![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 01 July 2017 ![]() |
Witam wszystkich szukam informacji na temat silnika w modelu 550d jego usterek
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
co sie stalo ?? paneweczka ??
-------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Tłok się stopil?
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2003 Skąd: Niepolska ![]() |
Mam taki na stojaku z dziurą w bloku...
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 04 March 2009 Skąd: Łuków ![]() |
Szanowni.
Czy da się coś zrobić z tymi panewkami i dziurami w tłokach. Myślałem o taki, na parę lat( 100 tyś km) czy lepiej wziąć 35d? Wymiana panewek jak w emkach co 100 tyś załatwi temat? Pozdro i Szczęśliwego Nowego Roku. -------------------- Mk4 asz gtb2260vk
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Dziury w tłokach od wtryskiwaczy i za mocnych softów.
Panewki od rzadkich zmian oleju i jeżdżeniu na niskim stanie. Dbane 50d robi 200-250tys km na ori panewach i wtryskach. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 04 March 2009 Skąd: Łuków ![]() |
Dzięki za info.
Czyli zmiana oleju co 8-10 tyś( jak mam w zwyczaju) i oryginalny soft. Powinno być ok? Co z 3 turbinami i elektroniką? Czy nie zaczepiać i kupić na 2 turbinach i zrobić soft? Wybaczcie że tak dopytuję ale mam do kupienia w dobrych pieniądzach z przebiegiem 90 tys. Trochę mnie znajomy nastraszył że ten motor jest strasznie problematyczny. Jeszcze pytanie czy słupek silnika można podmienić na inny czy tylko ten? -------------------- Mk4 asz gtb2260vk
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 14 July 2012 Skąd: Łódź ![]() |
to jest najlepszy diesel ze wszystkich w gamie BMW, tylko jak każde N57 wymaga jednak zaglądania pod maskę profilaktycznie żeby potem nie musieć się martwić
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 04 March 2009 Skąd: Łuków ![]() |
Właśnie o to mi chodzi, jakiej profilaktyki wymaga?
-------------------- Mk4 asz gtb2260vk
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 17 June 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Dzięki za info. Czyli zmiana oleju co 8-10 tyś( jak mam w zwyczaju) i oryginalny soft. Powinno być ok? Co z 3 turbinami i elektroniką? Czy nie zaczepiać i kupić na 2 turbinach i zrobić soft? Wybaczcie że tak dopytuję ale mam do kupienia w dobrych pieniądzach z przebiegiem 90 tys. Trochę mnie znajomy nastraszył że ten motor jest strasznie problematyczny. Jeszcze pytanie czy słupek silnika można podmienić na inny czy tylko ten? Nie wiem o którym m550d piszesz, ale w g30 to tam są 4 turbiny. Dla mnie kupowanie 400 konnego 3 litrowego diesla to przejaw... Po prostu sto razy wolę benzynę a jak ktoś mi mówi o oszczędności to mnie pusty śmiech ogarnia (to są totalnie pomijalnie wartości przy tak drogich samochodach), ale jedno muszę przyznać, że np w 750d tego diesla po prostu nie słychać, ani nie czuć ze to diesel więc to na plus (ale nadal wolalbym tam widzieć pod maską 6.6 v12 biturbo benzin ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: Schlesien - Imielin ![]() |
Po zakupie tego motoru trza zrobić rewizje panewek i nie ważne czy przelot 100 czy 200 . Wymienić rozrząd bo cienki łańcuszek z trzech na pokładzie się naciąga. Start stop ubija pierścienie a w przypadku softu dać wtryski do gruntownego sprawdzenia i wyszczenia
-------------------- Nissan Silvia SR20VET
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
Po zakupie tego motoru trza zrobić rewizje panewek i nie ważne czy przelot 100 czy 200 .... To tylko leczenie syfa pudrem, problem tych bloków jest inny. Po prostu mocno pracują podpory główne na osadzeniu w bloku, do tego liche śruby podpór głównych nie pomagają. Jak się weźmie w rękę średnicówkę to oczy krwawią jak się widzi jak to nie trzyma wymiarów i się rozbija w trakcie normalnej eksploatacji. -------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
To tylko leczenie syfa pudrem, problem tych bloków jest inny. Po prostu mocno pracują podpory główne na osadzeniu w bloku, do tego liche śruby podpór głównych nie pomagają. Jak się weźmie w rękę średnicówkę to oczy krwawią jak się widzi jak to nie trzyma wymiarów i się rozbija w trakcie normalnej eksploatacji. Taką opinie słyszałem od pracownika bmw. Do tego podobno jak coś się zaczyna dziać z osprzętem ręce opadają bo dochodzenia są kosztowne i długotrwałe. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
Problem ze stopami idzie ogarnąć wrzucając ARP, poprawiając/stabilizując osadzenie podpór głównych w bloku i na nowo osiując blok - ale to już coś więcej niż rewizja z podmianą panewek ...
-------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 04 March 2009 Skąd: Łuków ![]() |
Dzięki wszystkim za info.
Zastanawiałem się dlaczego ten sam rocznik 2015 550d nie wiem jaki to model jest w tej samej cenie co 530d( teraz już wiem) Życzę szczęśliwego Nowego Roku. I jak mi pożyczył ostatnio pewien sympatyczny starszy pan Szczęścia , Zdrowia, Kapitału. -------------------- Mk4 asz gtb2260vk
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 09:47 |