
mój z Polskim menu nie ma strony srt u ciebie to działa ? czy jakiś myk by to włączyć ?
Jeszcze tego nie opanowalem. Odebrałem samochód od lakiernika 2 tygodnie temu na wszystko przyjdzie czas
jeszcze mam po angielsku
Popin1
Sat, 23 Mar 2024 - 00:54
CYTAT(DawidLwa @ Wed, 20 Sep 2017 - 00:38)
Witam panowie podepne sie pod temat challengera ponieważ mam problem w srt 6.4 hemi 2015 rok z czujnikiem Absu. Od momentu sprowadzenia byl blad Abs i kontroli trakcji. Po podlaczeniu pod komputer wyszedł blad prawego czujnika. Blad sie kasuje (czujnik sprawny) lecz po przejechaniu kilku metrów blad wraca na dechę. W live data czujnik nie pokazuje prędkości jak jedziemy i wywala blad a na postoju jest wszystko ok. Wiec krótko myśląc zamienilem czujniki miejscami żeby sprawdzić co się stanie i dupa jeszcze gorzej bo ani jeden ani drugi nie pokazuje prędkości. Wiec znowu wróciłem na swoje właściwie miejsca i nadal nie działa ani jeden ani drugi. Dzwoniłem na serwis i czujnik pasuje na prawa i lewa strone. Proszę o jakies sugestie kto moze cos wiedzieć cos kodować, jakies myki ?
Miałem taki problem w aucie które dłużej stało.
Okazało się,że rdza z tarczy hamulcowej która zawiera opiłki metalu dostała się na koronkę ABS (taka zębatka na półosi/przegubie) co powodowało brak odczytu przez czujnik . Oczyściłem ją sprężonym powietrzem i zmywaczem do hamulcy i wszystko wróciło do normy.
Rezor
Sat, 23 Mar 2024 - 13:56
1. Ostatni post ma 7 lat
2. Tam jest pierścień magnetyczny
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.