Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Challenger 5.7 czy 6.4
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Muscle Cars
elcoyote
Witam

Powoli przymierzam się do zakupu nowego ewentualnie wypasionego rocznego
ogólnie autko spodobało mi się z wyglądu
jak wygląda sprawa różnicy miedzy 5.7 a 6.4 który bardziej wytrzymalszy i podatniejszy na mody
czy głupi pomysł challenger ?

duchu22
http://www.challengerforumz.com/threads/de...charger.112314/

Na tym forum znajdziesz odpowiedz, a w tym konkretnym linku dowiesz sie ze amerykanie zakladaja kute tloki i korby do 6.4 bo seryjne sa ich zdaniem za slabe.
Pietrek.L
6.4 lepsze. Na start większa pojemność, moc, lepsze zawieszenie i hamulce.
Co do tunigu od prostych bolt on poprzez strokery 448 cali, kompresory Whipple.
Rezor
A czemu nie charger? Coupe wielkości limuzyny to raczej słaby pomysł lubię amerykańce ale jak szukasz wrażeń i osiągów to challenger raczej średnio. To bardziej krążownik niż race car
elcoyote
Charger nie podoba mi się
dzięki za link będzie co studiować przez weekend
i jeszcze ostatnie banalne i głupie pytanie : jak z eksploatacją awaryjne , mają jakieś bolączki ?
bidrer
6,4 to jakiś potwór biggrin.gif masaskra ile to pali
CELICA FAN
Z tego co Kojot mi sie chwalił to kupił 6.4 . Jakie to ma znaczenie ile pali, jeżeli chłopa stać ?
elcoyote
Czekam na nówkę sztukę z homologacja Europa powinna być z początkiem maja ogólnie odpuszczę jakieś tam mody
ze względu na gwarancje poza tym srt 392 powinno dać dużo frajdy 4.5 sek do setki to prawda ?
GIB
W Europie pewnie nie ze względu na brak kleju na drogach.
Jedenasty
Nie ma znaczenia czy to zwyklak czy SRT8 to te same materiały, różnią się pojemnością, wałkiem ale ogólne wady i zalety te same. Jak lubisz pływać łódkami to Mopariany ci się spodobają, ociężałe, komfortowe (plastiki dalej tandeta) i stylowe. Wszystkie po 14 roku masakra z kompami bo rozkodowywabie w USA by potem co kolwiek można było u nas robić. Sprężynki zaworowe do wymiany na pierwszy ogień. Ponadto polecam poczytać o Hemi Tick byś nie dostał zawału któregoś dnia za tak grube pieniądze.
Amerykane nawet nowe są dla odpornych psychicznie na amerykańskie podjejście do czegokolwoek. Jak to się zaakceptuje i pokocha to nawet szybsze i lepsze GRTy, Merole i inne super bryki stają się tylko gównianymi plastikowymi zabawkami z pudełka płatków śniadaniowych.

pzdr
elcoyote
Nie dawno dostałem jeszcze informacje że może wydłużyć się dostawa auta ze względu
na wymianę wszystkich olejów ponoć jakiś wymóg unii ściema ?

naleją jakiegoś shitu typu castrol i co potem tick ?
hexx
CYTAT(elcoyote @ Sun, 23 Apr 2017 - 09:19) *
Nie dawno dostałem jeszcze informacje że może wydłużyć się dostawa auta ze względu
na wymianę wszystkich olejów ponoć jakiś wymóg unii ściema ?

naleją jakiegoś shitu typu castrol i co potem tick ?

robisz wymianę na te właściwe a nie ekologiczne i po problemie
Jedenasty
nigdy się nie doszukałem faktycznych powodów Hemi Tick, ale nie podejrzewam żeby to była wina oleju

pzdr
elcoyote
A gdzie kupie właściwe oleje bo jak by się okazało że jest zalany ekologicznym z dziesiątego tłoczenia ???
hexx
CYTAT(Jedenasty @ Wed, 26 Apr 2017 - 15:44) *
nigdy się nie doszukałem faktycznych powodów Hemi Tick, ale nie podejrzewam żeby to była wina oleju

czy każdy HEMI ma te objawy czy tylko te pierwsze z przed kilku lat ?

W Jeepach był swego czasu problem z rozprogamowywaniem się systemu HEMI przy odłączeniu akumulatora.
To samo było kiedy zalało sie inny olej niż dedykowany MOPAR 5/20 .. a jak już dawałeś LPG to zupełny dramat, bo to przestawało działać.
Jedenasty
Nowe HEMI mają problem z sprężynami zaworowymi, tick pozostał. Olej fakt musi być dobrze dobrany bo MDS przestaje działać. LPG to nie problem jak dobrze ustawione.

pzdr
hexx
Są jakieś pakiety innych sprężyn do kupienia za dużą kałużą ?
elcoyote
Po krótkiej rozmowie ze sprzedawcą czas oczekiwania ma się wydłużyć
do nawet końca maja ze względu na wymianę jakiś tam płynów na dopuszczone w eu
firma to carsvip Krzysztof Sz. - znacie ?
Jedenasty
Nie znam tego Pana/firmy.

Sprężynki lepsze do kupienia na jegs.com lub summitracing.com

pzdr
DawidLwa
Witam panowie podepne sie pod temat challengera ponieważ mam problem w srt 6.4 hemi 2015 rok z czujnikiem Absu. Od momentu sprowadzenia byl blad Abs i kontroli trakcji. Po podlaczeniu pod komputer wyszedł blad prawego czujnika. Blad sie kasuje (czujnik sprawny) lecz po przejechaniu kilku metrów blad wraca na dechę. W live data czujnik nie pokazuje prędkości jak jedziemy i wywala blad a na postoju jest wszystko ok. Wiec krótko myśląc zamienilem czujniki miejscami żeby sprawdzić co się stanie i dupa jeszcze gorzej bo ani jeden ani drugi nie pokazuje prędkości. Wiec znowu wróciłem na swoje właściwie miejsca i nadal nie działa ani jeden ani drugi. Dzwoniłem na serwis i czujnik pasuje na prawa i lewa strone. Proszę o jakies sugestie kto moze cos wiedzieć cos kodować, jakies myki ?
Mis
A patrzyłeś na pierścienie ABSu?
Miałem przypadki, gdzie błąd dało się skasować i po zgaszeniu/odpaleniu auta nie wracał, jednak prędkości nie czytał. Problem leży wtedy w czujniku (mimo wszystko) lub pierścieniu ABSu.
elcoyote
Dawid
Mam pytanie o uconnect 8.4 na Amerykańskich filmach widać fajne możliwości ustrojstwa
mój z Polskim menu nie ma strony srt u ciebie to działa ? czy jakiś myk by to włączyć ?
DawidLwa
CYTAT(Mis @ Wed, 20 Sep 2017 - 11:18) *
A patrzyłeś na pierścienie ABSu?
Miałem przypadki, gdzie błąd dało się skasować i po zgaszeniu/odpaleniu auta nie wracał, jednak prędkości nie czytał. Problem leży wtedy w czujniku (mimo wszystko) lub pierścieniu ABSu.

Nie rozbieralem jeszcze piasty ale mam wrażenie ze rozpięcie przewodu spowodowało taka usterkę na prawym i lewym kole. Gdy złapie blad tylko kompem go skasujesz.
DawidLwa
CYTAT(elcoyote @ Wed, 20 Sep 2017 - 11:52) *
Dawid
Mam pytanie o uconnect 8.4 na Amerykańskich filmach widać fajne możliwości ustrojstwa
mój z Polskim menu nie ma strony srt u ciebie to działa ? czy jakiś myk by to włączyć ?

Jeszcze tego nie opanowalem. Odebrałem samochód od lakiernika 2 tygodnie temu na wszystko przyjdzie czas smile.gif jeszcze mam po angielsku
Popin1
CYTAT(DawidLwa @ Wed, 20 Sep 2017 - 00:38) *
Witam panowie podepne sie pod temat challengera ponieważ mam problem w srt 6.4 hemi 2015 rok z czujnikiem Absu. Od momentu sprowadzenia byl blad Abs i kontroli trakcji. Po podlaczeniu pod komputer wyszedł blad prawego czujnika. Blad sie kasuje (czujnik sprawny) lecz po przejechaniu kilku metrów blad wraca na dechę. W live data czujnik nie pokazuje prędkości jak jedziemy i wywala blad a na postoju jest wszystko ok. Wiec krótko myśląc zamienilem czujniki miejscami żeby sprawdzić co się stanie i dupa jeszcze gorzej bo ani jeden ani drugi nie pokazuje prędkości. Wiec znowu wróciłem na swoje właściwie miejsca i nadal nie działa ani jeden ani drugi. Dzwoniłem na serwis i czujnik pasuje na prawa i lewa strone. Proszę o jakies sugestie kto moze cos wiedzieć cos kodować, jakies myki ?

Miałem taki problem w aucie które dłużej stało.
Okazało się,że rdza z tarczy hamulcowej która zawiera opiłki metalu dostała się na koronkę ABS (taka zębatka na półosi/przegubie) co powodowało brak odczytu przez czujnik . Oczyściłem ją sprężonym powietrzem i zmywaczem do hamulcy i wszystko wróciło do normy.
Rezor
1. Ostatni post ma 7 lat
2. Tam jest pierścień magnetyczny
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.